گودزیـــلای لــمـ ــیده بر ذهـن

هذیون بعد از ظهـری !


از دو تا دو و نیم خوابیدم !

خواهرم چون میدونست باید منو بیدار کنه شروع کرد به بیدار کردنم.

میگـه باز هم بین خواب و بیداری هذیون گفتم جلوش کـه :

" منو بیدار نکن میتـرسم گوریل انــگوری "




 




پ.ن : میترسم از اینا فیلم بگیره بره پـخش کنه :|





جناب منزوی
۲۵ آبان ۹۷ , ۱۵:۱۷
حق السکوت بهش بدید :)

پاسخ :

هـعی :)

زیاد این کارو کردم و میکنـــم :|
صبورا کرمی🦄
۲۵ آبان ۹۷ , ۱۵:۲۷
😂😂😂😂

چرا انقدر هذیان میگی تواخه بچه؟

پاسخ :

نمیــــدونم :|

واقعا چرا :))
Man Mobham
۲۵ آبان ۹۷ , ۱۵:۴۹
شانس آوردین خواهر من نیستین تا الان مشهور شده بودین😂😂😂🤦

پاسخ :

 😂

:))


کاکتوس :)
۲۵ آبان ۹۷ , ۱۷:۴۶
بعضیا که بیدار میشن هنوز در رویا هستن 
مواظب باش 😂😂

پاسخ :

بعضــیا دیــگه زیــادی تو رویــــان 😂 من جمله خودممم :|

ســعی میکنم :))
شوان ...
۲۶ آبان ۹۷ , ۰۰:۲۰
این هذیونا رو بــنویسین یه جـــا :)))

پاسخ :

:))))
raha banoo
۲۷ آبان ۹۷ , ۲۳:۱۵
کاش خواهر من هذیون میگفت الان کلی فیلمای باحال داشتم.
وقتی ازدواج کرد بفرستم واسه شوهرش:-D 

پاسخ :

اخ اخ اخ :)))))
پس مرام و معرفت چه ؟ :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan