گودزیـــلای لــمـ ــیده بر ذهـن

نرم نرمــک خداحافــظت آبــان !!!!


گنجشگک اشـــی مــــشی لب بوم مـا مـــشین...


بارون میاد خیس میشی...


برف میاد گوله میـــشی...


میوفتی تو حوض نــقاشـــــــی...



Related image



دوســــت دارم هـــر صبــح پیرمرد خمیده ای بـــیـــایـــد و روی یکی از میز های بیرونی کـــافه کنار خیابان و زیر سایه درخت بهارنارنج

بنشیند و از جوانی اش بگـویـد !

بگوید که زمانی قمیشی را دیده !

آن زمان که دوربـــین نبوده ولی  دست  خط قمیشی را دارد.

دوست دارم بگوید که می اورد تا ببینیم دست خطش را... !

ولی هر روز یادش میرود !

پیر است دیگـــر ! حافظه اش کوتاه !

بیا ! بیا تا با هــــم باورش کنـــــیــــــم !


:)


***


تو عاشق قمیشی هستی ! آنقدر عاشقش هستی که میدانم او را به من و کافه و نامه هایم ترجیح میدهی !

من هم قمیشی را دوست دارم ولی با تو لج میکنم. به روی خودم نمی آورم.

قمیشی را دور از تو گوش می کنم.

اما دستان تو خانه من است.

کنار تو فقط باید چای نوشید و فقط به تو گوش داد !

کنار تو باید لبخـندت را دید .

فقط !


:)



پــــســــت آبـــــانی :))

به بهـــونه نفــسای اخــــر !



پ.ن : کــافه مـــــیم :)) حجمش زیاد بود گفتم شاید اصلا گوش ندید الکی اپلودش نکنم :)) یه تیکه هایی از متنش رو گذاشتم پس !

پ.ن 2: آبــــان رو خیلی دوست دارم :) با اینکه ماه تولدم نیـــست و ... ! ولی دوست دارم :) شاید چون رنگ ابی رو دوست دارم و

آبانم به شدت منو یاد آبی و تنالیته ابی میندازه :)))))

پ.ن 3 : امروز یه کاری کردم مجازات لازمم :| ایـــــا مراســـم پیتزا خوروووووووون لعنتی خوشمزه خونه زنموم رو نرم خوبه ؟ :(

لــــهـــــنــــتی هاااااااااا :((



کاکتوس :)
۲۶ آبان ۹۷ , ۲۳:۲۲
ممنون عزیزم 
پاییز قشنگه و دوست داشتنی :)

پاسخ :

بله :)
محـ ـمد
۲۷ آبان ۹۷ , ۰۱:۱۴
عکسش چقدر قشنگه :)

اون اول هی قمیشی رو با قمشه ای (الهی قمشه ای) اشتباه میگرفتم.. :))) هی گفتم خدایا خداونداا !! بعد دیگه موضوع حل شد.. :))

یاد آهنگ "الکی" افتادم.. عجیب غریبه این آهنگ.. :)  جدیدا هم میخونه ایشون..؟

باید مراسم جالبی باشه.. حیف شد نرفتین.. :(

اینم جدای این نوشته هام بهش نگاه کنید، تصور کنید متنی چیزی باهاش نبوده..:







:|



پاسخ :

ممنونم :)

ایشون هــــم شما اون لالوها تصور کـــنید : d

:)

هنوز نیومـده :) شاید و شاید مجبور شم نرممم :/ نه من نوشتم مرااااسم پیتزا خورون :d
وگرنه صرفا غذاشون اینه و چون زنمعوم بسیار  بسیار پیتزاهااش روانیه میگــم :))

میگـن نقطه ضعفه نباید دســت مردم داد همــینه 

:|
آزاد ...
۲۷ آبان ۹۷ , ۱۰:۱۰
مجازات سنگینیه :(

پاسخ :

خـــیــــلی :(
جناب منزوی
۲۷ آبان ۹۷ , ۲۱:۲۴
عه!، نرفتید؟ :|

چقدر از اون متن (قمیشی) خوشم اومد. :)

پاسخ :

کجا؟ پیتزا خورون :) نه دیــگه :(

مرسی از حضورتون :)
صبورا کرمی🦄
۲۸ آبان ۹۷ , ۱۴:۵۱
ای جان به این پست 

اره پیتزا خورون نرو 😁😈

پاسخ :

:)

یعنی اون شکلک شاخ داره فـــقــــط :(  :)))
صبورا کرمی🦄
۲۸ آبان ۹۷ , ۱۶:۰۷
قابل شما رو نداره 

پاسخ :

:))))))))))))))))))))
Parad ox
۰۱ آذر ۹۷ , ۱۱:۵۴
آبان رفت ... حیف شد :(

پاسخ :

آذر هم خوبـــه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan