گودزیـــلای لــمـ ــیده بر ذهـن

مثلث برمودا !


اوایل فقط از دور نگاهش می کردم !

دور و برش همیشه شلوغ بود و او هم یک موجود اخمو که با همه بی پروا حرف میزد !

ولی جز یکی دونفر از آن جمعیت چیزی کم نمیـشد !

.

.

.

کمی که گذشت برایم جالب شد !

کسی با این میزان از تند خویی آنقدر مهره مار داشته باشد که هیچ وقت دورش خلوت نشود !

برایم جالب شد !

نزدیک تر شدم ! حالا از نزدیک نگاهش می کردم !

.

.

.

بعد تر دیدم ادم های مزخرف دور و برش را ضمن گاهگاهی بدخلاقی "حفظ" میکند !

حفظ کردنش شاید حتی توضیح دادنی هم نبود !

اما خیلی نامحسوس همه را حفظ میکرد !

جوری بود که هیچکس جم نمیخورد !

ریسک کردم و جلوتر رفتم ! آنقدر جلو که بتوانم بایستم تو ی صف اخر ادم های دور و برش !

.

.

.

صدایش مثل قبل به گوش می رسید اما حالا حرفهایش بیشتر معنا داشت !

به جای جالب بودن برایم جذابیت داشت !

وقتی مرا دید ترکش رفتارهای خرابش به من هم اصابت کرد !

خیلی تند !

عقب گرد کردم !

اما بازهم برگـشتم !

.

.

.

این بار دوباره شجاعت به خرج دادم و چیزی گفتم !

این بار درجوابم ملایم تر بود !!!!

خشک شده بودم و تا دو روز به سختی پلک میزدم !

بار بعدی را کمی خشن جواب داد و بار بعدی و بار بعدی....!!!

.

.

.

رفتارش هیچ استاندار خاصی نداشت !

یک بار خوب و یک بار بد نبود !

ممکن بود دوبار بد و یه بار خوب باشد یا برعکس !!!

فقط میدانم با غریبه تر ها بیش تر بد است !

من هم اوایل یک غریبه بودم !!!

.

.

.

حالا صف اول جایم بود !

او را شناخته بودم !

موقعی که تلخ بود یــــعــــنی امروز خوش خوشانش است !

موقعی که خوب بود یعــــنــــی روزها دارد برایش به کسالت میگذرد !

موقعی که معمولی بود یعــــنی ناراحت است !

دستم امده بود !

رفــتارش !

.

.

.

حالا جم نمیخورم !

من هم جزوی از آن جمعیتم و ملالی نیــســـت جز دلتنگی محوی برای هوای قبل دیدن او :)

اینــجا خود خود مثلث برموداســـت !

او پادشاهـش !

و منم دیوانه ای که با قایق فکستنی به جنگش رفته بودم !

.

.

.


:)




کاکتوس :)
۲۸ آبان ۹۷ , ۱۷:۰۲
زیبا نوشتی :))
نوش جان پیراشکی 

پاسخ :

:))

قربونت عزیز جان :)
شوان ...
۲۸ آبان ۹۷ , ۱۷:۲۱
واقعا کی با یه قایق فکستنی میره مثلث برمودا ؟! :)

الان که هیچ تصویری نیست !

پاسخ :

من و اون یـــه عده :)))

اره کلا حذف کردم :| عصبی شـــدم ^_^
جناب منزوی
۲۸ آبان ۹۷ , ۱۸:۲۵
سلام
مثلث برمودا خوش گذشت؟ :)
پیراشکی هم نوش جان :)

پاسخ :

سلام.
بدی نبود :)
نمیدونم الانا چی میگن :/ دوستان به جای مایا چـــی :)))
ولی بله ممنونم انشاءالله قسمت خودتون پیراشکی  😁

raha banoo
۲۹ آبان ۹۷ , ۰۰:۰۸
خیلی هم خوب:-) 

کدوم وبلاگ و کدوم کانال؟؟؟
پیراشکی نوش جان!
درمورد زنگ زدن وسط خواب واقعا حرفی نمیمونه:-I 

پاسخ :

:))

یادم بمونه حتما پست میکنیم ^_^
ممنونم عزیز جان :)
بــــــله !!!! :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan