گودزیـــلای لــمـ ــیده بر ذهـن

بامـــزه :)


دوست دوران ابتدایی خالم :) بعد مدت ها نبودن، اومد !

گفت براش خواستگار اومد و تو جلسه خواستگاری داشته با اون اقا پسر صحبت میکرده بعد بحث رسید به حجاب !

که اون آقا پسر سریع میگــه :

من از دکـلته خوشم نمیاد ! :)

که اینجا دوست خالم تعجب میکنه و میگه:

خب چه اشکالی داره مگه توی مجلس خانوما ؟!

که آقا میفرماید :

نه تو اقایون خوشم نمیاد :))))))))

دوست خالم گفت تو دلم گفتم : چـقدر قانعی تو :) من بخوامم مامانــم مرا ... می کند !!!!!!



# خواستگـار _بامـزه _ قانع #





شوان ...
۲۹ آبان ۹۷ , ۰۹:۲۹
😁😁😁


پاسخ :

:)
صبورا کرمی🦄
۲۹ آبان ۹۷ , ۰۹:۴۱
عاشقتم😂😂

پاسخ :

قربونت :)) me too و اینا 😂

ولی دیالوگا و خواستگاره مال دوست خالم بود 😂
صبورا کرمی🦄
۲۹ آبان ۹۷ , ۱۰:۲۵
میدونم ولی من عاشق تو ام با این پست ها و نوشتنت

پاسخ :

 ذوق زده شدم :)))))

 فدا مدا !
چهرازی
۲۹ آبان ۹۷ , ۱۰:۴۷
خواستگار قانع و شجاع
توی این اوضاع بد اقتصادی مملکت خواستگاری کردن دل و جرات میخواد:)))

پاسخ :

بله بله شجـاع :))

کاکتوس :)
۲۹ آبان ۹۷ , ۱۰:۵۹
وای 😂😂😂😂😂

پاسخ :

:))
Man Mobham
۲۹ آبان ۹۷ , ۱۹:۰۲
😂😂😂🤦

پاسخ :

:))
میم عین
۲۹ آبان ۹۷ , ۲۲:۳۲
:)

پاسخ :

:)
جناب منزوی
۳۰ آبان ۹۷ , ۱۴:۰۸
" دکلته " رو رفتم سرچ کردم :)
خو لابد خوشش نمیاد :))
بنده خدا چه فکری کرده بود :)

پاسخ :

 توروخداااا؟!!!!! :)
اره بعد پ.ن گفت یعنی روسری نداشته باشی موردی نیس اما دکلته نه :/
:))
آرام :)
۳۰ آبان ۹۷ , ۱۴:۰۹
خخخ

پاسخ :

:))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan