گودزیـــلای لــمـ ــیده بر ذهـن

ضربه !


دایی ادم که فاز فخر و غرور و بالیدن به قدش کـنه قطعا سکوت جایز نیست !

گفت با پا بزن بهم ببینم تا کجای من میتونی بیاریش بالا؟ :/ 

گفتم : دایی من تکواندو میرفتم

گفت : بزن

گفتم : دایی کاراته هم رفتم :/

گفت بزن 

گفتم : پام گرم نیست

گفت : بزن ببینم :|

و من زدم جایی حوالی سرش :)))

من یک و پنجاه و خورده ای زدم به یه یک و هشتاد و خورده ای :))

حـس قدرت !

حس دماغ سوختگی !

حس قدردانی از پاها :)))

همین و خیلی چیــــزهااااا 




:)

کاکتوس :)
۰۱ آذر ۹۷ , ۱۱:۳۲
آفرین :)

پاسخ :

قربانت
Parad ox
۰۱ آذر ۹۷ , ۱۱:۵۰
:))
آفرین ! همینه!

پاسخ :

:)
حـ . آرمان (استاد بزرگ)
۰۱ آذر ۹۷ , ۱۲:۱۷
بسیار عالی
:)

پاسخ :

بـله
:)
دوست
۰۱ آذر ۹۷ , ۱۲:۳۵
مسابقاته خونتون؟

پاسخ :

نه :)

یک نوع رجز خونی از سمت دایی بنده بود سر یه قضیه ای که من مجبور به جواب شدم :)))

ممنونم از حضورتون
صبورا کرمی🦄
۰۱ آذر ۹۷ , ۱۴:۴۶
خیلی دلم میخواد تو رو ببینم:*)

پاسخ :

 لطف داری شما به من :)))
بیا شمال چشم :) من که فعلا ممنوع الخروجم از محوطه شمالی کشور :)
نـــای دل
۰۱ آذر ۹۷ , ۱۶:۱۲
خوبه کارش به بیمارستان نکشید با این ضربه..

پاسخ :

اروم زدم :)
جناب منزوی
۰۱ آذر ۹۷ , ۱۹:۱۸
واقعاً هم سکوت جایز نبود :)

پاسخ :

بله دقیقا
شوان ...
۰۲ آذر ۹۷ , ۰۹:۴۳
ایول !

پاسخ :

مرسی :)
raha banoo
۰۲ آذر ۹۷ , ۱۶:۰۷
بنظرم بعد از این حرکت سکوت جایز است:))))

پاسخ :

بله بله :)
آرام :)
۰۴ آذر ۹۷ , ۱۹:۰۴
یو هووووو 😍😍😍😍😍
ایوللل :)

پاسخ :

:))))

بله بله خودم کلی کـیف کردم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan