گودزیـــلای لــمـ ــیده بر ذهـن

اخرین بار !


قبول داری!؟

شاید تا حالا 

بهش  فکر نکردی.

ولی یه جایی تو بچگیامون،

واسه آخرین بار رفتیم تو کوچه و

با دوستامون بازی کردیم،

بدون اینکه بدونیم... 

آخرین بار بوده.


#حسین_سلیمانی



:(

من و ...
۱۳ آذر ۹۷ , ۰۷:۴۰
ااا
اره
راست میگه
حتی به این فکر نمیکردیم که اخرین باریم وجود داره
همیشه توی اون لحظه بودیم بدون اینکه به اینده فکر کنیم و به اینکه بعدا چه اتفاقی ممکنه بیافته
همیشه فقط همون لحظه وجود داشت
چقدر خوب بود
چقدر الان همه دارن سعی میکنن مثل اون روزها باشن
چی شد که اینطوری شدیم؟

پاسخ :

خیلی خوب بود :))

دوستیای اون موقع هم خیلی خیلی خوب بود :))

شاید بزنه به سرم چندتاشونو جمع کنم بریم وسط کوچه بازی :)))))

که نمیشه و احتمالا میان میبرنمون از این حرکتا بزنیم :)

یه دوره ای بود که تموم شد بالاخره. الفاتـــحه !
ŇãşíМ ĶĥăŅŭМ
۱۳ آذر ۹۷ , ۱۰:۵۷
عخ عخ :/

دوچرخه سواری :(

پاسخ :

اره :)))
فرشاد حسین پور
۱۳ آذر ۹۷ , ۱۵:۵۷
بسیار زیبا❤
فرشاد حسین پور
۱۳ آذر ۹۷ , ۱۵:۵۷
بسیار زیبا❤

پاسخ :

ممنونم از حضورتون
mrym (:
۱۳ آذر ۹۷ , ۲۰:۳۲
این که آدم ندونه آخرین باره یه جور بده و این که بدونه یه جور دیگه :(

پاسخ :

هردوش بده :)))

ولی اگه میدونـــستیم احتمالا طولانی ترین بیرون بازی کردنمون میــــشد :)))

ننوشتی :| اعتراض دارم :)))
mrym (:
۱۳ آذر ۹۷ , ۲۰:۴۷
آره احتمالا 
دارم تلاشم و میکنم امشب بنویسم :)))

پاسخ :

کلک :)))
شوان ...
۱۳ آذر ۹۷ , ۲۰:۵۲
من اخرین بار هیچ وقت سرم نشد :)

پاسخ :

:)
حسین
۰۵ دی ۹۷ , ۱۰:۰۱

تنهایے تان را با ڪسے

قسمت ڪنید

ڪه سال ها بعد ،

شما را همین گونه ڪه هستید

دوستـــــ بدارد

با موے سپیدتان ،

شیـار زیر چشمتـان

و لرزش دستـــــ و دلتـــانـ

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan