گودزیـــلای لــمـ ــیده بر ذهـن

چرا و ....


1_چرا یه وبلاگی که به شدت برام جذاب بود الان دیگه نیست ؟! :| اون دیگه مایه نمیزاره برای متناش یا اثرات شلوغ بودن سرمه؟


2_چرا عطا داره روز به روز چاق تر میشه ؟! :)))))))) و قب قب(یا غب غب ؟! :))) )  شدید در میاره و روناش کلی خط افتاده :|و دستاش


با اینکه پسره به شدت نیازمند النگو :)))) که لای اون خط بین مچ و ساعدش گیر کنه :))))


هی اون وسط اه اه کنه منم هی بهش بخندم بگم : داری میترکی ؟! داری میترکی ؟! :)))))))))


چرا داری میترکی بچه تو اخه ؟! :)))))))))))))))))))))))))))))))


3_برادر "..." رفته خواستگاری یه دختری ! و من ته این ازدواج رو زندگی نحس " د.م" و زنش میبینم ! عین همون ! عین همون !


دختره همونقدر عقده ای ! همونقدر تو یک فضای بسته که منتظره ازدواج کنه تا شکوفا شه :| با اون ارد های اس ام اسی اش یعنی


برادر"..." نفهمید این از الان این میزان خواسته های نابهجا داره بعدا میشه قضیه زن همون بدبخت بالایی ؟! :|


خب تبریک میگم بدبخت شدی برادر !


از همین الان شرط میبندم نگی نگفتم !


4_ چرا این سه تا چیز زیاد شده ؟! دقت کردین ؟!


مرگ و میر ، ازدواج ، بچـــه !!!!!!


یعنی هر سه تاشم باهم زیاد شده ! چقدر امسال مردن ! چقدر عروسی ! چقدر بچه ! :| نا متعادله همه چی :)


5_ عجیبه که بعد چند وقت برای اولین بار صدای خنده ی یکی رو بشنوی ؟! :|  لبخندشو دیده باشی اما خندشو نه !


بعدم داره میخنده ساکت شی گوش بدی ! بعد به این راز پی ببری اهاننننن تو زشت میخندی که تا حالا پیش من نمیخندیدی :)))))


هاهاهاهاها :)))) زشتوک :))


5_کسی این فیلم زندگی نامه  رام و راجا ریاضی دان هندی رو دیده ؟! آیا ؟!


6_خیلی مسخرست که قبل هر بار کوتاه کردن موهام ازش عکس میگیرم ؟! :|||||||||| آی دونت نو :| شاید چند هفته بعد که بخوام


برم و بزنمش عکس نگیرم و تموم کنم این لوس بازیا رو :))))


تهشم بیام خونه به کیم بگم موهامو زدم بهم میاد ؟! مگه بد شدم نگام نمیکنی دلت میاد ؟!!!!:))))))))))))


(اشاره به اون اهنگ با محتوای مزخرف قدیمی :))  )


7_چقدر و چقدر ماست خیار دوست دارم :))))))))))))))))))))))))


8_ چقدر و چقدر دلم میخواد تا اخر بهمن بالایی لطفی کنه و بشه چیزی که میخوام :)))))))


9_ "میر" وقتی مشت نشون میده میخوام خفش کنم :))))))) خب چراا ؟! چون از من بزرگتره و ادب حکم میکنه مشت نشون ندم


ولی چه معنی داره اون مشت نشون بده :| حتی شوخیشم دوست ندارم والسلام !


10_ یه بلاگری هست داره گند تعریف کردن از خودش و آی ایها الناس من قدیسه دو عالمم و اینا در میاره !


نمیدونم چرا هیچوقت نمیتونم این میزان از جار زدن ها رو که با یه تعریف های مشخصی هم بولد شده باور کنم !


بیشتر یه خودم میخندم که این وبلاگا رو دنبال میکنم .


مرسی اه و ایــــنا !



پ.ن : به قول ایمان سرور پور رفیق از خدا برات میخوام خیر و برکت و حال خوب بباره  :))))))


حـ . آرمان (استاد بزرگ)
۲۵ دی ۹۷ , ۱۳:۳۳
سلام
جالب بود
انشاالله که بدبخت نمیشن حالا شما به دلتون بد راه ندین :)

کجا بچه زیاد شده؟ الآن همه یا بی فرزندن یا تک فرزند!

پاسخ :

سلام.

انشــــاءالله

زیاد شده بابا...دور بر من هر یه ماه داره خبر بچه دار شدن یکی میاد و حلوای دندون سری بعدش :|

دیگه از بس حلوا خوردیم شکل حلوا شدیم...

هم این حلوای بچه هم اون حلوای مرده های بیچاره.

 احتمالا دور و بر من  زیاد شده همه جایی نیست :))
ŇãşíМ ĶĥăŅŭМ
۲۵ دی ۹۷ , ۱۳:۵۰
پوووووف :/ یه کامنت طولانی برات نوشتم تقریبا قد مطلبت :/ موقع ارسال وبت پرید کامنت منم پر پر شد :|

پاسخ :


ای بابا :)))))))))))))

عیبی نداره پوکر نشو :)
ŇãşíМ ĶĥăŅŭМ
۲۵ دی ۹۷ , ۱۴:۱۱
برا داداشت دعای خیر کن .. دعا کن خوشبخت شن حتی اگر اشتباه بوده انتخابش :)

منم در شرف خواهر شوهر شدنم..حس جالبیه.. یه مهمون جدید درونم یافت شده که اسمشو نم دونم ولی هی صداش تو ذهنم اکو میشه که میگه:  کرم بریززززز.. خواهر شوهر بازی درآرررر.. پشت چشم نازک کنننن.. ضایع ش کنننن..بکششش.. لهش کننننن :))  ولی من دختر خوبی عم بهش گوش نمیدم ^__^

میخوام ازون خواهرشوهرای ایده آل شم :))

+اون فیلمه رو ندیدم

++ الان اگه توعم عکس نگیری خود آرایشگرا قبل و بعد از کارشون عکس می گیرن که تغیراتتو بکنن تو تخم چشت که تا زانو خم شی بهشون بگی مرسی که هستید :/ 
من که اجازه موهام دست خودم نیس :(  قبلنا دست مامانم بود الانا دست شوجانم :/  
پارسال 4 سانت موهامو کوتا کردم سه روز باهام قهر بود :/  البته به نظرم برای اینکه میزان نارضایتیشو نشون بده بهتر بود برای هر سانت یه روز باهام قهر میبود :/

+++منم ماست و خیار میدوستم *__*

++++آدرس اون بلاگره رو به منم بده ببینیم چیا میگه :))

+++++  منم همینا رو از خدا میخوام برات با پیاز داغ بیشتر :)))

پاسخ :

پسر خالمه داداشم نیست :))

من که داداش ندارم ولی اگه داشتم احتمالا از اون سلیطه ها میشدم :))))))

مبارکه :))) 

خا :)

نه نمیزارم ارایشگره عکس بگیره :/ خیلی پنجه طلان میگی یکم زیرش کات شه یهو میبنی
اومده تا رو شونت مثلا مدل لیر :/ :/ 

خیلی خووووبه :)))

کدوم اولی یا دومی؟؟؟ :)))) اگه اولیه بیا خصوصی بهت بدم دومیه رو که الان کلی ازش بد
گفتم بهت بگم کی بود میشه یه غیبت گنــــده بـــک پاچه گیر :))))

فدای تو :)

reza sf
۲۵ دی ۹۷ , ۱۹:۳۰
سوال یکت خیلی کنجکاوم کرد بدونم نویسنده خوشبخت اون وبلاگ کیه؟

پاسخ :

فرستادم اسمش رو :)
ŇãşíМ ĶĥăŅŭМ
۲۶ دی ۹۷ , ۱۵:۳۲
عه پسر خالت بود؟ :/  آها راسی گفته بودی برادر نداری :|

خب خوشبخت شن به هر حال..

آدرس قدیسه دو عالم خخخ

پاسخ :

اره :)))))))
فک کنم به هم بخوره :) خواهر پسرخالم زده تو فاز خواهر شوهر بازی میگه اصلا نه و اینا :)
اون حداقل یکم منطق داره :/
قدیسه چشم بازار  کور کن :d
جناب منزوی
۲۸ دی ۹۷ , ۱۸:۰۹
سلام
ان شاءالله خوشبختی برادرتون :)
دلتون خیلی پر بود :)

پاسخ :

سلام.

:))

بــــــله
نـــای دل
۲۹ دی ۹۷ , ۱۴:۵۴
ان شاالله که خیره..
وخوشبخت  بشن..
ولی کلا این روزها همه چیز عجیب شده..

پاسخ :

ممنونم :)
بله بله دقـــیقـا
صبورا کرمی🦄
۰۱ بهمن ۹۷ , ۰۸:۱۳
کدوم بلاگر؟

خب به برادر بگو داره اشتباه میکنه

موهای نداشته مبارک :))

چقدر دوست دارم پست هات بوی زندگی میده :))

پاسخ :

:)))))))))هاهاها

خب زیاد صمیمی نیستم باهاش که برم راجع به همچین مسائلی باهاش حرف بزنم.تازه خیلی از من بزرگتره برم چی بـگم با فسقل قد؟ :/ ولی خبر خوشایند اینه که بهم خورد خودبه خود :)))) الحمدالله بدبخت نمیش. :)

فــــدات ولی هنوز نشد برم بزنم  :(

من خودم داشتم فکر میکردم چقــد جدیدا پستام بوی خاله زنک بازی میده :))))))

قبلا سرم خلوت تر بود پست هام رو بیشتر دوست داشتم تا الان که فقط دارم غر غر مینویسم :)))))

ولی شما لطف داری عزیز جان :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan