گودزیـــلای لــمـ ــیده بر ذهـن

امروز


دیالوگ سه دیوانه :))))



_ تو شبیه توپ بسکتبال شدی. :)


+ تو شبیه گلابی :)


# من چیم ؟!


+تو هیکلت عالیه.


_تو خربزه مشهدی :))))


+ وایییییی بده بیاد ( منظور کوبیدن دستها بهم به نشونه تفاهمممم :/ همونی که به اون بنده خدا  گفت هیکلت عالیه :) )



دیوونه هاااااااااااااااااااااااا




*****



امروز خیلی ضایع بازی دراوردم !


خیلی بد بود !


با یه لباس ضایع رفتم تو راهرو و نگوووو پانسیون پسرا دیشب طبقه بالای ما راه اندازی شده :/


بعدم مثل حالت یوگا وسط راهرو نشستم و داشتم اهنگ گوش میکردم و تو فاز خودم بودم که دیدم دونفر از پله ها دارن میان پایین.


"خانوم" که گفتن من نایستادم گفتم " یه لحظه " و دوییدم تو پانس !


سکته کردم ! سکته ! سکته !


مدیریت دیوانه پـــــــــانس !


الان وقت تاسیس بخش پسرونه بود ؟! بدون اطلاع !؟ :/



*****


 یکی بهم گفت چه امروز خوشگل شدی :)))


سری تکون دادم


ولی نگفتم به خاطر خجالت کشیدن  از اون سوتی توی راهرو به این وضع لپ گلی شدم :/


نگفتم و نپرسید :)




*****



شاسی  تند تند راجع به من میگفت :


دوست صمیمی نداره  ولی من دوستشم. معمولی رو که دیگه حتما هستم مگه  نه عاری ؟!


خندیدم.


براش مثل "..." ! "..." خواهرشه !


خندیدم.


اسماشونم اصلا بهم نمیخوره !


چون من انتخاب کردم از رو یه نرم افزار انتخاب اسم که کنار هر اسم عکس یه بچه بود گشتم یه بچه سیاه زشت که اسمش این بود رو


انتخاب کردم تا خواهرم زشت شه  :)))))))))))



وای چه ترسناااااک :/


5 سالم بود فقط !


وای !


خب من 5 سال تنها نوه بودم و سلطنت و این حرفا :(


وای وای وای :)))


الان خیلی دوسش دارمااااا


وای وای وای ترس :)


:/


شاسی خل :)



**********



حس نرسیدن داره خلم میکنه :)


الکی به هرچیز بیخودی میخندم :/


خدایا با برسون یا شفا بده :(



********



من : من اگه پسر بودم دوست داشتم برم تو این بستنی فروشی ها کارکنم :)))


نازی : منم دوست داشتم گارسون شم :)))


(خنده )


من : ماچقدر چـــــیزیم واقعا :)))


نازی : :))))))
















پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan