گودزیـــلای لــمـ ــیده بر ذهـن

این خل بازیا چیه ؟


به شماره ی یکی از ناظرای پانسیون پیام میدم میگم امروز تا چند بازه من ازمون بودم نیومدم فلان .درخواست پیامک میزبان میاد منم قبول

میکنم.

حالا زنگ میزنم بهش جواب نمیده !

میگه شما؟!

اسممو کامل میگم بعد میگم تا هشته یا تا یازده میتونیم بمونیم؟!

میگه  منو میشناسی؟

حالا من اینجوریم :/

میگه تو فقط حواب بده

بعد میگه کجایی عزیزم؟!

:/

الانم هی داره از این درخواستای پیامک میزبان برام میاد من دیگه قبول نکردم !

دوتا احتمال لنتی وجود داره :

الف....ممکنه شمارشو اشتباهی وارد کرده باشم  این شماره یکی دیگه باشه !

ب....شوهرشه گوشی زنشو گرفته توهم خیانت زده :/ فکر کرده من پسرم لابد :/

اگه اولی باشه که هیچی من سوتی زیاد میدم :)

دومی ولی اگه باشه و این پیگیر هم شوهرش باشه :/ برای خودش و انتخابش و همه چیش متاسفم :/

شکاک داغون منحرف اه اه اه :/

البته امیدوارم اولیم نباشه :(

چون اسم و فامیلمو کامل گفتمممم :)))))))))

الف یا ب ؟!

مسئله این است !






پ.ن : اقااااااین همچنان داره درخواست پیامک میزبان میده :/ من دچار استرس شدمممم :) زن و شوهره دعوا نکنن سر هیچی ؟ :)


یا غریبه نباشههههههه من اسم و فامیل گفتم قشنگگگ :(


خدایا خودش باشه فقط یکمی دیوونه شده باشه که این جوری اس های عجیب غریب داد



پ.ن2 : الان هشت ساعت از قضیه گذشته همچنان پیگیر داره زنگ و تماس :/

فک کنم الف لنتی باشه :( ای خدا خواستم یه روز بعد ازمون برم پانسیون قشنگ درس بخونم ببین چی شداااااا :/

پیامااااااش :

تو زنگ بزن تو اذیت نکن منو ناراحت نکن عزیزم بگو :/ :/ :/ :/ :/ خدایاااااااااااا این میزان چندش بودن رو چرا تو وجود یکی قرار

دادی ؟ :/

و شاهکار ترین پیامش :

چطوری عزیزم دوستدارم :/ :/ :/ :/

جو دراین فرد معنی میشه !

این فرد =جـــــــو

من= سوتـــــــــــــــی


پ.ن3 : من هروقت از این موردا پیش میومد با جواب نداد حل میشد میرفت :/ یعنی جواب نمیدادم نه زنگ و نه پیام :/ این الانبا همون

استراتژی رفع شه صــلوات:(

من اصلا نمیفهمم چرا اسم خودمو و چرا اینکه پانسیون میرم رو کامل شرح دادم :))))


پ.ن4 : کلا فدای سرم :) ولی فقط یه جوری نشه مجبور شم شماره هفت سالمو عوض کنم :( با اینهمه غیرتی که روی خوشگلی و رند

بودنش دارم :(


پ.ن5 : :/ پوکر و دیگر هیچ !!!!!!!!

آرام :)
۲۴ خرداد ۹۸ , ۱۹:۳۴
الف شاید باشه.
وای این شکلک داخل گردباد عالیه :)

پاسخ :

الف ارام الف :(

منم خیلی براش میمیرم :)))))))))))))
پرتو کیانی
۲۴ خرداد ۹۸ , ۲۰:۳۴
خخخخخ😂

پاسخ :

و گویند کس به کس نخندد تا خود به ان مبتلا شود :/

هاهاهاهاهاهاها :)) 😂
پرتو کیانی
۲۵ خرداد ۹۸ , ۰۱:۱۳
عی بابا...:/
خخخ:)))

پاسخ :

:))))

چرا بیداری این وقت شب :/

بگیر بخواب بچه :/
پرتو کیانی
۲۵ خرداد ۹۸ , ۰۱:۴۹
شما چرا بیداری؟!

پاسخ :

من داشتم تو نت تخمین رتبه هامومیزدم :))))

هاهاها انا کنکوری

دلیل من موجه :/

تو باید زود بخوابی قدت رشد کنه😂
پرتو کیانی
۲۵ خرداد ۹۸ , ۰۱:۵۳
خخخخخخ:))))
در عوض منم تعطیل شدممممم:)))))))

پاسخ :

قدر این روزای لنتی رو بدون :/

دیگه نمیااااان میشی مثل من بی اعصاب استرسی :)))))))

من مدرسه و تابستون خالی میخوامممممم :(

:)
پرتو کیانی
۲۵ خرداد ۹۸ , ۰۱:۵۷
اللهم ارزقنی:)   (این رو از زبون تو گفتم)
خخخ:)
موفق باشی عزیزجان:)
شب به خیر...:)

پاسخ :

😂

قربونت برم.

شبت بهشت :)
ŇãşíМ ĶĥăŅŭМ
۲۵ خرداد ۹۸ , ۱۱:۲۷
سوتی دهنده لنتی :|

بلاکش کن..  ://

چقد جلفی تو :/

پاسخ :

:(
خیلی لنتیی  :)
بلاک چی؟ من تلگرام ندارم که سال کنکور.
توپیامککک بدبخت کرده منوووو. 
همچنانم  پیگیره :/
معصـومــــــه پــورابـراهیـــم
۲۵ خرداد ۹۸ , ۱۸:۰۹
سلام
انگار این روزات خیلی خوب میگذره یا شایدم من حس میکنم، از نوشته هات اینطور برداشت کردم که روزهای جالبی داری...
عمرا.... منو یادت نمیاد:)

پاسخ :

سلااااااااام
جیغغغغغغ :))))))
چطوری دوست جان؟
کی گفته من یادم رفته ؟ :/
پس کی میاد پستاتو لایک میکنه راه به راه ؟ (شکلک زبون دراز معترض)
شما یادت نره من نمیرم  :)))
جیییییغغغغ من که همیشه نوشته ها تو میخونم :)))
نظراتت بستست  من نمیتونم  عرض اندام کنمممممم :/
جیغغغ
قربونت بشممممممم
یه بار میام تورو میبینم :/
یادت باشه (شکلک زبون دراز معترض)
:)))))))))))))))))
سورپراااایز شدممم اسم تو رو دیدم

معصـومــــــه پــورابـراهیـــم
۲۷ خرداد ۹۸ , ۱۵:۴۴
ای جووون دلمممممم
چه با مرام باباااااااااا،مرسییییییی ،یه عالمه بووووووووس
لایکتو دوست دارم،خودتوبیشتر:))))))
استفاده کن از روزهای قشنگ پیش روت

پاسخ :

قربونت :)))))))
بوس دوبل :))))))
منم دوست دارم عزیزجونی  :))))
چشممممم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan