گودزیـــلای لــمـ ــیده بر ذهـن

کوری

 

نمیدونم کتاب "کوری" رو خوندین یا نه؟!

یا فیلمش؟!

کلا یه کرمی تو وجودم وول میخوره وقتی یه کتاب و فیلمش وجود داره :)))

یکم از اون میخونم بعد میرم تا همونجای فیلم رو میبینم و دوباره کتاب ادامه بعد میپرم رو فیلم و این روند ادامه داره تا تموم شه.

یعنی خل میشم ولی این کارو میکنم :)

سر فیلم و کتاب "سرگذشت ندیمه" هم همچین کردم :))))))

.

کوری اولین تجربه کتاب صوتی بود که داشتم :)

فکر نمیکردم خوشم بیاد یعنی فکر میکردم با کتاب در ابعاد کاغذ و فرم قدیمیش بیشتر حال میکنم تا مدلای جدیدش ولی

لذت بخش بود :)

طوری که فکر کردم ادبیات جهان صوتی جذابتر به نظر میرسه !

"تجربه جدید"    :)

 

*

 

این کتاب راجع به زمانی که همه به دلیل نامعلومی کور میشن به جز یه خانومی :) و این کوری مسریه ! و افرادی که کور

میشن قرنطینه میشن .

چقدر همزاد پنداری کردم باهاشون :|

یعنی دقیقا حس کردم ماهم همون ادمای کوری هستیم که مجبور به قرنطینه شدیم چون این بیماری یه بیماری ناشناخته و

مسریه :)

 

توصیه میشود :)

خصوصا بخاطر شباهتایی که این داستان با وضع الان جهان داره !

تو کتاب کوری بود.

تو دنیای واقعی کوید 19 :)

 

 

 

 

 

ŇãşíМ ĶĥăŅŭМ
۱۴ فروردين ۹۹ , ۱۵:۴۹

 

ممنون از معرفی کتاب..  :)

امیدوارم به دستم برسه و بخونمش چون جدیدا خیلی اسمش رو میشنوم 

 

پاسخ :

فدایت :)
Homayoun Panahandehali
۰۲ تیر ۹۹ , ۰۹:۲۱

سلام.

پیشنهاد میکنم بعد از کوری،بینایی رو هم بخونید.

اون هم عالیه.

اصلا قلم ساراماگو عالیه√

پاسخ :

سلام.

ممنونم ازپیشنهادتون .

حتما.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan