گودزیـــلای لــمـ ــیده بر ذهـن

فیک

مثلا خبر دار شدم چهارتا از دوستام یه پیج فیک فاطمه نامی رو میچرخونن و باهاش از بقیه بچه های دانشگاه تست شناخت شخصیت درونی میگیرن

 

مثلا اینکه دلم برای دانشگاه تنگ شده زیاد :(

مثلا اینکه یه کار پاره وقت جذاب پیدا کردم که پشت لپ تاپ تو خونه کاراش حل میشه :))))))) و من شاد ترینم

مثلا کاش یوتیوب فیلتر نبود :| به راستی ها :| اعتیادم تازه بهش چند وقته شروع شده . کاش فیلتر نبود :||||||

مثلا اینکه چقدر یه سری از فکرام رو که برای چند ساله پیش الان مسخره میکنم :) و میگم چقدررررررررر بوووق

چندسال دیگه ام همین میشه؟ فکرای الانم رو مسخره میکنم؟

مثلا نمیدونم این چه کرمیه که پاییز اومد و من تو اتاقم هنوز بیست و چهارساعت اسپیلتو روشن نگه میدارم .

و چرا بقیه گرمشون نیست تو خونه ما ؟ :( چرا من تنهااااااااام ؟

مثلا سوم راهنمایی بودم یه قولی دادم به خدا سر سلامتی یکی از نزدیکام که اره این سالم بمونه من فلان کار میکنم :|

جدا از سختی و .... بودن اون کار :|

الان به درجه ای رسیدم که میگم خب اوکی من زیادی خسته شدم از انجام اون کار دیگه سلامتش پای خودت مهم نیست :|

واقعا ترسناک شدم خیلی خیلی

مثلا استوری گذاشته :| و خب چه خوب ادم میشناسه همو :)بسیار بسیار سپاسگذارم که خودتونو برام روشن میکنید !

و هرجا به نفعم نبود خدا اون چیز رو به من نداد و من گفتم خب چرا نه مثلا بعد که یکم میگذره مشخص میشه چرا نه .

همین دیگه فقط کافیه صبرکنیم تا دلیل تصمیما و به قول بعضی ها مصلحت های این دنیا رو بفهمیم :)

و چه خوب مصلحتی :))))

مثلا کلی شیشه سفارش دادم :) معتاد شدم

الان نگران اینم بشکنن :( اگه بشکنن خیلی بد میشه :( کاش سالم برسن :) تولد پسرخاله ها نزدیکه و من هرچه زودتر

باید دست به کار شم :|

مثلا چقدر این بابای علی صبووووری جذاااااب و خفنهههه :)))))) من مردم قشنگ چقدر با نمک و شادهههه :))))

مثلا یکی از لامپ های اتاقم سوخته از غروب به این ور به شدت دلگیر میشه :(

مثلا کلی سریال و فیلم ندیده دارم تو لپ تاپ باز میرم دانلود میکنم کرم دارم کرررررم :|

مثلا چقدر کتابای حسین بشیریه خوبه :) هرچی گیر اومد ازش بخونین.

مثلا جدی جدی دوسال شد که این وبلاگ رو دارم :| کی باورش میشد تا حالا حذفش نکرده باشم :))

مثلا امروز تا به اینجا جز حرف زدن با دوستام کاری نکردم :) بعد مدت هاااااا :) و الانم کلی کار تلنبار شده مونده :|

آی هو تو گو :|

بای :|

 

 

apollo ‌‌ ‌‌ ‌‌
۰۸ مهر ۹۹ , ۱۸:۱۱

چه خوب که پست گذاشتید (:

پاسخ :

خیلی ممنوونم :)
شوان ...
۰۸ مهر ۹۹ , ۲۳:۱۲

اعتیاد به یوتیوب بد دردیه و فیلتر بودنش دردی مضاعف تر👌

پاسخ :

فیلتر بودنش 😐🤦‍♀️👊
ŇãşíМ ĶĥăŅŭМ
۰۹ مهر ۹۹ , ۱۹:۲۳

سلام 

منکه قهرم ولی برا هر کسی پست گذاشتی خوب بود😒

حالا شیشه برا چی؟؟ویترای کار میکنی؟

پاسخ :

سلام
چرا قهری قهر نباااااااش :)
مث یویو شدم :d هی میام و میرم ولی بخاطر اینه میرم اصلا یادم میره وبلاگ دارم بعد چند وقت یهو میام :d
اره ویترای کار میکنم :)
ŇãşíМ ĶĥăŅŭМ
۰۹ مهر ۹۹ , ۲۱:۲۱

چون یو یو شدی قهرم دیگه .. باشه چون اصرار کردی و پشیمانی تو کلماتت موج میزد اشتی میشم😄

 

آفرییییین عزیزم بسیار عاااالی.. کانال یا پیج داری؟بده ببینیم 😊

پاسخ :

😄مرسی

نه هنوز چیزی نزدم ولی احتمالا میزنم تا چند وقت دیگه زدم سریع میام بت میگم 😄
ŇãşíМ ĶĥăŅŭМ
۰۹ مهر ۹۹ , ۲۳:۳۵

ان شاء الله موفق باشی جانم.. بی صبرانه از منتظرانم😊

پاسخ :

متشکرمممممم :)))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan