گودزیـــلای لــمـ ــیده بر ذهـن

غروب

یکی از قشنگ ترین چیزها تخیله.

اینکه میتونی یه جای دیگه، با یه قیافه دیگه، یه شخصیت دیگه توی ذهنت زندگی کنی.

میشه تو یه عمر 60 ساله یا کمتر چندبار زندگی کرد .

به این فکر افتادم دوباره نوشتن رو شروع کنم تا بازهم یه جایی خارج از خودم زندگی رو تجربه کنم.

 

*

 

بعضی روزها هم هست مثل الان که غروب جمعه است.

و خیلی بی دلیل دلت نمیخوادهیچکاری انجام بدی.

هیچ وقت به این که میگن غروب جمعه دلگیره اعتقاد نداشتم :|

اما امروز شدیدا اعتقاد پیدا کردم .

فکر کنم تا شب هم هیچ کار خاضی نکنم جز اینکه برم با بچه های گروه زبان راجب فیلم جدیدی که دیدیم حرف بزنم :|

 

*

 

مطالعات درون رشته ای ام داغانه :)

یعنی واقعا هیچی جز جزوه مزخرف اساتید نمیخونم. چرا؟ :|

به جاش تا دل تنگت بخواد حوزه مطالعات انسانی رو چسبیدم و ول نمیکنم :)

دارم به این فکر میکنم مطالعات تجربی کمی بهش ظلم شده و من نمیدونم چطوری به این ظلم پایان بدم وقتی واقعا ازش لذت میبرم.

!!!!!!

 

 

*

 

گودریدز ر بعد مدت ها نصب کردم :))))

و مث این بربر ها :)))) هی دارم کتابایی که خوندم رو توش وارد میکنم و براش review میزنم . چقدر دوسش دارم :)

آخ دلم خنک شد رفتم برای این دوتا کتاب ریچل هالیس یه دونه ستاره دادم :)))))))))

واقعا پشیمان و نادمم بابت خریدنشون :|

خز و خیل :|

یه نتیجه ای که گرفته بودم بعد خریدشون این که به هر بلاگر مزخرف کتابی اعتماد نکنین خصوصا اونایی که با یه سری ناشرها رفیقن :)

 

 

*

 

 

رفیق مراکشیم موجود باحالیه :) چه قدر خوب که پیداش کردم و نظرم راجع به آفریقا عوض شد !

 

 

*

 

 

حقیقت یکیه؟ یا به ازای هر آدمی حقیقت وجود داره؟

سوال اساسی این روزهای من !!!

چرا این میزان تفسیر از یه موضوعی میتونه متفاوت باشه و مثلا دوتاش همزمان درست به نظر بیاد یا لاقل قابل تامل !

چه اصراری به حقیقت مطلق هست که خیلی اوقات باعث این همه درگیری ها و ... کلا چیزای مزخرف تو دنیا شده؟

 

 

*

 

به هر دیدگاه چپی میگه چپول :) و خب مشخصه لحن تمسخر آمیزیه.

خب قطعا من هم نمیتونم فاز بعضیا که رو پروفشون عکس لنین یا استالین ر میزنن درک کنم اما آیا بد وبیراه به مارکس کار درستی است؟ :)))))))) این هم یکی از اون معایب حقیقت مطلقه !

نمیدونم میدونی ؟ نمیدونم :)

 

 

*

 

دلم شکلات و نسکافه میخواد.

داغ !

برم!

 

 

 

ŇãşíМ ĶĥăŅŭМ
۲۵ مهر ۹۹ , ۲۰:۱۳

پوووف یکی دو هفته ی پیش با خانوم داداشم رفتم بیرون خیلی دلم میخواست چیزی براش بخرم ولی خب چون هر چیزی رو نمیپسنده و خیلی عم رودربایستی داره تصمیم گرفتم کتاب براش بخرم اونم بعد از کلی این پا اون پا کردن این "خودت باش دختر" ریچل هاریس رو انتخاب کردم منم گفتم شنیدم کتاب انگیزشی و خوبیه 😕

 

الان تو داری میگی خوب نیس؟🙁یه دلم میگفت واسش دستبند بخرما!

پاسخ :

نه خب وقتی خودش انتخاب کرد حتما دوسش داشت دیگه :)
الان ستاره این دوتا کتاب توی گودریدز فک کنم 4 تا باشههههه :))))))
برای من جذاب نبود چون چیزی بهم اضافه نکرد و بیشتر انگار خاطرات پراکنده ریچل هالیس بود و چون موضوع زنان رو انتخاب کرد کتابش شدیدا مورد توجه قرار گرفت !

الان من یکی رو میشناسم میگه این بهترین کتاب عمرم بوده :)
پس ناراحت نباش و به دستبند فکر نکن :)))
ILYA محمد راد
۲۴ خرداد ۰۰ , ۱۴:۵۰

اولا اون برنامه ای که نصب کردی چی هست اصلا معرفیش کن. ۲ بازگشت مقتدرت رو تبریک میگم . ۳ تفکرت رو در مورد تخیل دوس دارم. تخیل اونجاش فقط که با واقعیتت قاطی میشه نمی دونی کدوم رو باور کنی 

پاسخ :

وای این نظر مال خرداد امساله یا پارسااااال؟🤔😂🤦🏻‍♀️
قدمت سر نزدنم رو میرسووونه😂
گودریدز یه اپیه که هرکی هر کتابی خونده میاد نظرشو راجع بهش میگه ستاره میده بهش و تو اسم هر کتابی رو بزنی (اکثرا خارجی ، ایرانی خیلی کم داره) با امتیازش و نقدهای خیلی پرطرفدار میاد و این چیزا. یه سری نویسنده ها هم اونجا یوزر دارن و نظرای اوناروهم میشه آخوند.
۲. مرسی بعد از مدت مدیدی 
۳.اره دیگه عمر کوتاهه و با همین تخیلات میشه چند جا همزمان زندگی کرد


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan