گودزیـــلای لــمـ ــیده بر ذهـن

الیاس !


وقتی زنگ گوشیت رو خواهرت از سر" کرم" الیاس بزاره . بدون هماهنگی قبلی !


بعد زنگ بخوره !


تو تعجب کنی اما جواب ندی تا یکم بیشتر بخونه با اون چشمای پف الود و صدای بم قشنگش :))))


ای کرم...


اینبار اشتباهی حرکت زدی ! خوشم اومد !



****


یکی از اقوام_ من با بچه هام خیلی دوستم همه چیومیان بهم میگن حتی "ف " که دیگه الان بزرگ شده ماشاءالله اومد بهم گفت مامان یکی


بهم پیام داده بیا باهم دوست شیم ! یکی از دخترای فامیل بود !


اتیشم گرفته بودا...ولی "ف" ارومم کرد و گفت مامان مگه من جوابشو دادم ؟! فقط اومدم بهت بگم بدونی !


پ.ن : نمیفهمم تو دوساعت همنشینی با مادرم اونم توی مبارک باد یه بنده خدایی چقدر حرف باهم رد و بدل کردن که وقتی اومد


خوته از سه روز پیش تا حالا هر دفعه یه چیزی از صحبت هاش با خانوم "..." یادش میاد و میگه :)))


من جمله همین مورد که تازه دیروز گفت و من هنوز تو کفشم :)))


کف چی ؟!


کف اینکه به اون آقا پسر فامیلیمون همچین پیشنهادی شده !



****



مبارک بادی که گفتم ماماننم رفت !


مال یکی از هم بازی ها بچگیم بود ! حالا نه خودش اما داداش کوچیکش هم بازیم بود !


به مامانم گفتم یعنی الان اگه اینا بخوان بیان خونمون با عروسشون میان گفت اره اینجوری شدم :|


اه :|


خوشم نمیاد :)


این همه سال همین جمع بودیم :) من هیچ وقت یه موجود اضافه رو نمیتونم قبول کنم :)


به زور میپذیرمش :))


حالا خوبه این بنده خدا 27 سالش بود و هم بازیم نبود !


فک کنین داداشش ازدواج کنه :| یا اون یکی هم بازیام :))) اصلا دوست ندارم :)))))))


نمیشه هممون تا اخر مجرد بمونیم و با خانواده هامون خونه هم رفت و آمد کنیم ؟! بدون هیچ موجود اضافی ؟! :|


خب قطعا نمیشه و کم کم همشون ازدواج میکنن میرن :)


دخترا...پسرا !!!!


و این جمعای صمیمی روز به روز سردتر و کمتر میشه !


هـــعی :)



****



فکر کنین چقدر قانع شدم من ایده ال گرا که صرف اشنا شدن با یه ادم حرفه ای و نسبتا خوب و دارای چهارچوب تحسینش میکنم !


انقدر بد زیاد شده ! صرف اینکه بگیم طرف خوب معمولیه برامون عالی میشه :|


این خوب نیست !


دیگه عالی وجود نداره ؟! :| همه خوبن صرفا اگه بخوان خوب باشن ؟! :|




****



گوتن مارگــــــن :)))))))))


(با لهجه المانی بخوانید :)))) )



****



میخوام امروز کاری که اصلا حس و حالشو ندارم ولی باید انجام بدم رو بدم !


ببینم تهش چی میشه ؟!


میمیرم ؟!!!!!!!



****



lمظلوم کی بودی تو اخه با اون هیکل لاغرت ؟! :(

جبران میکنم برات :(

کی ؟ :|

سال بعد وقتی گوشی خریدم :) بگو خب !


****



اومد جلوی همه، لپام رو کشید :|

گفت خیلی وقت بود میخواستم این کارو کنم لپ گلی :(

حس کودک بودن بهم دست داد :))))))))



*****



دلم برات تنگ شده ساجده :)

کجایی اخه  ؟!

بدم میاد ازدواج میکنه یکی میره گم میشه :|

کی چی مثلا ؟! :(

مسخره بی معرفت :))


****


گفتم میخوام امروز کاریو کنم که اصلا حسش رو ندارم و فقط حس پیچوندن و انجام ندادنش رو دارم ؟×

میخوام انجامش بدم ببینم تهش میمیرم یا ناک اوت میشم ؟! :|

باید !







شوان ...
۰۹ آذر ۹۷ , ۱۰:۵۴
به اقایون هم خیلی وقته پیشنها میشـــه :d

 دیگه دوره زمونه عوض شده رفته !!!!

:)

پاسخ :

چبدونم :)
مِلوچِک .
۰۹ آذر ۹۷ , ۱۱:۱۲
چی شد الان؟من نفهمیدم😲
مگه چند سالتونه که بوه دارید،اونم بزرگ😲😲😲

پاسخ :

:/
بچه منظورتونه ؟؟؟؟؟؟
به متن دقت کنید.
از زبون یکی از خانوم های فامیل بود که داشت راجع به بچش صحبت میکرد پیش مامانم.
عجـــبا :)
دوست
۰۹ آذر ۹۷ , ۱۱:۲۸
خخخخخخخخخخ
بهم سر بزن.

پاسخ :

برادر این تیکه اخر پیام هاتون تکراریه :/
میتونید دیگه نگید !
جناب منزوی
۰۹ آذر ۹۷ , ۱۸:۱۲
سلام
یه زنگ خور دارم که داد میزنه " ویک آپ "، فکر کنم اون خوبه که برا یه نفر بذارید:))
یا یه چیز تو مایه های داد زدن بذارید که بگه " تو رو خدا کمکم کن " یا پلیس بگه " حرکت نکن " ببینید با من چیکار کردید کل شیطنتم زیر و رو شد :))

پاسخ :

سلام.
بله بله :)))) چه پیشنهاد های جـــالبی :)))
ولی من اینا رو ندارم ! فوقش من باب ضدحمله یه اهنگ ایتالیایی با صدای زنونه جیغ طور بزارم در جواب :)) اونا رو باید گشت پیدا کرد بسی جالب :)
خوبه زیر و رو شد ، :)))
ŇãşíМ ĶĥăŅŭМ
۰۹ آذر ۹۷ , ۲۱:۰۸

چیکار میخواسی بکنی؟ 0_o

پاسخ :

چشاتو اونجوری نکن :))))
کارای خفن خفن :d

ŇãşíМ ĶĥăŅŭМ
۰۹ آذر ۹۷ , ۲۱:۲۹
مشکوکی آخه 0_o

پاسخ :

نه نترس :)
کار بدی نبود و تا حدی انجامش دادم و نمردم :)))
پرتو کیانی
۰۹ آذر ۹۷ , ۲۳:۲۴
چیکار می خوای بکنی کلک؟!
خعلی مشکووووکهههه!!!
کارت راه افتاد میگی چی بود؟!

موفق باشی:)

پاسخ :

هیچی بابا :)))
^_^
اخه گفتنی نیس :) ولی خب :)
گل نرگس
۱۰ آذر ۹۷ , ۰۹:۳۰
انجام دادین کارتون را؟؟؟

پاسخ :

بله بله و زنده ام !
نـــای دل
۱۰ آذر ۹۷ , ۱۵:۵۱
غریبه ی sms  بده یا زنگ بده پیشنهاد بده بزرگترا رو در جریان بذارن..

از این حرکت ها خیلی خوشم میاد..

پاسخ :

متوجه نشدم :)) بزرگترا رو سر چی تو جربان بزارن؟! کیا ؟!


نـــای دل
۱۱ آذر ۹۷ , ۱۴:۳۲
پاراگراف دوم فرموده بودید که اس ام اس داد..

پسر فامیل پیشنهاد داده بود..

پاسخ :

اهان بله بله :)) یکی از فامیل های اون اقا پسر بهش پیام داده بود ! که ایشونم صاف رفت گذاشت کف دست مادرش :))

و این حرکتی رو زد که شما خوشتون میاد.
بهزاد.الف
۱۱ آذر ۹۷ , ۱۵:۵۵
تهش میمیری یا ناک اوت میشی؟
در هر صورت تهش خوب نیست اینجور که میگی
ولی امیدوارم ناک اوت بشی بالاخره بهتر از مردنه:)

پاسخ :

:))

نمردم !

:))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan