گودزیـــلای لــمـ ــیده بر ذهـن

بار سوم...

اسمش بار سومه...ولی خیلی بیشتر از این تعداد باعث افسردگی،دلمردگی،و حس بیچارگی من شدی!

بعد از دومین بار فکر میکنم یادته که گفتم اصلا !دیگه امتحانش نمیکنم.مگه من چقدر عمر میکنم که نصفشو بخوام تو فاز

دپ و هی نرسیدن باشم؟ ولی در کمال فضاحت با یه سری استوری سریالی ویکی وسوسه شدم و این به اوج رسید و

یهو شد اونچیزی که الان شاهد نتیجه اشم. برای سومین بار ! البته به ظاهر.

خیلی چیزا فدای تو شد.

میگی چی؟ چی بیشتر و ارزشمندتر از عمری که دیگه برنمیگرده.

و این روزهایی که بیدار میشم...

یه لیوان بزرگ نسکافه با دوتا شکلات بیسکوییتی ترجیحا تلخ میخورم.

بعد فیلم دیدن رو شروع میکنم تا ناهار.

بعد از ناهار دوباره فیلم میبینم و همزان دانلود میکنم. یه روز درمیون هم اگه دلم برای خودم بسوزه قبل حموم میرم ورزش

میکنم وبعد دوباره تا نصفه شب و فیلم !

خیلی چیزا حس میکنم بیخود فدای تو شد...

اها واضح ترینش به چز اضافه وزنی که هر بار پیدا کردم چون هر بار استرس میگیرم فقط میخورم :)

این بود که هر بار از هرچی اعتقاد و ... داشتم و نداشتم دورتر شدم !

نمیدونم خوبه یا بد. درسته یا غلط. ولی اینطوریه.

توام خودت حتما میدونستی و باز جلوشو نگرفتی. گذاشتی من اخرش ول کنم :))

میتونستی !خب؟

تو اگر خدایی میتونستی کاری کنی من ول نکنم ! میتونستی اما نکردی !

دلم برای اون همه زحمت خیلی میسوزه ! خیلی هاااااا! برای اون همه تغییر! خیلییییییی! برای اون همه دوستایی که

از دست دادم! خیلییییییی!

اینم مهمه...

من فکر میکنم نزدیک 98 درصد دوستامو از دست  دادم :)

قمار کردم و ته این قمار همیشه باخته ! برای من البته!

تو برای عزیزانت میتونی و میخوای که پارتی بازی کنی و میکنی!

تو این وضعیت تنها چیزی که دلم میخواد این بود که دوستام بودن... این همه فاصله نمی افتاد... میتونستم راحت

دوباره یه سری کلیپای مزخرف و خنده دار اینستا رو هی فوروارد کنم براشون ... اما الان یه فاصله خیلی یخی

افتاده این وسط که هیچ جوره نمیشه پرش کرد...!

بار دوم کسی رو بهش میگفتم بهترین دوستی که تا الان داشتم رو از دست دادم!

بار سوم اما سونامی بود :)))))

یکی میره یکی میاد... بحث نبود دوست نیست...بحث نبود یه سری دوستای خاصه که تو باهاشون خاطره داری.

و دلت نمیخواد هی جاشونو با افراد جدید پر کنی.

شاید قبل تر این کار برام جذاب بود که ادما رو راحت کنار بذارم و بعدش به کارم افتخار کنم که واو من به هیچکس

وابسته نیستم و میتونم راحت همه رو کنار بذارم با کوچیکترین خطا!

اما الان ناراحت کننده است برام!

اون همه خاطره :( اون همه خنده اون همه اولین بار هایی که با یه سری ها تجربه کردم قرار نیست دوباره تکرار شه.

حتی اگر هم بشه حتی اگر از ورژن اولش بهتر باشه ولی با اون افراد قبلی که نیست.

اوفففففففف....

باید برم کمک.... صدام کردن....

فردا جشن داریم...

دلم میخواد کتابایی که سفارش دادم فردا برسن... کاش فردا برسن تا خودم به خودم کادوشون بدم :)

زنمو بهترین کادودهنده زندگیمه !

یادشه من چی دوست دارم و هر سال همون رو میخره :)

واقعا از این همه عشق سپاسگذارم!

و متاسفم که نمیتونم این عشق رو نسبت به بچه اش داشته باشم :/

100 رو نصفه رها کردم برای بار دوم :))))

فهمیدم بلامی میمیره و دیگه ارزشی برام نداره...

کلارک آی هیت یو سو ماچچچچچچچ :/ کثافت.

تمام.

 

پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan