گودزیـــلای لــمـ ــیده بر ذهـن

۲۵ نوامبر

یه کاری کردم :/

که اینجوری :/ کننده بود :)

اسمشو بد نمیزارم اما غیر عرف !

عرف عرف عرف !!!

تعیین کننده ی یه سری چیز مزخرف و بی پایه و اساس !

اسمشو عدم تطابق با فلان چیز هم نمیزارم !

برای من خوب بود و عقل من تاییدش میکنه پس خوبه !

حرفی هم توش نیست ! و شجاعت تازه شکفته ام قابل تحسینه :)


***


۲۵ نوامبر روز عدم خشونت علیه زنان !

والا من نمیدونستم !

تو یه کانالی انقدر بهش پرداخته شــــد که  :/

تولد پیامبر و امام صادق هم مبارک !

چقدر این دوتا واقعه باهم سنخیت دارن :))))


****


راجع به اون خشونت !

بیشتر از همه یه جنس مونث از طرف خودش و افکار مالیخوییاییش مورد خشونت 

قرار میگیره !

با اون میزان از رفتارهای همیـشه تو قالب ضعف و فلاکت و مظلومیت !

تا وقتی خودمون درست نشیم هیچکی ادم نمیشه !

هرچقدر و هرچقدرم بخوایم جو منفی جامعه رو درنظر بگیریم و از یه سری خلاها برای 

خانوما حرف بزنیم و حرص بخوریم !

اول از همه خودمونیم و اخرشم خودمون !

اگه نزاریم خشونتی در کار نیست :)

فقط کافیه نزاریم ! نه اینکه مثل ... زل بزنی تو چشمای طرف و بگی : دلت برام نمیسوزه؟

:/

درد و زهرمار تو ی این جملــه و امثالهم !!!!

:/

قوی باشیـــم !

قـوی ! 

به خودم میگـــم :

قوی بـــاش :))))


raha banoo
۰۴ آذر ۹۷ , ۱۵:۱۲
خوبه که قوی هستی:))

پاسخ :

من مونده تا قوی شـــم :))) قربان شمـــا ^_^
کاکتوس :)
۰۴ آذر ۹۷ , ۱۹:۲۵
درود بر شما 
عیدتون مبارک البته با تاخیر 

پاسخ :

عید شما هم :)
mrym (:
۰۴ آذر ۹۷ , ۲۳:۱۴
بیا قوی باشیم خیلی قوی :)

پاسخ :

:))
 yesss
جناب منزوی
۰۵ آذر ۹۷ , ۰۹:۱۳
یه پستی برا این موضوع (تا حدودی شبیه به این موضوع) داشتم، ولی یادم رفت بذارم :/
بمونه برا بعد :)
راستی میلاد با تاخیر مبارک :)

پاسخ :

:)

به شمام مبارک :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan