گودزیـــلای لــمـ ــیده بر ذهـن

3 مرداد 1401 :)))))

 

دوستم رو دعوت کردم و غصه دارم :)

اصلا با دعوت کردن دوست به خونه مشکل اساسی دارم :)))))

نمیدونم چرا !

 

-----

 

هفته سوم کارورزیمه و نمیدونم استاد مسئولیت پذیرم ! وقتی نامه و گزارش رو مجازی براش بفرستم قبول میکنه و یا حتی میبینه یا نه.

خیلی سپاسگذارم که اینجام !

یعنی بعد اون همه ناامیدی و ... چه خوب که تونستم بالاخره بیام اینجا:)

چیزیایی که برام لذت بخشن اینجا...

رفتار مودبانه همهههههههههههه کارکنان کارخونه یعنی همشونننننن :) هم تو خود شرکت هم تو واحدتولید ! در حدی که به این فکر

میکنم قبل استخدام ازشون تست اخلاق میگیرن؟ :))

یه پسره هست اونجا کار میکنه هر موقع من و مهرسا داریم میریم سمت نگهبانی و کارمون تموم شد با یه لبخند خیلی قشنگ میگه خسته نباشید :)

کاش ادمای اینجا تکثیر میشدن :)

شایدم من انقدررررررر تو خونه مونده بودم و ادم ندیده بودم که خوبی های ادم ها رو فراموش کرده بودم !

امروز روی روپوشم کریستال ویوله ریختم :)

بنفش بنفشششش شده !

 

 

--------------

 

وقتی دوستم بیاد نباید جلوش کتابی باز کنم :)

وای؟

خب چون تماما میشه قضاوت !

فک کنم بخاطر همینه که دوست ندارم دوستامو دعوت کنم !

دلم نمیخوام تو حریم امنی که برای منه هرکیو راه بدم ! البته از این دوستم مطمئنم تا حدی و این طور حرف زدن شاید بدجنسی به نظر بیاد

ولی واقعاااااااامیزبانی خیلی سختهههههههه هی باید حواست به یکی دیگه باشه :0

ولی من در حال حاضر فقط باید حواسم به خودم باشه!

 

000000

 

 

 

 

چقدر خوشحالم که ادیت میزنم :) حس میکنم چیزی خلق میکنم و میتونم ایده های خاص داشته باشم :) و یه جا این همه فیلم و سریال باید به درد بخوره تو زندگی من ! نع؟

 

 

-------

 

خیلی سخته که هر روز بخوام رفرنس بخونم :((( خیلی سختع :((( واقعا :@

ولی باید عادت کنم @ من سال دیگه باید اونجایی باشم که میخوام ! واقعا نرسیدن و ... بسه !

 

 

---------

 

 

برش داشتم :)

کی فکرشو میکرد؟ :)

چقدر ادم عوض میشه !

چقدررررر چیزایی پیش میاد که تو فکرشم نمیکنی !

تنها مشکلم ترم پاییزه :)))))))

کاش مجازی ادامه داشت

واقعا نمیخوام یه سریا رو ببینم/

 

 

 

 

-------

 

کیمی گفت این چرا چسبیده به تو؟

گفتم نمیدونم :)

گفت شاید چون هیچکی با این اخلاق گندش باهاش دوست نمیمونه!

:)

 

 

---------

 

1200 کالری

200 ورزش

 

:) چقدر تکراری و روتین !

 

 

000000

 

 

دارم outlander میبینم :)اول بخاطر اینکه از شخصیت زن اصلیش خوشم نیومده بودم نمیرفتم سمتش

ولی سریال قویه و این عجیبه که از زیر دست من در رفته بود تا حالا :)

خب چه خوب !

 

 

 

------

 

فروردین که با فا رفتیم تهران و بعدشم که تو خرداد  باهم رفتیم مشهد و بعدم که رفتیم امل !

حس میکنم امسال تو سفرم !

 

 

 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan