گودزیـــلای لــمـ ــیده بر ذهـن

صمیمت مثلا :)

کلا نمیدونم چند قرنه که اینجا نمیام :)

و چند وقته وبلاگ دوستای مجازی ر چک نمیکنم ، خیلی وقته ؟! :)

 

*

 

میخوام یکمی حرف بزنم شماهم بخونیدشون

 

1- واقعا هیچ وقت فکر نمیکردم تا این حد از کسی که سعی در جلب توجه داشته باشه بدم بیاد ! امشب یکی حرف

قشنگی زد گفت :

یه سریا عقده دیده شدن دارن از این جور آدما باید ترسید . اینا هرکاری میکنن برای جلب توجه !!!!!!

 

پ.ن : خب چرا اینطوری میکنید؟! :( چرا یه کاری میکنید وجودم پر از نفرت شه ازتون ؟! :( نمیگین قلب من ضعیفه؟ :)

پ.ن2 : بدترش اونجاییه که دوستای نزدیکت اینطوری باشن و تو هی باید تحملشون کنی و هیچی نگی .

 

2-یه رفیقم گفت :بیخیال باش !سر این چیزا حرص نخور !

و ما نمیتونیم ادمارو مجبورکنیم طبق سلیقه ما رفتار کنن !

چند بار بخونید !!!!!

واقعا نمیتونیم !!!!!

دوست خانواده عشق رفیق !

ما نمیتونیم مجبورشون کنیم !

 

پ.ن:اولین چیزی که بهش گفتم این بود :

چرا نمیتونیم؟! :(

چرا نباید طبق سلیقه من عمل کنه؟! نمیتونه ؟! :(

:)))))

بعضی وقتا زیادی مستکبر میشم و این بده

#نه_به_استکبار

پ.ن2 : سوالی که پیش میاد اینه پس چرا بدیای همو به هم میگیم ؟! مگه برای اصلاح نمیگیم؟! پس یعنی دیگه نگیم؟! :|

پس چرا من انقد مشتاقم یکی بیاد بدیامو بم بگه ؟! :|

 

3-از ادمای متقلب هم بدم میاااااااد خیلی !!!!!!

که تقلب و تقلیدشون هم سر همون جلب توجه دیگرانه !

آپشنی ندارن !

تقلید میکنن آپشن دار بشن !

آی هیت یو سو مااااااچ !

 

4_که چی هی من خیلی ادم اجتماعییم؟! ایا به بهانه اجتماعی بودن هر غلطی باید کرد؟! :| بسه واقعا ! مرسی

 

5_یه چیز دیگه :)

جدی دارم از خودم میترسم !

خیلی خیلی بعضی وقتا خودخواه میشم !

حس میکنم دوست داشتنی ترین چیزی که تو این دنیا میتونم دوست داشته باشم خودمم !

:|

#مردادی_خود_شیفته

خوبه که ادم خودشو دوست داشته باشه :)

ولی زیادش باعث میشه هیچ وقت نتونی واقعا عاشق کسی بشی یا حتی از کسی خوشت بیاد

این درسته که ننگه ولی شاید خوب هم باشه :|

#پارانویا

 

6_چرا عیدوتبریک نگفتم ؟!

دختر بدیم ببخشید :)

عیدتون مباااااارک :)

همه اونایی که میاین میخونید و میرید :)

همه اون موجودات زنده ی پشت سیستم :)

 

ایشالله من بیشتر میام اینجا :)

از اینستا یکم بکنم و دوباره به اینجا معتاد شم :)

چون بسیار بسیار دلم برای نوشتن و حرف زدن برای کسایی که نمیشناسمشون تنگ شده :)

 

 

 

 

نمیدونم چندمی _اون قدر احساساتم پر از نوسانه که هیچ اعتمادی بهشون ندارم :|

مثلا من همزمان هم عاشق دوستمم هم ازش متنفرم !

مثلا اونقدر ب جزییات توجه میکنم که نگو

مثلا چه اهمیتی داره دوستم از من و حرفام تقلید میکنه

یا چه اهمیتی داره دوست داره جلب توجه کنه

یا چه اهمیتی داره چیزی که سه ماه پیش به من میگفت خیلی بده و اخه و فلان الان خودش باهاش اوکیه :|

من چی باید بگم؟!!!!!!!!!!!!!

چطوری میشه حرص نخورد؟!

هیجی که نمیگم جلوش

یعنی حتی حرص هم نخورم؟! :|

آیا بترکم؟!indecision

 

#خاله_زنک_بازی

 

خب همین الان به این نتیجه رسیدم این چیزا خاله زنک بازیه :|

و انجامش ندم :(

یعنی سعی کنم دیگه برام مهم نباشه !

همون جمله طلایی بد در مواجه با این رفتار های رو مخ !

:))))))

 

 

هارهارهار

 

میدونم خیلی بی مزم :)اونم نصفه شبی :))))

 

 

 

پ.ن اخر : کسایی که خیلی وقته ندیدمتون :) یعنی خیلی وقته وبتونو ندیدم یا باهاتون حرف نزدم :) ندایی بدید :)

دلم تنگ شده فک کنم :))))))

 

 

ŇãşíМ ĶĥăŅŭМ
۰۷ فروردين ۹۹ , ۲۳:۴۶

باز آدم رفیقشو خودش انتخاب میکنه تهش اگه اون مدلی نباشه که دلت میخواد میتونی باهاش کات کنی.. بدترین نوعِش خونواده س.. من یکیازینا دارم ..دارم روان پریش میشم.. دوتا حس متناقض دارم در عین حال که عاشقشم ازش متنفرم :|

 

عید خودتم مبارک جانکم

 

خوبه که تصمیم گرفتی باز بیای اینجا دلم برات تنگولیده بود :)

چشمم روشن :| کی گفت برا پسرا دست تکون بدی؟ :|||



من هی یه تیکه از پستو میخوندم بعد میومدم حسمو مینتوشتم که بعدا فراموش نکنم چی میخواستم بنویسم بعد اومدم آخر پست دیدم اون جمله دوممو توعم نوشتی خخخخ

پاسخ :

اره . خیلی حس دیوانه کننده ایه از یکی هم بدت بیاد هم خوشت بیاد :|

قربونت :)))

مررررسی منم دلم تنگ شده بود کلی :)
😂😂😂باشه پس میگیرم

#تلپاتی
❤😂

بوس به کله گردت
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan