گودزیـــلای لــمـ ــیده بر ذهـن

Wow یک مرداد ۱۴۰۰ @

سلام علیکم.

*اینکه بار و بندیل ر جمع کردم و دوباره هوس اینجا رو کردم این بود که حس یکنواختی شدیدی که بعد از فارغ شدن از اون قضیه حس میکنم اونقدر کسل کننده بود که بخوام یه همچین قدمی هم ک شده براش بردارم.

 

*تنها کارهایی که این روزها میکنم فیلم دیدنه، راه رفتنه، cal, و یه روز در میون تقریبا زبان خوندنه... و قطعاااا خواب. خواب زیاد. از اینایی که ۲ ب بعد میخواب ی و یهو ۱۲ ، ۱ ، ۲ و حتی دیرتر با یه سردرد داغوون بیدار میشی و حس میکنی دیشب ی چیزی خوردی 😂در صورتی که در یک کشور اسلامی هستی و قاعدتا چیزی نخوردی و این سردرد اون نیست! 

چیکار میکنم؟ فیلم سریال یوتوب اینستا.... بیشتر یوتووووب 😁 اگه فیلتر نبود خیلی بیشتر تر تر هم میرفتم. فکر میکنم اینکه نسبت یه پارسال بیشتر میرم یوتوب یا اینستا و ... اینه که زبانم تا حد زیادی پیشرفت کرده و دیگر با دیدن انگلیسی حرف زدن یه نیتیو مشکلی ندارم و خوره دیدن کلیپاشون ر پیدا کردم تا هی بعدش بگم اع  من میفهمممممم طرف چی میگههه😂😂😂😂😂اعععععع اون همه زبان خوندن تاثیر داشتااااا دیگه نیاز ب زیرنویس نیستاااااا.... و فکر کنم تشویق هرچند کوچیک یوتوب برای این روزای من به شدت نیاااازه. تنکس مای لاااااو 😊

 

*نمیدونم افسردگیه،دلمردگیه،ناامیدیه،چیه که نه میتونم برم سمت ویترای، نه سیاه قلم که لاقل اون تابلوی دختر نصفه رو که از عید مونده تموم کنم و نه ح تی میتونم زیاد کتاب بخونمممم.  تصورش برام سخت بود ولی واقعا نمیتونم بدم سمت کتاب :) این یعنی چی؟ خیلی عجیبه 🙃حس میکنم این تضمین کننده افسردگیه منه😂

دوست دارم هرچه زودتر برم تو دنیای ۴،۵ ساعت کتاب خوندن غرق شم و دیگه ام بیرون نیام. واقعا دلم میخواد و نمیخواد ،،، یه حالت لوس به درد نخوری دارم الان.

 

*زکی هنوز اینستای منو داره امروز چک کردم 😂

 

 

*وای چقدر حرف هست برای گفتن "_"

 

*آقا من یه حالتی ام که الان نه برای رشته خودم میمیرم نه برای رشته دیگه ای !

آیا این نرماله؟حس میکنم اینا همش اثرات ناامیدیه.وگرنه من همیشه ی عشق عظیم به رشته و شغل آیندم تو ذهنم بود که الان ندارمش.  خب البته هنوز شغلی ام ندارم و دانشجوام 😂ولی راجع ب رشته ام میگم. خوبه ها مخصوصا کارای عملیش ولی مثلا مسیرهای متابولیکش یا ....یا.... یا...... نههههههههههههه

بعد اون شکست های اعظم حس میکنم دیگه نمیتونم عاشق رشته ای باشم. نه عاشق خودش و نه عاشق این و نه عاشق رشته ای دیگر حتی در آینده. 

عشق اول گر نهد معمار کج      تا ثریا میرود آن عشق غش :))))))

حالا راجع ب این بیشتر حرف میخوام بزنممممممم بعداااااا تا این دمل چرکی لجن بوگندو(متوجه ام چندشه😂) سر باز کنههههههه🙄😂

 

 

*رفتممممممم سر زدم به اونایی که خیلی وقت بود ندیده بودمشون. فکر نمیکنم هیچوقت نوشته های آدما رو آنقدر با دقت خونده باشم که امشب خوندم :))))

حس میکنم به این دقیق خوندن نیاز بود . انرژی خوبی بود :)

 

 

*یه پسر کره ای رو دیدمممممم که از رقیبش تو تکواندو هی کتک میخورد و میفتاد تهشم گریش گرفت(بچه ۴،۵ سالع) بعد انقددددددددر این جیگگگگگگر بود که هی داشتم با آهنگی که روی کلیپش گذاشته بودن ورزش میکردم و اون بچه رو تصور میگردم که خیلی اتفاق ی پیج این بچه رو تو اینستا پیدا گردمممممممم.

شایدم دیده باشین کلیپش خیلی وایرال شد .حدود ۱۵ میلیون ویو خورد.

وای میخوام براش بمیرممممم😐در این حداااااااااااا

 

 

*این بچه خیلی شبیه عطااااااااا بود هم چهره هم مظلوم بودنش دلم عطا رو میخواد ولی عطا اینجا نیست و شاید فردا بیااااااد😐

 

 

*دوستم بعد از فراغت از قضیه سه هفته پیش فکر میکردم بیشتر شه ارتباطمون اما جز مکالمه درسی چیزی نمیگه . منم حس میکنم شاید مشگل داره اعصاب نداره مامانش رفته من نرم رو نروش و اینا ... ولی دلم خیلی می خواد دوباره با هم زیاد و طولانی و عمیق حرف بزنیم. فاطیما آی میس یو بچ :))))

 

 

*هاهههساثرلنثرث مبدنیتدد :)))))

رفتم ی اپی نصب کردم ک اهنگ خواننده پخش میشه با متنش بعد تو با صدای خودت میخونی و بهت امتیاز میده.... آقا صدام افتضااااااااح بو د امشب مطمئن شدم 😂 زیبایی این آهنگ ها رو امشب به سخره گرفتم با صدام:

we don't talk anymore 

love story

I wanna be your slave

fire on fire 

despasito 

fairytale 

آهنگ کاردی که اسمشو یادم نیست ولی من ب I'm a bich میشناسممم😂

خلاصه که اینا رو قشنگ  نابود کردم ، لاقل تو ذهن خودم😂😂😂

 

 

*برای چندمین باره دارم این سریال لعنتی رو میبینم نمیدونممممم.البته قطعا نه مث بار تاول دقیق و اینا ... میزنم جلو ولی بازم وقتههههه ک میرههههه

 

 

*و مرداد آمدددددد ماه جذاب من :*********

 

*دیگه به این پی بردم پسرای مردادی همشون بسیار خونگرم و مث کف دستن😂😂😂😂😂😂😂این چندمین باره که بهم ثابت شد. Ma,stef,enz و ....😂

پ.ن: قطعا دختراشونم همینن این ی چیز اثبات شدست بازم😐😂

 

 

*حس میکنم خیلی غر میزنم برا عید قربان رفتیم جایی با دایی و خاله و ... و من بیشترین غرغر کننده بودم راجع ب گرما و اینکه الان خونه زیر کولر بودیم و ....

لنتی همه گرمشون بوووووود همههههههه ولی فقط نن اعتراض داشتم.

چرا منو میبرید بیرون آخه ؟😶واقعا من بیشتر از یه تایمی در تفریح یا ی جای شلوغ و اینا باشم بهم فشار میاد شدید.

نصیحت: به زور یک درونگرای شیفته اتاق و کارهایش را به بیرون نبرید.بیرون را از دماغ خود درنیاورید.

 

 

*باد اسپیلت میزنه و هوا یخه.

 

 

*نوشابه نارنجی خوردم.  یخ.

 

 

*میخوام بازی معتاد کننده نصب کنم تو گوشیم اگه می شناسید بگید 

آها من ی دونه میشناسننمممممم among us :)))))) فقط فیلتر شکن میخواد خیلی معتاد کنندستتتتتت

 

 

*بخوابیم ؟ ۲ و سه دقیقه

 

 

*من نمی خ وابم ولی خیلی ها الان حت م ا خوابن 

 

 

👢💎🐍🐞🐚🐜🦏

 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan