گودزیـــلای لــمـ ــیده بر ذهـن

Negative

اینکه صبح پاشی گوشی رو باز کنی ببینی تو گروه پیام اومده و توام ببینی اوکی کسی منو منشن نکرده پس با من کاری ندارن اما بعدش میری سر میزنی شاید کمکی چیزی لازم بود و بعد میبینی دختره دیوانه در کمال رو میاد ور ور حرفاشو میزنه و ایراد میگیره...!!!

تو مثلا هدفت اصلاح بود؟چرا تو پی وی نگفتی و ترجیح دادی جلوی جمع بگی؟

یا خواستی بگی من خیلی به فکرم و خیلی حواسم جمعه...

یا خواستی اون روز ک پیام دادی و من ازت کمکی نخواستم رو جبران کنی و مثلا ادا بیای که اره ببین به من احتیاج داری بالاتر و هرچی دیگههههه.

من واقعا درکشان نمیکنم !!! آدم سر ی ایموجی بحث میکنه؟😐

واقعا آنقدر مهمه؟مطلب و محتوای اون کانال مهمه یا اینکه برای تزئین من ایموجی چی کنارش بذارم !

واقعا درکشون نمیکنم. 

برای پست دیروز ۱۰ بااااااار فرستادم درست کردم هی ایراد گرفتن اینجا اونجوری نه فلان....

خب لعنتی میتونی تمام چیزی ک تو ذهنتع همون اول بگی واضح!!!!

نه بعد هی رفت و آمد من !

نمیدونم شایدم من زیادی آدمیم که دوست دارم راحت بگیرم و اونا زیادی وسواسی آن یا دقیق یا هرچی !!!!

به هرحال ب این وضع صحبت کردن دقیق بودن نمیگن.

جوابشو به طرز خیلی واضحی دادممممم...گفتم پستای قبلی کانال از همین استفاده شده توش :)))) و منم ب پیروی از همونا رفتم و ....

ب من من افتاد ک اره ولی من خودم مخالفم😐و ببین چقد ایموجی هست 😐۱۴ تا .

هی تازه میتونی بزاری و اگرم گذاشتن اشتباه شده و 😂😂😂

لعنتی یعنی ته هر پست اشتباه گذاشتن؟؟؟؟؟

دیدم نخ مث اینکه من دیگه اینو نمیتونم درک کنم تو مخم نمیره این دختره....

گفتم من میزارم خواستید ویرایش کنید ۷ تا ادمین دیگه ام هستن.

شروع کرد ور ور ور که وای عزیزم من قصد اساعه ادب و کوفت و زهرمار نداشتم و مرسی از زحمات و مرض و درد و اینا 

واقعا حوصلشو نداشتم براش چهارتا قلب فرستادم ک دیگه حرف نزنه...

این فضای مجازی و آدما خیلی خطرناکن...

میتونن روز تو بد شروع کنن یا بد تموم کنن ...

پر از انرژی منفی یا ....

چرا بد تموم؟

چون ی پیام مزخرف دیگه ام دم غروب از ی فرد دیگه در جواب گرفتم که واقعا یعنی چی !

چقدر بعضیا واقعا بی تربیت و بی شخصیتن.

واقعا چقددددددددررررر....

که چی مثلا....

که چی.....

آی هیت یو اوکی ؟ یو آر اع بچ ! ریلی تو بچ!👍

 

 

*****

 

 

دختر جدید رو تا آخر فصل دو دیدم دوست دارم ادامه بدم ولی حوصله لپ تاپ ندارم این سریال قدیمی بوربور رو ک حدود ۵۰.۶۰ قسمته شروع کردم فک کنم الان قسمت ۵ ام... همین که کمدیه و ژانر جدید ازش میبینم خیلی خوبه.

لنتی تو هر فیلمی خوبه :)))))کثافتتتتتتت🐜

 

 

*****

 

 

عطا آمد... خیلی خیلی چلوندمش. نصف کیک قاشقی هایی ک مامانم درست کرد رو خورد و رفت 😂

 

 

*****

 

امروز روز زیاد خوبی نبود صبح که بلند شدم دیدم باتلاق گاو خونی اون وضعت بعدم که اون دختره لعنتی بعدم که ساندویچ کالباس مزخرف بعدم اینکه فیلمی ک داشتم میدیدم بعد یه ساعت استپ خورد و مث اینکه کلا نصفه دانلود شده بود :/

بعدم کیک قاشقی هایی ک نابود شد😂بعدم اینکه دیدم فا رفته مشهد و الانم شیروان۶ و من تازه فهمیدم... و واتس اپ و ... بعدم این پیام آخری ...و 

 

****

 

با قیچی زیر موهام رو زدم... حس میکنم خیلی طبیعی زدم مامانم میگه خراب کردم :)))) مهم نیست خراب کردم ک مجبور شه با ماشین تا گوشم بزنه 😂امیدوارم امشب به هدفم برسمممم🐍

 

 

****

 

 

کیمی وقتی با خنده حرف میزنه و سوراخ دماغش بزرگ میشه خیلی خوب میشه میخوام ساعتها نگاش کنم و این صحنه پر از خارش رو از دست ندممممم😂😂😂😂😂😂😂😂😂

 

 

****

 

جاست ایت....

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan