گودزیـــلای لــمـ ــیده بر ذهـن

بچه !


خالم خونه کار داشت و بچه یه ماه ش رو برای یک ساعت قرار شد خونه ما بزاره !

تا مامانم بود همه چی خوب بود . بچه هم عین یه مموش ناز خواب بود.

تا اینکه مصیبت عظما رخ داد و گفت بهم : یه چند دقیقه بیا اینور پیش بچه بشین حواست باشه من برم به همسایه فلانی یه چیزی بدم.

گفتم : من ؟ :|

گفت : تازه خوابید بیدار نمیشه.

گفتم : خـــــا :/ ( البته در دل :) چون جرات خا گفتن به مامان رو ندارم :d )

آقــــا رفت !

این خواهر کرموک من اومد از قصد بالا سر من بلند بلند حرف زد :|

با کلمات زیبا که روح و روانشو مزین کردم رضایت داد بره بیرون اما دیر شده بود بچه بلند شده بود :/

کتاب تست را بستیم و رفتیم به سمتش !

اولین کاری که کردم این بود که روی صورتش رو با کف دستم بپوشونم :)))

تز فکریم چی بود ؟!

1) اینکه فکر کنه هنوز تاریکه بخوابه

2) اینکه صدای گریه بلندش ساکت شه

3) اینکه حس کنه دارم خفش میکنم تمومش کنه :(

دومین کاری که کردم دیدم ساکت نشد این بود که بغلش کردم و گذاشتم رو شونش که اینجا نامبرده خودشو سیخ میکرد .

و از یه نوزاد 50 سانتی شبیه یه مار خوش خط و خال یه متری شده بود :((

و هی سرشو میبرد عقب که من فکر میکردم هر آن ممکنه از عقب پرت شه.

سومین کار این بود که پیش پیش کردم دم گوشش چون میگن تو شکم مامانشون همچین صدایی میشنون برای همین با این

صدا اروم میشن :/  که نــــــشد !

اینجاها حس میکردم الانه که تو دستای من جون بده و خفه شه از گریه :|

خلاصه هل شدم شــدید :)

زنگ زدم به داییم :/ الان میگین خب چرا به مامانت یا خالت نزدی ؟!  :) برای اینکه من به داییم هرجا باشم بگم بیا میاد :))))

که گفت یعنی یه بچه رونمیتونی ساکت کنی ؟! بزن پشتش فلان اینا که گفتم مرسی از کمکت عزیز جااااان :/

به مامانم زنگ زدم توروخدا بیا کجایی :/

و بچه همچنان در حال سکته :(

که خواهرم پیداش شد گفت بدش من !

گفتم نمیبینی داره گریه میکنه الان وقت خاله بازیه ؟! :|

که گفت بده من :|

که دادم بهش چون فکر کردم تو دستای من نفسش بند نیاد برام هضمش ساده تره :(((

که برعکس کرد روی ساعدش گذاشت بچه رو !

و تند و تند تکون داد !

بچه چند لحظه بعد اروم شــــــد ! :|  :|   :|   :|

خواهرم از من 5 سال کوچیکتره :|

و من چی بگم در جواب گلوی خش گرفته اون بیچاره که پنج دقیقه پشت هم کار کرد :(

شرمنده فسقل :)



کاکتوس :)
۰۵ آذر ۹۷ , ۱۰:۳۹
الهی :)
خدا حفظش کنه 😍😍
بچه آروم کردن کار سختیه

پاسخ :

ممنونم :))

بله واقعا :|
جناب منزوی
۰۵ آذر ۹۷ , ۱۰:۵۸
بقول اون مثل: فلفل نبین چه ریزه ... :)
حکایت زیبایی بود :)
شما طنز نویسیتون عالیه، روش کار کنید :)

پاسخ :

برای من به جای زیبا ترسناک بود :))

نه بابا :/ شما لطف دارید
جناب منزوی
۰۵ آذر ۹۷ , ۱۱:۰۲
در اینجا " خا " به معنای " خُب " هستش؟

پاسخ :

بــله بــله :))

گفتن "خـا" بیشتر از خـب میچســبه :)))

ولی خب همه جا مورد استفاده نیست دیگه ^_^

شوان ...
۰۵ آذر ۹۷ , ۱۱:۰۳
اون حرکت اول چی بود خداییش ؟! :)))

دستتونو گذاشتید رو صورت بچه :)))

پاسخ :

نمیدونم واقعا :(

اره بعد تو ذهنم داشتم خودمو تشویقم میکردم که همیــنه خودشه تو موفق میشی :|
صبورا کرمی🦄
۰۵ آذر ۹۷ , ۱۱:۲۴
خدا به داد بچه خودت برسه😂😂

پاسخ :

😂
نـــای دل
۰۵ آذر ۹۷ , ۱۵:۵۳
خدا حفظش کنه..
بچه تازه متولد شده و ارومش کردن از محالاته..

پاسخ :

ممنونم :)

بعضیا خوب بلدن :)
ŇãşíМ ĶĥăŅŭМ
۰۵ آذر ۹۷ , ۱۶:۴۲
سلام :)


منکه خیلی خا میگم خخخ 

عخی طفل معصوم :/  چ روز سختی براش بوده به لطف تو خخخ

اون پیش پیش نیس صدای شششششش مثه صدای آبی که دور جنین هست  :))

بعد اینکه ربطی به سن نداره که یه وقتایی یه چیزایی رو تو بلدی که من بلد نیستم :)

پاسخ :

سلام :)

منم میـــگم :))

خیلی سـخت :/

😂😂 خب میگم چرا اروم نشد...من فکر کردم چون یه ماه گذشته تو شکم مامانشو فراموش کرده چه برسه اون صدارو :))

بله بله این هم حرفی است :) ولی اخه حرصم گرفت بعد 5 دقیقه گریه کردن دم گوش من یکی دیگه ارومش کرد :/

من باید موفق میشدم😂
raha banoo
۰۵ آذر ۹۷ , ۱۸:۰۴
دلم بچه خواست(^_^) 
البته بچه خواهرم دوهفته دیگه به دنیا میاد...
بچه نگهداشتن خیلی سخته ولی شیرینه:))) 

پاسخ :

اخی به سلامتی عزیزم :))))

مبارکــ :)
دوست
۰۵ آذر ۹۷ , ۲۲:۲۸
سلام.قالبتو دوس دارم.
دعوتی به وبم

پاسخ :

سلام.
تشکر
tiktik tiki
۰۵ آذر ۹۷ , ۲۳:۲۲
این تزا چجوری بذهنت رسید؟مخصوصا3😂

پاسخ :

خیلی یهویی :d
ادم دستچاچـه همین میشه دیگـه 😂
Parad ox
۰۷ آذر ۹۷ , ۱۶:۳۹
صحیح!!!
شما کارتونو درست انجام دادین .اون بچه لج کرده بوده !!!. ( جهت روحیه دادن به شما :) )

پاسخ :


اینم حرفیه :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan