گودزیـــلای لــمـ ــیده بر ذهـن

هرچیزی که از دل بر بیاد بر دل نمیشینه :)


اسم این احساسات ضد و نقیض رو همه یه چیز میزارن !

ولی فکر کردن به اینکه این احساسات همش یه چیزه خیلی خطرناکه !

یعنی  اتوبان شدن جاده های متروک و تاریک یه طرفه !

یعنی نابودی اولین تپش غیر عادی هر ادمی !

یعنی پله های صاف کم عرض جای پله های مارپیچی مرمر !

یعنی کثافت جای تقدس !

یعنی افسردگی مزمن هرچند وقت یکبار قابل رفع عوض دردی که زیباست !

یعنی خندیدن به اشک های از سر شوق !

یعنی بت خود ادم رو ادم بپرسته !

یعنی همزمان چند تا چیز به جای زوم رو یه چیز !

یعنی بی احترامی مد شه ، کلاس شه !

یعنی غم و درد و عصبانیت بشه شهرت !

یعنی هرچی وحشی تر جذاب تر !

یعنی گذری و زود بیخیال ابدی !

یعنی چون من میگم ماست سیاست توام باید بگی سیاست !

یعنی روی گناه اسم خوب گذاشتن !

یعنی جلوی اشتباه گیومه باز کردن !

یعنی شرمندگی که بعد ها میمونه و خوشی که چند لحظه بعد میره !

یعنی روشنفکری زیباست حتی اگه لجن باشه !

یعنی نه به سنت های مفهوم پرست !

یعنی من تو رو دوست دارم عادی بشه !

یعنی تعهد تو به من بشه صفر و اسمش باشه دید باز !

یعنی اسم انسانیت و همدردی بشه کوچیک کردن خودت و شخصیتت !

یعنی غرور زیبا بشه !

یعنی اسم ما بشه ما و چند نفر دیگه !

یعنی دیگه من و تو نباشیم !

یعنی خجالت کشیدن از اسامی زیاد توی ذهنت !

یعنی حکایت خرما و خدا !

یعنی خوشحال شیم یکی دوستمون داره به جای اینکه فکر کنیم من چیکار کردم که اون دوسم داره !

یعنی کثافت کاری های ریز ریز بشه جوک !

یعنی گناه دیگه اسمش توی ذهنت گناه نباشه !

یعنی خط قرمز کمرنگ و کمرنگ تر شه !

یعنی تو غمت سر نبودنش چند روزی طول بکشه !

یعنی دوستیا بشه حرف !

یعنی اگه دوستی کنی باورت نکنن به جاش مسخرت کنن !

یعنی داستانای تکراری و قابل حدس جای رمانای جذاب با شوک پایانی !

یعنی بی تکلفی رو پرستیدن !

یعنی دوبلکس جای کاه گلی با بوی خاک خیس !

یعنی من و تو دنیامون متفاوته پس بسه !

یعنی جای متهم و قاضی عوض شه !

یعنی تو خوشی ها من با توام تو غم ها با دیگری !

یعنی حسرت بشه روزمرگی !

یعنی تو فقط یه جسم باشی !

یعنی وام با بهره 20 درصد جای قرض الحسنه !

یعنی مردن جای شهادت !

یعنی نو جای کهنه !

یعنی مریضی مسری شه !

یعنی بی تعادلی عادی شه !

یعنی کشک بودن علاقه پر از حق دادنای این و اون باشه !

یعنی زنجیر طلا جای تسبیح !

یعنی من نمیرم اما تو بمیر !

یعنی همه برای اسکار بازیگری لایق باشن !

یعنی من من باشم ، تو تو !



نار تی تی حرااااف :))))



پ.ن : یکی بیاد منو از کارخونه عوض کنه :) به این شدیدا نیازمندیم :)))

ŇãşíМ ĶĥăŅŭМ
۲۱ تیر ۹۸ , ۲۱:۴۴
نفهمیدمت.. 

+بعد معمولا میگن ریست فکتوری.. نه از کارخونه عوض کردن :)
امیر رضا
۲۳ تیر ۹۸ , ۱۴:۲۶

  پستای خیلی خوبی داری لطفا به وبلاگ ما هم سر بزنید و نظرتونو بگید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan