گودزیـــلای لــمـ ــیده بر ذهـن

من و اون

 

با دوستم  که دوسالی ازم بزرگتره بیرون یه بستنی فروشی نشسته بودیم داشتیم ابمیوه میخوردیم یه اقایی اومد ظرف

بستنیو از بچش بگیره بندازه سطل اشغال از دستش افتاد.یه پوفی گفت خم شد برداشتش داشت  میرفت به سمت سطل

دوباره از دستش افتاد خم شد برداشت و یه پاشم گذاشت رو شاسی سطل تا دهنه سطل بازشه.تا خواست بلند شه بندازه

دوباره افتاد :) یه چشم غره اساسی به پسرش رفت که نمیدونم چرا :/ مثلا میخواست بگه این ظرف تو دست من چیکار

میکنه؟ من کجام؟ اینجا کجاست؟ :)

بعد ظرفو برداشت بلند شد تا بندازه گوشیش زنگ خورد یهو هول شد پاش از شاسی جدا شد در ظرف بسته شد.

یه اه غلیظی گفت و یه فحشم به پشت خطیه و پسرش داد :))))

بعد دوباره خم شد ظرفو برداشت و محکم بالاخره انداخت تو سطل زباله :))))

دوستم از خنده پاشید کف زمین و گفت :

_این مثل منه هی کنکور میدم هی قبول نمیشم دوباره میدم باز نمیشم

 

:))))))))

 

 

 

************

 

 

پ.ن : عصبی نباشیم :)

اومده میگه این خانوما کارشون گریست واسه همینه سکته تو اقایون بیشتره دیگه هی تو خودشون میریزن :/ ولی اونا زنگ

میزنن به کلثوم و سکینه داستانو تعریف میکنن سر هرکدومم یه دل سیر گریه میکنن خالی میشن :/ اشک اشک اشک :/

گفتم :

اونا گریه میکنن مردا داد و فریاد میکنن :|

کدومش بهتره؟ :)))

 

صبورا کرمی🦄
۲۸ مرداد ۹۸ , ۰۷:۵۸

وای من از خوندن اش هم حرصی شدم 😂😂😂 الان پلک چشم راستم به صورت عصبی می پره😂😂😂😂😂😂😂😂 

ولی جای شما بودم واقعا نمی تونستم نخندم😁😁😂😂😂😂😂😂😂

پاسخ :

منم موقع نوشتنش عصبی شدم هی انگشت کوچیکم میپرید موقع تایپ 😂😂😂

اره نخندیدن سخت بود :/ منتهی سعی کردیم ریز بخندیم متوجه نشه :| 😂
Parad ox
۲۹ مرداد ۹۸ , ۱۴:۳۷

:)) تشبیه خوبی بود !!!

پاسخ :

:)))
پرتو ^...^
۲۹ مرداد ۹۸ , ۲۱:۱۵

خخخخخ:)))))

عالیییی.بووود...خخخ:))))

منم پاشیدم از خنده..دوستت که شاهد بوده که جای خود داره...:))))

واقعا به پسرش چه؟!...:))))

پاسخ :

:)))

بعضیا الکی بی اعصابن  بی دست و پایی خودشونو میندازن گردن بقیه :)))
نـــای دل
۰۴ شهریور ۹۸ , ۰۱:۰۱

باید اسمش رو گذاشت بد شانس ترین فرد...

 

در مورد پی نوشت باید عرض شود که با داد و بی داد و حرص خوردن و گریه کردن چیزی درست نمیشه

شاید کمی اروم بشه ولی نتیجه ای نداره..

 

باید صبر کرد و صبر کرد و صبر کرد..

 

سپاس از شما..

پاسخ :

بله بد شانس :)

اره درست نمیشه خصوصا با داد و بیداد :|

سپاس از شما :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan