گودزیـــلای لــمـ ــیده بر ذهـن

اندر این روزها

 

 

رفتم فیلم دانشگاه مذکور رو دیدم که روش یه اهنگ بسی مزخرف و دی لای لای گذاشته بودن :|

آقا :|

آخه سان استار اناناس بی سلیقه ها ؟:|

با اون تریبون ازاد زشتوک :|

داشتم فکر میکردم فرار رو به جلو تاکتیک خوبیه برای من؟! :|

میتونه باشه؟!

 

 

***

 

 

روز وبلاگ و ایناس :)

مبارکمون باشه :)

روز این فضای دوست داشتنی :)

 

 

***

 

اهاااا

همین دیروز که یه چیز بزرگی رو داشتم و با اون توانایی کمک به اون عده معدود ادمای جیگر دور وبرم داشتم نمیدونید که !

نمیدونید !

حس خوب و این مزخرفات و انسان دوستی و اینا رو نمیگم :|

حس قدرت !

واااااای یعنی اون لذت ناشی از قدرت :|

چی چی بود !

چی بود!

واقعاا میگماااا :) یعنی یه حس بسیار بسیار خوشایندی قدرتمند بودن ! یعنی اونقدر قدرتمند بودن که بدون هیچ اما و اگر و

حد و مرزی بتونی دست خیلیا رو بگیری و بازم برای خودت بمونه و هیچی کم نشه :)))))

قدرت دوست :|

قدرت خواست :|

قدرت کو:|

 

 

***

 

 

از اون شب فهمیدم امام "حسین" خیلی خیلی بیشتر از چیزی که من و امثال من فکر میکنیم مهربونه :)

خیلی خیلی بیشتر از چیزی که میشه تصور کرد میتونه غافلگیرت کنه تو همینطوری اچمز شده بمونی :)

 

 

***

 

واااای یادم میفته که من و اون دوستم چقدر همو دوست داشتیم میخوام سنگ کپ کنم :|

اون موقع کجا بودیم الان کجاییم؟!

چقدر من خوبم تو گند زدن تو رابطه های خوب :)

چقدر من خوبم تو ناراحت کردن کسایی که دوسم دارن :)

بعدم ژست طلبکارارو گرفتن :|

طوری که طرف باز میاد جلو فکر میکنه مشکل از خودشه لابد که من اینجوری قیافه گرفتم :|

کلا خیلی خوبم من :|

خیلیاااااا :|

 

 

 

****

 

 

باورم نمیشه یه میلیون فقط سرباز ساده داشتم :|

پرپر شدن:|

برا خودم شاهی بودم برو وبیایی داشتم حرف و نوایی داشتم :|

اون چندش اومد اتک زد پایگاه دومیم رو گرفت :|

آی هیت دیس گیم :|

آی هیت :|

هیت :|

 

 

***

 

 

خواهرم بم میگه میخوام ترک تحصیل کنم :| فقط ورزش کنم :|

گفتم :

لنتی پاشو لاقل سیکلتو بگیر :| بعد دیپلمتو یه جوری میخریم :|

ک گفت :

نه وقتم با درس حروم میشه میخوام ورزش کنم . من باید رو هدفم تمرکز کنم تا موفق شم :)

که گفتم :

اونقدر راه برو کف پات تاول بزنه اجی فدات شه :|

 

 

پ.ن : سی چهل هزار تا قدم کی راه میره در روز؟؟!!!!!!!!!!

خواهر من :|

کی میخواد بره المپیک درس نخونده؟!!!!!!!

خواهر من :|

کی هی میاد کتک کاری و من زورم بهش نمیرسه؟؟!!!!!

خواهر من :|

 

 

 

 

 

 

شوان ...
۱۶ شهریور ۹۸ , ۱۵:۳۱
 
این بازیا به هیچکس وفا نکرده

پاسخ :

😂
جناب منزوی
۱۷ شهریور ۹۸ , ۰۱:۳۸

این دور و زمونه درس خوندن یا پول می خواد یا پارتی گردن کلفت برا آینده :)

پاسخ :

:))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan