گودزیـــلای لــمـ ــیده بر ذهـن

دیوانه

 

امید صباغ نو میگه : آدم باید دیوونه باشه تا به یه جایی برسه ! آدم عاقل هرچقدرم بگه من فلانقدر کتاب خوندم و...

کاری نمیتونه بکنه.

خوش به حال دیوونه ها !

 

*

 

و من و من و من !

یه آدم بوقم که میخوام هی عاقل باشم . و هی به تمام دنیا میخوام اثبات کنم منطقی تر از من وجود نداره .آینده نگر تر از من ،

آدم پر خطوط قرمز تر از من ، بی احساس تر از من ، و هر چی تر از من وجود نداره !

 

:)

 

مثلا چیزی که واقعا دوست دارم رو میگم ندارم .

هم به خودم هم بقیه.

مثلا اون چیزی که دوست دارم و انکار میکنم که ندارم رو پاس میدم به بقیه.

و جوری رفتار میکنم که برام قدر شلغم ارزش داشته.

و بعد هی تو ذهنم کلی مورچه رژه میره.الان چی شد؟! الان چیزی که من دوست داشتم چی شد؟!

و نه تنها ادمای عاقل به هیچ خیر ندیده ای نمیرسن ادمایی که ادای عاقلا رو درمیارنم به هیچ چیزی نمیرسن :|

و اینکه...

واقعا برای خودم و این ضعف بزرگ رفتاری و این احتیاط سرسام آور متاسفم !

متاسفم دوست داشتنی های جذاب زندگیم که خیلی راحت ازتون میگذرم :)

متاسفم که براتون تلاش نمیکنم و میگم الان منطق حکم میکنه فلااااان !

و الان منطق حکم میکنه به من چه !

:)

الان بقیه چی فکر میکنن به من چه !

:)

الان چی میشه به من چه !

:)

ولی همه اینا حرفه و من ته همه اینا یه ادم محتاط منطقی ام که از دور با دیسیپلن زشتم باید براشون دست تکون بدم.

الانم کلی مورچه تو سرمه .

تعدادشون داره هی بیشتر و بیشتر میشه.قلقلک کف سرم شدیدتر و من بی اعصاب تر.

مورچه ها میگن انتخابای خوبی که شاید بهت نیان بهتر نیست از انتخابایی که انتخاب تو نیستن و انتخاب منطق حکم فرما

به جامعه اطرافته؟!

مورچه ها میخوان داد بزنن شک تو انتخابای خوب بده ! شک کردن به خودت بدتر !

ادا اومدن چیه بین این این همه ادابازی !

توام یه اداباز بین بقیه ادابازا !

جوکر 2020 !

 

 

پ.ن : برای خودم متاسفم .

 

پ.ن2 : برای خودم خیلی خیلی متاسفم .

 

پ.ن 3 : در عین حالیکه برای خودم زیاد متاسفم باید بگم که امشب شان چیزی که دوسش داشتمو اوردم پایین !

البته اون عظمتش کم نشد و من و مورچه هام ریز و ریز تر شدیم .

 

پ.ن4 : متاسفم !

 

 

Related image

 
 
 
 

 

ŇãşíМ ĶĥăŅŭМ
۰۷ دی ۹۸ , ۱۰:۵۹

منم برات متاسفم :|

 

+ من بابِ هم_دردی :))

پاسخ :

جیگوول منی تو :)))))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan