گودزیـــلای لــمـ ــیده بر ذهـن

هیچی .

 

چرا گاهی انقدر میخوایم خودمونو ، رفتارامونو ، عقایدمونو ، حتی قیافمونو به دیگران " توضیح " بدیم ؟!

چرا انقدر جایی بزرگ شدیم که فکر و حرف و ادای دیگران باید مهم باشه؟!

چرا باید انقدر مهم باشه که یکی پشت سرمون بد بگه؟! یا خوب بگه؟!

واقعا این عمره ؟!

که میگذره؟!

که این منم که فقط یه بار زندگی میکنم ! که فقط یه بار میتونم خودمو دوست داشته باشم !

چقدر از "من" بخاطر دیگران شده "من"؟!

چقدر از من ریاست؟!

چقدر از من صداقت؟!

و چه موجود ترسناک و عجیبیه آدم !

میتونه تو یه لحظه 180 درجه تغییر کنه ! بشه یکی دیگه ! یه چیز دیگه !

این 180 درجه خلاف جهت مدار دیگران چرخیدن کاری نداره فقط  "جسارت" میخواد !

اول جرِئت پرش

بعد لذت پرواز

 

 

:)

 

 

پ.ن : اینجا بوی کاغد کاهی میده :) نمیدونم حس میکنین یانه :)

 

 

 

ŇãşíМ ĶĥăŅŭМ
۰۷ بهمن ۹۸ , ۰۹:۱۱

بع له شما صحیح میفرمائید  :)

پاسخ :

:)))
ŇãşíМ ĶĥăŅŭМ
۰۳ فروردين ۹۹ , ۱۴:۱۰

سلام رفیق جانم😊

سال نو بر شما و خونواده ی محترمتون مبارک باشه ان شاء الله🎉🌸 
امیدوارم تنتون سلامت باشه و دلتون شاد💕 
الهی امسال موفق تر از همیشه باشید و خداوند صلاحتون رو در تمام چیزهایی که دلخواهتون هستن قرار بده و بهتون عطا کنه🌹 
امیدوارم به لطف خدا از همیشه خوشبخت تر باشید و دغدغه مالی نداشته باشید💝 
زندگیتون پر از عطر خدا💋 
ایام به کام 😊❤

پاسخ :

سلام عزیزممممممممممم
سال نوی شما و خانوادتونم مبارک :) با کلی تاخیر :)))
خیلی کم چک میکنم شرمنده 💕
ایشالله سالی پر از سلامتی و شادی و موفقیت باشه برات در کنارخانوادت :)
بوس به کله گردت عزیزم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan