گودزیـــلای لــمـ ــیده بر ذهـن

سوتی رگباری


مفتضح تر از اینکه برای یه جنس مذکر ته جملت اشتباهی یه استیکر لب غنچه ای به معنی بوس بفرستی ؟!


:|


و مفتضح تر از اینکه تا پیام نداد "استیکره چی میگه " نفهمی این استیکره یعنی بوس :|


و بعدم یه ربع به سوتی مزخرفت فکر کنی و بگی خب چی بگم :|


و تهش بگی اشتباه فرستادم :|


بدون ویرایش :|


مرسی اه :|



پ.ن :دیگه دستم رو میسوزنم اما استیکر نمیفرستم حتی اون پوکر فیس رو :| یه مشت منظور گیر پر حاشیه دورم جمع شدن :|



پ.ن : آی هـــیـــت دیس کانکشــن :| بات ای ... بات ای...  :| و  درد :)


پ.ن3: زنگ که میزنه اولین جملم اینه : بزن سر دهنش :)))) بعدم موهاشو بکش :))) دیوننش کردم رسما :/


پ.ن4: فیلم غم انگیز بده ! نبینم نبینم !


پ.ن5 : دلم برای هیچکدوم از دوستام تنگ نشده ! شاید برای همینه باخودم بلند بلند حرف زدنام بیشتر و شدید تر شده :|


پ.ن6 : از اینکه به زور به یه بچه ی زشت محبت کنم بدم میاد ! :|


پ.ن 7 : و بدم میاد پ.ن ها از متن بیشتر میشه :|


پ.ن8 : نسیم چه خبر ؟! :)))))))))))))))))))


پ.ن9 : ماکارونی به به :)


پ.ن10 : چرا بعضی ادمای ماه و درجه یک با تو از نظر سنی نزدیک یه دهه فاصله دارن ؟! شانس گند و اینا ؟! یا هرچی میگذره این درجه یکا


تو دهه هفتاد و هشتاد و... کم تر میشه ؟! :|


پ.ن 11 : والسلام !!!!!!!






گل نرگس
۱۵ دی ۹۷ , ۱۶:۴۷
وای وای :)

پاسخ :

بله وای و صد وای :)
گل نرگس
۱۵ دی ۹۷ , ۱۶:۵۲
ی سری چند سال پیش که تازه تلگرام اومده بود من دستم خورد ی استیکر رفت هیچی دیگه وای بر من :|

پاسخ :

:)))
خیلی بده 
حسین
۱۵ دی ۹۷ , ۱۷:۲۶
خیلی بده. حالا تو نسخه تلگرام طلایی میگه مطمئن هستی برای ارساال استیکر؟
باز این مدل بهتره 

پاسخ :

تو همین طلایی این استیکر مفتضح ارسال شد 
حـ . آرمان (استاد بزرگ)
۱۵ دی ۹۷ , ۱۷:۲۶
در مورد متن که فکر کنم کمتر کسی هست که این اشتباه رو نکرده باشه .....

+ پ.ن ها هم که همواره از متن بیشتره. :) اما به نظر من همین مورد نوشته ها تون رو جالب میکنه. به نوعی وجه تمایزه.

پاسخ :

بله شایـــد :)

همــواره :))))

ممنونم از حضورتون 
جناب منزوی
۱۶ دی ۹۷ , ۰۰:۰۶
سلام
لابد بنده خدا شوکه شد :))
منم گند زدم، خبری نیست :)
چند باری اومدم وبتون، غیرفعال بود، همش صفحه سفید. نوشته بود لودینگ (ولی به خارجی) هرچی منتظر می شدم لود بشه انگار نه انگار :)

پاسخ :

سلام :)

فک کنم ولی میتونست هیچی نگه و به روی خودش نیاره :|

ای بابا :)))

تو کما و اینـــا :)
ŇãşíМ ĶĥăŅŭМ
۱۶ دی ۹۷ , ۱۳:۳۱
سلام :))

بابا استیکر که اوکیِ...
قبلنا که تلگرام و اینا نبود من یه بار یه پیام بلند بالا و خیلی مزخرف واسه یکی فرستادم.. اونو نه میتونستم ویرایش کنم نه دیلیت بزنم..

از فرط خجالت با طرف کات کردم 😐



++++++++چ عجب یکی یاد منم افتاد :/  خبر دلتنگی :/  خبر اینکه از بعضیا دلخورم :/  مگه نگفتم صفحه وبتو سفید نکن :|

چ جالب که پی نوشت هشتمت به من اختصاص یافت.. چن روز پیشم تو یه مسایقه شرکت کردم از بین 160 تا جواب من هشتم بودم =)))

البته الان که دقت کردم دیدم پی نوشت دهم به من مربوط میشه😂😂😂


پاسخ :

سلام :))
اخ اخ :)))
قربانت :)) سرم شلوغ بود گفتم یکی پیام بده دیر ج بدم شرمنده نشم و اینا :d
زدم تو فاز من خیلی بزرگوارم مثلا :/
وات هـــپـــنـت :)))
نه درسته دیگه پ.ن هشتمی :)
نـــای دل
۱۶ دی ۹۷ , ۱۹:۲۲
این سوتی ها طبیعیه..
یکبار بدترش رو فرستادیم که نزدیک بودیم اب بشیم بریم تو زمین..

پاسخ :

:( طرف مقابل میتونه در این مواقع به روی مبارکش نیاره
:)) من کارم به خود زنی رسیده بود  :/
عبداله رضوی
۲۳ اسفند ۹۷ , ۱۶:۲۶
جدی نگیرین
حتی زندگی رو

پاسخ :

:) بله بله
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan