گودزیـــلای لــمـ ــیده بر ذهـن

کباب و اینا...


داشتم مثل همیشه تند راه میرفتم زودتر برسم به صف تاکسی ها چشمم خورد به یه راننده تاکسی پیر گوگولـــی :| خسته !


بعد طی یه سری عواطف مثلا انسانی گفتم برم دربست بگیرم باهاش این همه معطل نمونه تا نوبتش شه پولشم زودتر بگیره :|


رفتم و گفتم و گفت بشین و رفتیم !


منم خوشحال که سوار ماشین این پیرمرد گوگولیم :|


ده متر نگذشته بود که گفت :


میدونی دخترم دیگه دربست برای ما نمیصرفه همین راست راهو باخطی میگیرم "..." دربستش میشه کلا "..." !!!!!!!


من :  :|


من : :|


من :  :|


پول دربست روی داشبرد ماشین : :)))))))


راننده :  :)


من :  :|


تفاوت 200 تومنی دربست و خطی : :|



پ.ن : از تیکه هاش خوشم نمیاد ! این بعدا بخواد مزدوج بشه از این شکاکای بد دل داغون میشه :)))))))


همه رو به زنش میــگم :) میگم ؟! نمیگم ؟! :|  آی دونت نـــو :|


پ.ن 2: وقتی دیالوگای جلف یه دختر یه سال از خودم کوچیکتر رو دیدم تو صفحه تلگرامش با طرف مقابل از خودم بدم اومد :|


واقعا چرا ؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


همینا با اون و امثال اونم صحبت میکنن :)


چقدر همه و همه چی و همه و همه کس دارن خودشونو دست دوم معرفی میکنن :)))


سمساری اهای سمساری :)))))))


پ.ن 3: راننده تاکــــــــسی و خطی و دربست اگــــــــن اگــــــن :| آی هیــــــت دیس لایـــــــف :|



ŇãşíМ ĶĥăŅŭМ
۰۸ بهمن ۹۷ , ۰۸:۵۰
خخخ کباب و اینا :))

پاسخ :

بله بله ثواب و کباب و اینـا :)
نـــای دل
۰۸ بهمن ۹۷ , ۰۹:۵۲
شاید خسته شده بود از روزگار و خسته شده بود از کم شدن ارزش پول..

دیگه هیچ چیزی براش مهم نیست..

پاسخ :

بله شـــاید :(

نه دیگه اون تفاوت ۲۰۰ تومنی پول حتی براش مهم بوده دیگه شما تا ته قضـــیه رو دریابین :))))
Parad ox
۱۰ بهمن ۹۷ , ۲۰:۲۲
پ.ن : :))) ....یه حسی بهم میگه میرین به زنش میگین :))
پ.ن ۲ : آه .... آه .....و همچنان آه ....

پاسخ :

:)))))))))))))))))))


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan