گودزیـــلای لــمـ ــیده بر ذهـن

امشـــب نمیرم عروسی و این جای بسی شادی دارد !


فکر کنم انقدر اون روز الکی الکی صمیمی باهاش حرف زدم که دفعه بعدی داشتم حرف میزدم گفت: کجایی؟! میتونی حرف بزنی ؟!


:))))


درک کنید ! گاهی صمیمت ها لحظه ای انـــد ! لزوما روز به روز بیشتر نمیشوند ! لحظه ای اند ! آن لحظه و حس خوبش می ماند اما


خود آن صمیمیت نه :)))))) درک کـــــنـــــید :)))




****



توییت مهنا افشار بعد نگرفتن سیمرغ توی حلقوم ادم گیر میکنه :|


چی میگی شما؟! دقیقا چی میگی شما؟! جشنواره 37 ام بود و میگی تو این 40 سال !!!!!!!


نقد و عصبانیتش به جای اینکه بکوبونه سر جشنواره کوبوند سر نظام :)))) 3 سال فاصله است تو این دوتا عدد خانوم عالی مقام :/


همینه که هــــست :)


جایزه نگرفتی شاد شدم :) و فکر نمیکردم یه روز از جایزه گرفتن الناز شاکر دوست خوشحال بشم چون باعث شد تو نگیری :)))


عجـــبا :)


تو عوض نمیشی والســـلام !




***



گیان گیان گیان :))))))))) چقدر زبون کردی دوست دارم :( چقدر چقدر چقدر :))))))یه روز یاد میگیرم !



***



sleeping rain song !


اولش که گوش کردم باعث شد حالم بهم بخوره از ریتمش :/


اما حالا یه ساعته روشنه و رو تکرار... دارم باهاش درس میخونم :))))


ای ای ای !



****



رفتم یه حرکت خیلی خفن در حد پلیسی و اینا بزنم :/ رفتم جایی نمیخواستم کسی منو بشناسه (یه سری از رفقا)


ماسک زدم...زمستونم هست همه فکر میکنن خب این بنده خدا سرماخورده !


رفتم و اومدم بیرون سوار ماشین بابام شم که اومده دنبالم دیدم ایستاده دقیقا با بابای یکی ار رفیقام صحبت میکنه :/


ضایــعت الـــعارفه :/


رفتم و سلام و اینا...تند نشستم تو ماشین با اون  دختره روبه رو نشم ! ولی به هر حال منو دید چون بابامو دید ! و فهمید منم بودم !


وای وای وای پدر سوتی های تکرار نشدنی :))))))))


تو را من کشف کردم یا قبل از این نیز کشف شده بودی؟! :( ای پدر :(




****



تا حالا شده با دوسال پیشتون اونقدر فرق کرده باشین که بگین این واقعا منم ؟ :/


و تهش بگین چی شد که انقدر بد شد؟! یا چی شد که انقدر بد شدم ؟! :))))))


که جوابش میشه همون ضل سعیهم و.... :/


یس یس یس !




****



تازه فهمیدم عمه گل یه اسم دخترونه قدیمی :))))))


تازه :))))


عجیبه :)))


مازندرانی :))



****



_من که نتونستم درستت کنم شاید خدا درستت کنه


+ :)


خدایا دویو هیــر می؟! :))))))))


آی لاو دیس لایف اند e.tc





*****



حس میکنم خیلی تند تند و زیاد و بلند حرف میزنم :)))))))


لقب جدید خواهرم رو من رونمایی شد : آنه شرلی :/


منتهی با موهای مشکی :/


اینم از اون مزخرفاتی که باید عوضش کنم :/


بدم میاد یکی میگه چی گفتی ؟ و من مجبورم اون جمله رو دوباره اروم براش بگم :/


هـــــــــــــــــعی !



*****



باور نمیکنم ولی برای اولین بار دلم میخواست لپ یه بچه ای رو از بس گرد و شبیه هلو بود گاز بگیرم :))))


جدیدا خشن شدم اینو حس میکنم قشنگ :)



****



وای وای وای وای



داره شبکه سه قالیباف صحبت میکنه با اون موهای طلایی اش :)))))))))))))))


غش کردم :)))))))))))))


ما بریم تماشا :))))








حـ . آرمان (استاد بزرگ)
۲۴ بهمن ۹۷ , ۱۹:۵۲
این جشنواره فجر انصافا به نظر من خیلی خوب بود ...
هم معتمد آریا و مهناز افشار جایزه نگرفتن ...
هم نوید محمد زاده و ...
در کل جشنواره خوبی به نسبت سال‌های اخیر بود

پاسخ :

از همه جالب ترش پیش بینی کاملا دقیق فراستی بود از برنده ها :)))

من هی میگم این بنده خدا به یه جاهایی وصله هی بقیه میگن نه :))
ŇãşíМ ĶĥăŅŭМ
۲۴ بهمن ۹۷ , ۲۱:۱۸
:)

پاسخ :

:)
جناب منزوی
۲۹ بهمن ۹۷ , ۲۳:۰۰
من لپ بچه هلویی رو می بوسم، چون حس پدرانه بهم دست میده :))
کلاً نفهمیدم که جشنواره شد و کی تموم شد
امیدوارم حق به حق دار رسیده باشه

پاسخ :

:)) اینی که من میگم رو اگه ببینید به فکر گاز می افتید قطعا !
اره خیلی گذشته دیگه :)
خوشبحال شما در بندش نبودید :)
فک کنم نرسید :))
جناب منزوی
۲۹ بهمن ۹۷ , ۲۳:۵۰
قبلاً طرفای سال ۸۵ خیلی بهش بها میدادم، چند سالیه کلاً حوصله ی جشنواره رو ندارم :)

پاسخ :

کار خوبی میکنید :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan