گودزیـــلای لــمـ ــیده بر ذهـن

دیالوگ چندم


_ کی رو میگی ؟! علی "... " دوست پسر فلانی ؟!


من : مگه فلانی دوست پسر داشت ؟!


_ اره مال چند سال پیشه.


من : ازدواج کرده الان


_اره میدونم.


من : با فامیل ما ازدواج کرده !


_ نری لو بدی ( یه چشمک :/ )


من : پسره اصلا اهل این کارا نبود ! شوهرشو میگم !  هیچوقت !


_ اع ؟!


من : اره :/



# حس یه شکی که به یقین تبدیل شد #




****



_ من یه ابانی تخسم ( :/)


من : من یه مردادی شرورم :)))))




***



"خارج دیالوگ "



نمیدونم من الان ادام یا واقعیم ! واقعا نمیدونم اینی که اینا میگن واقعا منم یا منم که دارم بازی میکنم ؟!


واقعا نمیدونم و این ندونستن .... !!!!!


مثلا میر گفت :


با اینکه پررویی ولی از صداقتت خوشم میاد :/


خب ! بگذریم از دعوا کردنم باهاش صرف گفتن کلمه پرو :/ !


داشتم فکر میکردم من هر چیم جز پررو !


و شاید هرچی باشم جز صادق !


چرا منو برعکس میفهمی ؟! :/ من واقعا صادقم ؟! چرا حس میکنم نیستم ؟! چرا حس میکنم پرو هم نیستم !


چرا به تمام تصورات ادم گند میزینین ؟! :)


منظورش از صادق بودن چیه ؟! من خیلی  جاها حتما دروغ گفتم ! سهوی غیر سهوی ! مگه میشه نگفته باشم ؟! یعنی اون از من


بیشتر حواسش به دروغای منه ؟! :/


شایدم منظورش اینه که من جلوش همه چی رو میگم. من فقط جلوی اون اینطوری نیستم ! چیز مخفی نیست که نتونم جلوی


همه بگم.یعنی فکر کرده الان خیلی مورد اطمینانه که من هرچی میشه میرم میگم ؟! :/


من فقط دوست دارم حرف بزنم :/ واقعا ادمش زیاد فرق نمیکنه :)


شاید جز یه موارد خاص ! جز !


یا وقتی فلانی راه به راه لبخند ژکوندتحویلم میده و میگه یکم استراحت کن خودتو کشتی ! چقدر ارادت قویه !


من ارادم قویه ؟!


همین من ؟! :/


خدایا این صحنه های لعنتی رو میبنی که اینا دارن برعکس منو میفهمن ؟! منو میگن ! همونی که تا همین چند وقت پیش برای


یکم اراده داشتن چه خواهشااااااا که نکردم :/


الان یهو شدم با اراده ؟!


خدایا این منم یا ادام ؟!


چرا انقدر لبخند زیاد شده ؟! یه حس ترسی میده بهم ! هیچوقت تو یه مکان عمومی و بین یه سری ادم غریبه این میزان دوست


داشتنی نبودم ! من عوض شدم یا اونا عوضی گرفتن ؟!


امام علی میگه وقتی چیزی نیستین و میخواین باشین اداشو دربیارین بعد یه مدت اوکی میشه( حالا ن با همین ادبیات :) )


ماهم سعی کردیم رعایت کنیم !


الان درست شد ؟!


بله ؟!


من در کمال ترسو بودن خوشحالم :)


حتی اگه همه اینا بازی محشر من باشه و من به جای رشته موردعلاقه ام بازیگر شم موفق تر باشم !!!!


اصلا هرچی که هست !


این عوض شدن یه سری چیزا خوبه ! تا کی هی تو یه مرداب دست و پا زدن ( حالا نه  به این شدت :/ )



****


من : چرا انقدر ترسناکی


و لبخند ترسناکش.


یه روز بعد .


من : تو چقدر ترسناکی .


و لبخند ترسناکش.


و دوروز بعد .


من :تو چقدر ترسناکی.


اون : چرا هی به من میگی ترسناک ؟!


( الههم صلــــی علی محمد و.... !)


بعد سه روز زدن اون لبخندای مکش مرگ ما تازه گرفتی :)



****



دیروز رکورد زدم !


14 ساعت کار و تلاش !


بدون ناهار !


بدون شام !


حال داد !


اساسی :)


شاید واقعا بااراده ام :/


شاید واقعا تو این سن کمردردام منو از پا بندازه :)


ولی ولی ولی ولی مهم نـــــــــــــــــــــــیست !


ادم یه روزی میمیره ! بازم به قول میر ! چه الان چه ده سال بعد فرقی نداره !




:))))))



چقدر حرف !


چقدر گز گز کردن سرانگشتا :))))))))










حـ . آرمان (استاد بزرگ)
۲۷ فروردين ۹۸ , ۱۳:۱۸
سلام

طولانی بود اما جالب بود و بعضا قابل تامل :)

+ لحن نوشته هاتون مثل لحن نوشته های لیلا حاتمی تو فیلم سر به مهر هست یا فقط من با این لحن میخونم؟!؟!

پاسخ :

سلام.

دیگه من میرم سر منبر پایین نمیام :/ :)

لحنشو خیلی محو یادمه :) نمیدونم :) 
ŇãşíМ ĶĥăŅŭМ
۲۷ فروردين ۹۸ , ۱۴:۴۱
مردادی شرور خخخخ


یکم عذاب وجدان دارم چون طولانی بودی نصفه خوندمت :|


حالا شاید بعدا کاملت کنم :/

پاسخ :

خیلی شرور :)

چرت و پرت نوشتم نخونی چیزی از دست نمیدی :))))))
صبورا کرمی🦄
۲۷ فروردين ۹۸ , ۱۸:۰۰
پست های طولانی و چندگانه بامزه تو دوس دارم :))

پاسخ :

 :)))

صبورا هنوز هستی؟! 

چه خوب.
ŇãşíМ ĶĥăŅŭМ
۲۸ فروردين ۹۸ , ۰۸:۲۴
مگه همیشه چی مینویسی؟ :)))))))))))))

پاسخ :

همون چی
صبورا کرمی🦄
۲۸ فروردين ۹۸ , ۱۰:۱۰
بودم. خاموش و بی سرصدا  😁

پاسخ :

:)

احسنت
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan