گودزیـــلای لــمـ ــیده بر ذهـن

و ...

همین دوساعت پیش با کلی حرص روی یه برگه کلی جمله سرهم کردم که ته همشون ی جمله بی ربط بود که من الان حالم بده چرا کسی

نیست تو لیست شماره هام که بتونم هروقت خواستم زنگ بزنم  و هرچی تاکید میکنم هرچی خواستم بهش بگم و اونم هیچ تاکید میکنم هیچ

قضاوتی نکنه؟!!!!!!

و این فرد نبود !

و الان بعد دوساعت این فرد پیدا شد !

همین فرد با همین مشخصات !

کلی کلی پیشش حرف زدم !

ولی ادامه ندادم !

گفت تلفنتو بده که فلان و اینا...

ولی ندادم ...

خدایا تو فرستادی  این اون فرد بود یا نه من پروندمش :)

الان این جمله مزخرف کاش یه چیز دیگه خواسته بودمو نمیگم.

فقط میگم مشتی همه مشتیا خودتی

دمت گرم عشق جان :)



*******



و چرا باید یکی رو که این همه از یه بچه نفهم بزرگتره توی جمع مجبور به عذرخواهی کنه ؟! هوم ؟!

وقتی داشت معذرت میخواست و لباشو محکم چفت هم کرده بود که نلرزه من سرمو انداختم پایین .

"م" معذرت خواهی از دهنش که در اومد یه جای دیگه رو نگاه کردم

دل نازک نارنجی این روزام براش رفت و رفت ورفت !

از همه شون بدم میاد :) حتی اگه مقصر اون بوده باشه ! اما این میزان این میزان این میزانننننننن نههههههه !

داشت میرفت ... فقط وقتی داشت میرفت !

بهم گفت عارفه تو از همه مهم تری :(

میدونی که تقصیر من نبود :( ( که من میدونم تقصیر تو نبوددددد من میدونم )

باهم در تماسیم

این جمله اخرشو دوست :) باهم در تماسیم :)

فدای سرت که به خاطر یه بچه نفهم مجبور شدی اون طوری اذیت شی همون بهتر که رفتی و راحت شدی !

به درک و فدای سر نازنینت :)

مرسی که مهمم :)

بدون خیلی مهمی :(



****




پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan