گودزیـــلای لــمـ ــیده بر ذهـن

خط چشم :)


_عاری دستمال میخوام.


+بردار.


_عاری مدادم کو؟ (منظور مداد من )


+بگیر.


*عاری "ف" گفت گوشگیرت رو میخواد


+ببر براش.


_عاری بیسکوییت بده.


+بگیر.


_عاری قاشق میخوام.


+بیا.


و این داستان ادامه دارد .... !!!!!!!



_ من _


_پانسیون _


_ف گرام _



پ.ن :


@بزار برات بکشم :)


+نمیخوام :)


@ قشنگ میشه


+نمیخواد شبیه گربه شدی :)))))



پ.ن2 :


وای خدا من خوشگل ترین دختر روی زمینم  :/


( بازهم درافشانی های " ف " )



پ.ن 3 :


امروز خوب داره تموم میشه با اینکه افتضاح شروع شد :)



پ.ن 4 :


منتظر تاکسی بودم یه نفر دیگه ام یکم اونورترم ایستاده بود. تاکسی جلوی پای اون نگه داشت و فقط یه جای خالی داشت بهم اشاره


کرد که من برم :))))))


ادم های خوب مودب :)



پ.ن5 :


مگه رشته تجربی هوا فضا داره ؟ :/ مگه اصلا داریممممم ؟! با من شوخی نکن :)



پ.ن6 :


اگه میشه برای من هر روز دعا کنید :))))) هاهاهاهاها :))) من از این ادمای خبیثم که هی این جمله رو میگم :)))) واقعا فکر میکنم


طرف میره دعا میکنه ؟ :))))))))))



پ.ن7 :


از لبخندای مثلا ملیحت میترسم :/ توروجان مادرت به من لبخند نزن :/ میتونی همون تخس همیشگی باشی :/


اه



پ.ن8 :


خاطره ی اهنگ " توچشات ستاره داری منم عاشق همینم " پر پر :))))


پ.ن 9 :


یه بچه ای هست تو فامیل که شبیه بچگیای منه :)


همه میگن :)))


و خیلی ام بامزس فداش شم :/ ( خودشیفته ام خودتونین )


من هربار بغلش میکنممممممم حس میکنم خودمو بغل کردم کلی حس خوب میگیرم مثل چند دقیقه پیش :)



پ.ن اخر :


من فردا ازمون !


انا مظلوم !


والسلام !







حـ . آرمان (استاد بزرگ)
۲۴ خرداد ۹۸ , ۰۱:۰۲
سلام
جالب بود

+ حالا شاید یک نفر دعا کرد و همون دعا هم گرفت! 
کسی چه میدونه؟!

پاسخ :

سلام.

من به این جالب بود تیک گرفتم :)))))))))

اگه بشه بله خیلی خوبه

:)
حـ . آرمان (استاد بزرگ)
۲۴ خرداد ۹۸ , ۱۳:۱۵
خب از دفعه بعد نمیگم :)

بگم خوب بود بهتره؟!؟!؟!
یا کلا چیزی نگم؟!؟!

پاسخ :

شوخی میکنم :)

هرچی خواستید بگید
ŇãşíМ ĶĥăŅŭМ
۲۴ خرداد ۹۸ , ۱۳:۵۸
موفقیااااااااااااااات ^___^

تو میتونییییییییییییییییییی ^___^

پاسخ :

فدایـت :)

بوس بوس بوس :)
Zeytoon fruit
۲۴ خرداد ۹۸ , ۱۵:۰۹
ولی جدا تجربی هوافضا نداشت تا اونجا که من یادمه :/

پاسخ :

نداره واقعااااا

یکی میخواست مارو سرکار بزااااره :)))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan