گودزیـــلای لــمـ ــیده بر ذهـن

بدم بدم بدم می آید

نمیدونم دیدین یا نه از اینا :)


از اینایی که فکر میکنن میتونن مخ همه رو بزنن


از اینایی که فکر میکنن تو کلک بازی و ... سلطانن


از این مریضا نمیدونم دیدین یا نه :)


این مریضا خیلی نفرت انگیزن :)


خصوصا وقتی فکر کنی دارن ادم میشن اما بعد یهو ببینی نه ادمیتی در کار نیست در پروسه مخ زنی به سر میبرن :)))


و اثبات این به خودشون که مثلا اره ما مخ همه رو میزنیم حتی فلانی :/


نه تو نمیزنی :)


تو کسی نیستی که بزنی :)


یادگاری یه جا بنویس :))))))


مخ بعضیا زده نمیشه :/




****



یه چیزی گفتم ، شاسی سریع گفت ببین توروخدا ما داره زندگیمون به فنا میره مشکل خانوم خواهرشه که اتاقشو کثیف کرده :/

عصبی عصبی عصبی :)

رفت...

دومین بعد برگشت :)

با همون خنده مزخرفش که عین پسراست :) کلا نه غمش معلومه نه شادیش :)))

گفتم بغل بده :)محکم بغلش کردم و در گوشش فحشی به درازای تاریخ گفتم و محکم با کف دستم زدم رو کتفش :))))

و تماممم :)

قهرای دو دقیقه ای شاسی :)))))

چقدر چقدر چقدر تو توی دل من الکی جا خوش کردی زشتوک :/



****


من وقتی ماست میشم خیلی بیخود ماست میشم :/

الان این رفتار بسیار ضایعم با مشاورم درست بود ایا ؟! :/

گفت خب سوالی از من نداری ؟

گفتم نه

یه دقیقه کامل سکوت :/

و دیگه حرف کم اوردم بخدا :))) صرفا ب خاطر مرام و ... که هفت ماه باهاش بودم دیگه گفتم این یه ماهم ادامه بدم.

در واقع خواستم خیلی مزخرف به خودم ثابت کنم یه کارو تا تهش انجام دادم وسطش ول نکردم :/

بعد گفت یعنی از من برنامه نمیخوای؟

گفتم نه

:)

من خیلی مزخرف شدم میدونم :))))

و من یک تنوع طلب بدبختم :))))) که از صدا و حرفای یکی که مجبورم دوروز در هفته باهاش حرف بزنم خسته شدم :)

هفت ماه دوروز تو هفته با یکی حرف بزنی و هرشبم توی تلگراااااام گزارش بدی :/

واقعا این ماست بودن جایز نیست ؟:/

یعنی اگه به خاطر این میزان از اروم بودن و مظلومیتش نبود دعوای سوری راه مینداختم مشاوره رو کنسل میکردم :))))

ادم کلک :)



*****


شماره مزاحمی را به لیست ممنوعه ها انتقال دادیم دیگر پیام هایش برایمان نمی ایدددد انشاءالله :/



*****



چقدر دوستان بیانی خردادی تشریف دارن ! عجـــــب :)))))



****



جناب منزوی کجایین ؟! :/ نیستین ؟! هستین ؟!

واقعا امیدوارم خوب باشین



*****


مهسا گفت :

داداشم داشت غر میزد اگه میخواین سرباز فراری نشم بگین ماهی چقدر بهم پول میدین وگرنه میزارم میرم.

که مادرم گفت: خب برو مگه من "....." ( حرفی بس زشت و ضایع )

داداش مهسا : نه چه کاریه هستم حالا :/


:)))))))))



*****


توام اره بچه ؟! :)))

میگن از ان نترس که های و هوی و از ان که سر به تو راسته هااااااا :))))



****



دوستم از فردا میره :)

شمارشو نگرفتم :)

نمیخوام بگیرم :)

اگه اون خواست میدم :)

میدونم خیلی مزخرفه این حرکت :)

ولی همچین حسی الان دارم :)



*****



چرا اینایی که سال سوم نشستن پشت کنکور تو پانسیون همشون دوست پسر دارن ؟ :/

مهسا گفت عاقبت ما :/

گفتم لال :)



****



فقط داد محمد موسوی که جمعش کن :))))))

گفتم جمعش کن :))))))

فیلم این تیکشو خواهرم بم نشون داد تو اینستا :)))

عصبیی کی بودی تو :)))

یادش بخیر :)

خیلی خجالت اوره ولی تو دوره راهنمایی واقعا از این بشر خوشم میومد :/

نمیدونم از چیش :/

الان به نظرم خیلی خیلی "بیــــــــــــــــــب " :)))))))




*******



برم بخوابم ؟!

وات تو دو ؟!

وات نات تو دو ؟!



آرام :)
۲۸ خرداد ۹۸ , ۱۴:۱۸
بامزه و شیطنت وار مینویسی چرا آخه :)

پاسخ :

واقعا؟ :)
نمیدونم که :)

پرتو کیانی
۲۹ خرداد ۹۸ , ۱۳:۳۵
برو بخواب...
خخخ😂😂

پاسخ :

خوابیدمممم گذشت :*
نباتِ خدا
۱۳ تیر ۹۸ , ۱۰:۰۱
روزمون مبااارک😍❤️

پاسخ :

روزمون مبارک❤️
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan