گودزیـــلای لــمـ ــیده بر ذهـن

تصور غلط اندر غلط

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 
 
چرا انقدر من با هر اهنگی باید یاد یکی بیفتم ؟! :/
این میزان خاطره سازی من با اهنگا خیلی ترسناکه :)))
و ابــــرو :/
با اون وسعت لنتی صداش :/
مثلا پست قبل گفتم دیگه اهنگ ترکی نه و اینا :)
 
پ.ن : از این ادمی که با این اهنگ برام یاداوری میشه تا حد خیلی زیادی عصبانی ام !
از طرفی اینکه الان نیست رو دوست ندارم !
و از یه طرف دیگه اینکه الان نیست به خاطر اون عصبانیته میگم به جهنم که نیست :))
harikaهم خودتی !
:/
به ترکی میشه شاهکار !
:/
شاهکار تویی !
بقیه فقط ادان !
ازت بدم میاد :)
زیاد :)
خوبه که اینجا رو کسی نداره :))))
ابراز احساسات مجازه :))))))))
 
heart
 
****
 
 
 
کاش اونقدر که تو و بقیه فکر میکردین من خوب بودم :)
این میزان تصور غلط اندر غلطی که از ازل تا ابد روی من بوده و هست و خواهد بود یه روز باعث میشه کف و خون بالا بیارم
 
 
 
 
****
 
 
پانسیون نرفتم :/
نشستم خونه در و دیوار نگاه میکنم :/
با پسرخاله گرد و کپلم بازی میکنم :/
و صبح هم یکمی رفتم ریاضی خوندم :/
امروز اعصابم خرابه :/
من دیر لود میشم :/
چرا؟!
باید دیروز از دست اون عصبانی میشدم و خط خطی و اینا :/
ولی امروز انگار تازه از خواب مخملی پاشدم دوست نداشتم برم پانسیون قیافشو ببینم :/
الاننم مشاورم داره تو تلگرام مامانم تحلیل کارنامه سنجشمو میکنه :/
وااای زحمت میکشی :/
وای توروخدا اینکارو نکن :/
وای من الان ازمون رفتم تو یه حرفی برای زدن پیدا کردی حس مفید بودن داری ؟ :/
ای خدااااااا :/
بعدم...
عزیز من و درد !
درد !
 
 
 
 
*****
 
 
 
پ.ن : میخواستم اهنگ شلوار پلنگی رو تصویری بزارم تهش این هریکا ی ترکی رو گذاشتم :/
پست بعدی مازندرانی رو میزاارم :/
وقتی که فازم اومد رو حالت خوشی :/
 
 
 
 
 
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan