گودزیـــلای لــمـ ــیده بر ذهـن

گاهی ها

گاهی قوی بودن را دوست داری...

گاهی جان می دهی برای لحظه ای ضعف...

گاهی منطق را میپرستی...

گاهی احساساتت یهو غلیان میکند...

گاهی شعور را انتخاب میکنی...

گاهی بی شعوری را...

برای فرار از سختی ها، از این شاخه به ان شاخه پریدن را حقت میدانی !

برای بچه بازی، عوض کردن تاکتیک ها را خوب بلدی !

برای نیمه تمام کردن هر چیزی ، صف اول با لبخند منتظری !

تعادل میخواهی !

تعادل !




****



برای خودم متاسفم ها :)

از این همه کارای اشتباه تکراری !

یا شاید بهتر باشه اون اشتباه رو حذف کنم .

از این همه کارای تکراری !

متاسفم

.

.

.

 از همه مهم تر برای اینکه منتظر بهونه ام تا بشینم یه گوشه بگم ببینین من گناه دارم چون فلان، متنفرم !

.

.

.

وبرای  این  عمری که حس میکنم چند ساله دارم بیخود میگذرونمش متاسفم !



*****


و نکته ی مهم !

انقدر سر هرچی گفتم خب عیبی نداره ! شرایط اینه دیگه !

خب لابد دلیلی داشته که اینطوری شده !

حتما بهترش برام تو راهه !

یا این همه صبرای گذری بیخود کلا حس میکنم این کلمه "ناسپاس" حقم نیست !

هرچی بیشتر "کفر" بگی :)

هرچی بیشتر "غر" بزنی :)

تو بیشتر توجه میکنی ؟!

انقدر التماس بی نتیجه تا کجا ؟ :)))

بسه واقعا !



****


دیگه این چیزیه که بهش اعتقاد دارم !

یعنی اعتقاد پیدا کردم  شدید !

من تا وقتی همه چی خوبه :) بحران خاصی نیست :) با خدا اوکیم ! فراموشی درکار نیست ! حتی دیگه از ازدیاد به یاد بودنش فکر کنم

دیگه بگه بسه :/

ولی وقتی هوا طوفانی میشه :) وقتی بحران پیدا میشه :) وقتی ذهنم درگیر حل یه سری مسائلی میشه :) تو خود به خود برام کمرنگ

میشی :)

این جمله ادم تو سختی ها یاد خدا میفته رو کدوم احمقی گفــــــــته ؟!

کدوم احمقی ؟!

من تو سختی ها اونقدر درگیر حل کردنش میشم فراموش میشی :) گم میشی :) بعد نمیای بیرون :)

چرا روزای خوب نمیان ؟! :/

که توام بیای ؟ :/

من با این سختی ها یادت نمی افتم :/

میدونی :/

چرا اذیت میکنی ؟!

:)




پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan