گودزیـــلای لــمـ ــیده بر ذهـن

الکی





:)



پ.ن : کتابی مگه "..." از تاریخ ایالات متحده هم هست ؟ :/

چقدر بد نوشته شده !

چقد پشیمونم که براش وقت گذاشتم !



پ.ن2 : تاهمین چند وقت پیش داشتم با هیجان میگفتم :

وای این به نظرم خوشگلترین ادم تو کل دنیاست :)

مگه از این خوشگلترم داریم اصلا ؟ :)

بعد همین پریروز این قانون شکست :)

خدایاااااا تو کی بودی دقیقا؟ :)

نمیشه گفت خوشگلترین :/

واقعا نمیشه گفت :/

باید گفت جزو خوشگل ها ؟ :/

یه همچین چیزی ؟ :)



پ.ن3 : ما از مشهد میایم و مهموناااااا میان :(

اتاقم کثیفه :(

باید تمیزش کنم ؟ :(

نمیشه نکنم ؟ :(

میدونین چقدر کتاب دور و برش پخشه؟:(

میدونین کتاب خونه لنتی من خیلی کوچیکه؟ :(

یعنی یه کتابخونه جدید گرفتن برام که بزرگتره منم بهشون گفتم بعد کنکورم بیارین اتاقم الان حوصله جابه جایی ندارم :/

هیچی الان پر شده از وسایل بقیه :/

مامانم میگه خب یکی دیگه برات میگیریم :/

حالا تو خانواده ما تا یه تصمیمی عملی شه قرن ها طول میکشه هااا :/

من میدونم :/

کتاب های بیچاره و لنتی من :(



پ.ن4:من به پنجره فولاد یه نوار زرد بستم :/

یعنی بین اون همه نوار سفید و سبز من یه زرد ضایع گره زدم :)

بعد روز اخر که اومدم دوباره همون یه تیکه اون نوار نبود !

یعنی میدونین ؟ :)

باز شد :)

اگه "م" اینجا بود سریع بم میگفت :

انقدر ساده نباش تو این جامعه باید گرگ باشی و :/ ... ! این خادما خودشون باز کردن :)))))

یعنی راستش منم وقتی ندیدم همچین فکری به سرم زد :)

گفتم وا :)

باز شده :)

یعنی ممکنه چون زرد من خیلی ضایع بود بازش کردن که زشت نباشه ؟ :)

ولی اخه یه زر خیلی کوچیکی بود که زیاد معلومم نمیشد :(

خلاصه اینکه قشنگ "م" میتونه منو شست و شوی مغزی بده :)

یعنی نه فقط منو :)

از وقتی رفته با خان بزرگ :/ هم صحبت شده و متحول شده !

کلا اونم رفته تو کار تاثیر گذاری و مزخرفاتش !

با اون حرف زدن خیلی علم میخواد :)

خیلی خیلی شعور میخواد :)

خیلی صبر میخواد :)

خوشم میاد که تو زندگیمه :)

این ادمایی که تو سرشون پر از سواله و همیشه اماده بحثن رو دوست دارم :)

باعث ترقی ادم میشن :)

باعث میشن بیشتر بخونی :)

بیشتر ببینی :)

بیشتر به خاطر بسپاری :)

صرفا به خاطر دفاع از یه سری تز هان که مطمئنی درسته ولی نمیتونی توضیحشون بدی :)

"م"

سعی میکنم تاثیرت رو توی ذهنم بزارم کنار :)

مثبت فکر کنم :)

خوشحالم که باز شده :)

خوشحالم ک  بهش میرسم :)

خوشحالم که بهم امید داده :)

خیلی خیلی خوشحالم :)

توام برو هی بگو ساده نباش ساده نباش !

درد و اینا :))))


پ.ن اخر :

جیغغغغغغغغ :)

دوستم را پیچاندم :)

خیلی راحت :)

دلم نمیخواست باهاش برم باشگاه :/

چون دلم نمیخواست ارتباطمو باهاش ادامه بدم :/

کار خوبی کردم :/

از ادمایی که هی میان و میرن خوشم نمیاد :/

یویو های لنتی بیخود :/

یا نیاین یا بمونین !

یکی از یویو های زندگیم را پرت کردم بیرون :)

خوشم نمیومد :)

تموم شد :)

هاها :)


پ.ن اخر :

داییم موقع خدافظی انقدر انقدر انقدر محکم دستمو فشار داد :(

شاید باور نکنین ولی تا یه ساعت بعدش درد میگرفت :(

منم خیلی محکم فشار دادم ولی فکر نکنم دردش گرفته باشه :)

من کلا دست همه رو محکم فشار میدم :)

حالا یه حز خیلی غریبه ها :)

انقدرم از اونایی که نوک انگشتاشون رو میدن و خیلی ماست میکشن دستشونو بدم میاد :/

چندشای لنتی :/

فکر کردین که چی :/

من با این ادما حس تهوع بم دست میده :/

ادم باید محکم دست بده :)))))

وایییییی :)))

بعدم چند بار پشت هم دستشو بگیری و توهوا تکون بدی :)))

من  خیلی این کارو میکنم :)))

اذیت میکنم :)


پ.ن "..." :


فک کردم مرد !

زندست مثل اینکه !

به سلامتی :)



مِلوچِک .
۲۸ تیر ۹۸ , ۱۴:۵۴
کتابات رو نمیخوای بده من:|

پاسخ :

میخوامشون :) ولی کتاب خونه بزرگترم میخوام :/ این برام کوچیکه :(
صبورا کرمی🦄
۲۹ تیر ۹۸ , ۰۹:۴۱
میتونی فعلا بذاری داخل یه جعبه ای کمدی چیزی
اضافه ها هم میتونی بدی به من 😁

یویو! تعبیر جالبیه و درستم هست😏

اره منم از ماستی دست دادن متنفرم

پاسخ :

آره :(

بله بله 😂

من خیلی متنفرم ☺
ŇãşíМ ĶĥăŅŭМ
۲۹ تیر ۹۸ , ۱۲:۲۸
چرا دو تا پی نوشت آخر داشتی و یه پی نوشته خیلی آخر؟ :/


منم محکم دست میدم.. خیلی محکمم خوب نیس.. قبلنا قکر می کردم صمیمیتو میرسونه ولی خب درستش اینه طرف اذیت نشه..


چی شد که فهمیدی اون بنده خدا خیلی ام خوشگل نیس ؟


+میدونی اون جمله به شدت تو زندگی من صدق پیدا کرد.. به یکی میگفتم تو همیشه برای من تو حاشیه هستی ولی معادلاتمو به هم ریخت :)

پاسخ :

دلم خواست :)))

با اونایی که صمیمیم اذیتشون میکنم با بقیه محکم  معمولی 😂

نگفتم خوشگل نیست چون یکی رو دیدم در حد اون حتی بیشتر خوشگل بود :))

بله بله :) بعضی یهویی میپوکونن  تصورات آدمو: )
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan