گودزیـــلای لــمـ ــیده بر ذهـن

بدم میاد.




از مذکر های

عصبی

کله شق

یک دنده

لجباز

بچـه

خودخواه

مغرور

جاهل عرف پرست

خودشیفته مامانی

بی ملاحظه

بدم بدم بدم بدم بدم بدم بدم میاد !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


:|



پ.ن : اینا رو که میبینم میخوام خفشون کنم :| دلم میخواد قاتل شم !

پ.ن2 : اینا رو که میبینم میگم خدایا اینم جنس بود تو افریدی ؟ :|

پ.ن3 : اینا رو میبینم میگم خاک تو سر اون دیوانه ایی که به اسم سازش داره تورو تحمل میکنه و تهشم به خودش بابت این صبر

بی انتهاش افتخار میکنه :| مثلا چند سال زودتر پیر و چروک میشه :| نمیفهمه جوونی یعنی چی :| نمیفهمه پیشرفت یعنی چی:| مال

خود بودن یعنی چی :| فقط الکی الکی یه افتخاری به خودش میکنه :| تهشم یه چند تا حدیث میسازه میگه پیامبر گفته اگه صبر کنی

بهشت و فلان و عفو و ... :| من نمیفهمم خب ! من اصلا درک نمیکنم !

یعنی تورو که میبینم دلم برای این میزان بیچارگیت میسوزه !

حدیث بساز و خودتو اروم کن !

ذهن تو "زن" مسوم شدست !

تو شستشوی مغزی شدی !

چندین قرنه !

عوض شدنت ، درست زندگی کردنت زمان میبره !

مثل یه جعبه سیب خراب که هر چند ثانیه یه سیب سالم بهش اضافه میشه و اون سیب سالمم به احتما 99 درصد میشه مثل اون سیبای

دیگه خراب !

به این میگن شستشوی مغزی !

به این میگن مسلمان ارمان گرای افراطی !!!

همون دسته ایی که از ترس قدرت گرفتنش اصلاح طلب به وجود اومد، موسوی رو بعد بیست سال وارد میدون کرد ، کسی حرفی نزد

از تاکتیک یا انتخاب صادقانه ! همه فقط کف زدن !

یک سری سیب مسموم !

یک سری سیب خراب !

یک سری ارمان گرای افراطی کارخراب کن !

یک سری متجدد گرای خدا زده  !

ما کجاییم ؟!

من کجام ؟!

زیر سایه عظیمی از لشکر مدیران مرد مستبد و خودخواه قدرت طلب !

روی خون کسایی که رفتن و حس پایمال شدن این روزا داره فریاد میزنه !

تو جامعه ایی که عدالت برقرار نمیشه !

جایی که همچین مردایی شلاق نمیخورن :)

همچین مردایی مجازات نمیشن بابت اذیت کردن زن و بچشون :)

حق طلاقی داده نمیشه بابت ازار و اذیت روحی :)

تو یه سیکل معیوب میچرخیم و میچرخیم !

قانون گذار !

قانونت رو از نو بنویس !


پ.ن اخر : من الان عصبی ام :) هیچ فکری نکنید :| نه دفاع کنید نه بزنید :) من قطعا میفهمم استثنا وجود داره ! و من قطعا جمع

نمیبندم ! همین :| یه سری صحنه های مزخرف دیدم و یه سری ادمای مزخرف تر و حرکات مزخرف تر تر دیدم الان میخوام یکیو

نیشگون بگیرم !




حـ . آرمان (استاد بزرگ)
۰۶ مرداد ۹۸ , ۲۱:۳۳
چقدر خشن!

من حرفی ندارم :)

پاسخ :

خشنم کردن :|

باشه :)
شوان ...
۰۶ مرداد ۹۸ , ۲۱:۴۵
اون صفت های اول ، سر تربیت مد شده ایه که باعث میشه تهش یه مردی اینجوری از اب در بیاد :)

اون مرد خودشیفته مامانی ام قطعا از اول خودشیفته مامانی .... نبوده !

پاسخ :

کلا از پایه خرابه ...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan