گودزیـــلای لــمـ ــیده بر ذهـن

ثبت نام تمااااام

چهار و نیم ساعت یه ثبت نام لنتی طول کشیددددددددددددد :|

حالا شما مسافت رفت و برگشت و دید زدن خوابگاهو فراموش کنید :|

منم هی از این پله به اون پله از انتشاراتی دانشگاه ب کافی نت از کافی نت به سایت دانشگاه از سایت به اتاق کنترل سلامت

از پیش دکی به محل ثبت نام اصلی که فرمارو تحویل میگرفتن و بعدم بخش فرهنگی و یه ستاره ی گنده که خورد بالای برگه 

بخش فرهنگی من  و دختره گفت :

تو رو که حتماااااا میگیرین (منطورش برای شرکت تو بخشای فرهنگی دانشگاه و کارای بسیج و جشنا و مراسما و .... )

خلاصه که با بچه های دانشگاهی بخش فرهنگی صمیمی شدم :)))

و تاکید کردم از دبیرستان به بعد جز درس هیچ فعالیت دیگه ای نکردم همه اون کارا مال قبل دبیرستانه خندیدن :)

اخرشم انتخاب واااااااحد :|

20 واحد

من جمعه و یکشنبه و دوشنبه هیچ کلاسی ندارم ولی بقیه روزا پر پره با حدود ده تا درس :|

یعنی عملا رفتن به خونه با این وضعیت زودتر از یه ماه کار عاقلانه ای نیست انگار :|

خوبی خوابگاه :

و شاید تنها خوبی خوابگاه و نه نه شاید دومین خوبی خوابگاه اینه که:

دختری که طبقه پایین تخت من میخوابه همشهری منه :)

و خوبی اولشم اینه خوابگاه تا دانشگاه فوقش  پیاده پنج دقیقه راهه .

اوایل ترم میگن بیکارترینی :|

کلی کتاب میبرم اونجا میزارم ته چمدونم میخونم از بیکاری در میام حس مفید بودنم میکنم.

مثل امروز که تو بارون هی از اینور دانشگاه برم اونور دانشگاه و بیام بیرون و .... :|

اه اه خیلی خستمممم !

واقعاااااا هااااااا !

 

.

 

بعد یه مادر رشتی اونجا بود برای ثبت نام پسرش مثل اینکه هم رشته من بود.

بعد داشت میگفت من نمیزارم پسرم اینجا بمانه. بشم گفتم بیا برگردیم رشت همونجا یه چیزی بخوان.

بعد پسره با یه حالت بیچاره و مفلوکی اون گوشه داشت میچرخید .

مشخص بود از این مامانای فوق لوس کن پسر دوست دیکتاتور بود :)))))

 

.

 

پیکسل بمون دادن.از این نوشته ها و پوشه ها و البته من انقدر هی درحال بدوبدو کردن بودم خوراکیاش بم نرسید همه رو

خوردن :( چون به مامان و بابام گفتم بزارین ثبت نام تموم شه میام میگیرم که نگرفتم :))))))

 

.

 

 

 

واااااااااااااااای جیغغغغغغغ یه چیز بس چندشی .

توی اون کنترل سلامت من چون واقعا قدم با مترای مختلف متفاوت اندازه گیری میشد از قد اصلیم یه پنج سانت پایین تر گفتم

که دروغ نشه اگه بخوان واقعا قدو بکشن.

بعد یه دختره با کفشی که پاشنه داشت و بازم از من یه دوسه سانتی کوتاه تر بود از قد اصلی من پنج سانت بلند تر گفت :|

ادم چقددددددر اغرااااااق کنننده :|

لنتی تو با کفش پاشنه بلند از من کوتاه تری :||||

دروغ تا چهههههه حد :|||||

 

 

 

.

 

کسی رو میشناسین که مثلا یه سال یعنی دوترم درسشو زودتر تموم کرده باشه ؟!

احتمالش هست درسته؟!

مثلا اگر همه واحدااااااارو حداکثر چیزی که هست بگیر ی و ترم تابستونم بگیری فک کنم دوترم زودتر تموم میشه نه؟!

 

 

.

 

 

اگن :

 

آی ام تایرد وری ماچ :(

 

 

 

شوان ...
۳۱ شهریور ۹۸ , ۱۹:۰۰

ترم یک دیگه :)

 

تا عادت شه طول میکشه :))

 

تبریک میگم :)

پاسخ :

بله دیگه :(

:)

خیلی ممنونم :)
جناب منزوی
۳۱ شهریور ۹۸ , ۲۰:۱۹

نمیدونم چرا این ثبت نام ها طول می کشه، واقعاً خسته نباشید میگم، ان شاءالله شروع خوبی داشته باشید.

پاسخ :

طول کشیدنش به کناااااار پاس کاریاشون فقط :|

خیلی خیلی ممنونم :)
ŇãşíМ ĶĥăŅŭМ
۰۱ مهر ۹۸ , ۱۱:۱۷

ثبت نامت مبارکــ :)  با آرزوی موفقیات :)

 

ثبت نام ما هشت خانِ رستم بود :///  هفت خان نه!هششششت خان!هشت مرحله داشت :| هر مرحله یه صف طولانی!

 

انتخاب واحد؟مگه ترم اولو خودشون براتون انتخاب نکردن؟؟برا ما که ترم اولو خودشون انتخاب کرده بودن چون ترم اول دانشجو هنو چیزی از رعایت پیش نیاز و هم نیاز نمیدونه!

 

عخی الان ینی تو دانشجویی؟؟؟کوشولو *_*

ترمکِ کی بودی تووووو :))

 

ها اگه ترم تابستونی ام برداری زودتر تموم میشه!

 

 

تایرد نباشی جوجو :)

پاسخ :

وای بسی ممنووووونم :)

حالا واسه ما صف طولانی اینا نبود اما خیلی تیکه تیکه بود :| از این بخش به اون بخش از این جا به اونجا !

اره درواقع خودشون کردن ولی دانشجو هم حضور داشت مثلا برای من یه دختره سال بالایی که مسئول اونجا بود ازم شماره دانشجویی و اینا گرفت بعد برام انتخاب واحدام ر چید.

اره من یه دانشجو بیشاره ام که هیچی بلد نیستم :(

مخصوصا درست کردن غذاااااا :))))

ها شنیدم ترم تابستون واحد کم میدن :( ولی اگه هر ترم بالای بیست واحد بردارم بله زود تموم میشه :)))

باشه سعی میکنمممممم :)
نـــای دل
۰۱ مهر ۹۸ , ۲۳:۵۷

این همه زحمت کاشکی اینده ی خوبی داشته باشه ادم از لحاظ شغلی...

پاسخ :

انشالله که زحمتای هیشکی بی جواب نمونه :)
بله دقیقا
ŇãşíМ ĶĥăŅŭМ
۰۲ مهر ۹۸ , ۱۰:۳۹

قرن پیش که من دانشجو بودم که تابستون فقط 6 واحد میدادن!

 

الانِ رِ نمیدونم..

 

برا آشپزی دست به دامن اینترنت شو :)

 

پاسخ :

خیلی کمه دیگه :(

الان شنیدم هفت واحده :)))) البته بازم نمیدونم :)

دست به دامن اینترنت و تلفن با مامان :)
پرتو ^...^
۰۲ مهر ۹۸ , ۲۳:۵۶

خسته نباشی واقعا...

پاسخ :

ممنون عزیز جان :)
گل نرگس
۰۹ مهر ۹۸ , ۱۳:۱۸

موفق باشید ان شاءالله :)

پاسخ :

خیلی ممنون گلی :)))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan