گودزیـــلای لــمـ ــیده بر ذهـن

من عجیب :|


_ "..." میشناسی ؟!


+ 0_o خودمم


_اع....اع..."..." خودتی ! همونی که دختر عموش "..." ؟!


+ اره :)


_ نشناختی منو ؟! منم...


+وای اره...


_وایییییییی....


* شماها سوژه ایـــــــــــــــــن :))))))))



( چقدر یه ادم طی دوسال میتونه تغییر کنه که نه من بشناسمش و نه اون منو )


(و نه حتی من مادرشو :)  )


( درگیریای ذهنیــــــه درگـــــیریی :)))))))




پ.ن : از این بنده خدا زیاد خوشم نمیومد ولی این چند روز قبل اینکه بفهمم اشنامه و میشناسمش به نظرم


چقدر قیافش مهربون بود و لبخند برانگـــیز ( این چه واژه ایه ؟! ) ! اما به محض اینکه فهمدیم این همونه


تمام اون حسای خوب یه لول اومد پایین :)


پ.ن2:عید اومده و من حسی ندارم :| نات حس نات تفاوت ویت قبل :))))


پ.ن3 : یه جیگری دیروز از دنیا رفت :) یه پیرزن هفتاد ساله با موهای مشکی مشکی مشکی :)))))


یه ادم فوق العاده بامحبت که باید میموند تا بازم عشق بده به همه :(


ادمای خوب میرن دنیا از قبل تاریک تر میشه :(


ادمای دیگه میترسن :(


من میترسم :(


پ.ن 3: گفت لباس عید چی میخوای بخری ؟! گفتم امسال نمیخوام هیچی بخرم حس و حالش نیس :)


چشاش چهارتا شد و گفت لاقل بیا یه چیزی بدوز بیا من برات بدوزم :|


گفتم نمیخوام اصلا حسش نیست امسال با این همه درگیری من که جاییم نمیخوام بیام برای چی یه چیزی


بگیرم...اصرار و انکار و این صحبتاااااا....گفت یه مدل انتخاب کن میخوام برات یه چیز بدوزم :|


انتخاب کردم یه مانتو رو  صرفا به خاطر استین پفیش :)))))))))) که از ارنج پفش خیلی قشنگ میشد.


کل لباسو دراورد جز همون استین پفیش :(


گفت  پارچت چون سنگین بود پفش درنیومد :)


درد و این مسائل :))))))


من که درگیرش نبودم چرا منو درگیر کردی :))))))))))))



پ.ن چندم ؟! : چقدر همه درگیر عادل شدن ؟! :| چقدر این همه حاشیه میاد و هی چیزای اصلی میره کنار.


چقدر سادگی ها اوج میگیره لای  پسته ای دونه ای 1000 :|


#مزخرفات_سیاست_گونه #


پ.ن بعدی : نمیدونم به یه دوستم که هفت ماهه باهاش حرفی نزدم(قهر نه اما حرفم نه ) پیام تبریک عید


بدم یا نه ؟! تو این دقایق این یکی از مسائلمه :))


میدونی چرا یادش افتادم چون شایسته گفت "..." بهش میگه پرنسس :))))و من با تصور اینکه کسی


بهش بگه پرنسس و اونم مثل یه چیزی نگاش کنه پاشیدم از خنده :)))))


پرنسس ؟! :| چــــــــــــقدر تغییر چــــقدر تغییر بعد هفت ماه :|


نیستم کجا میری تو ؟! این همه عوض شدن نیاز بود ؟! :|


گیجی !


پ.ن یکی مونده به اخر : اگه کسی موقع سال تحویل خواب باشه بده ؟! :))))


دلم میخواد بخوام دقیقا نیم ساعت قبلش ببینم چی میشه ! :)))))


ادم و تجربه هاش :|


دیوانگی !


پ.ن اخر : امسال سال بهتری برای همه همه همه کسایی که اتفاقی این نوشته رو خوندن باشه .


برای منم باشه :(






حـ . آرمان (استاد بزرگ)
۲۹ اسفند ۹۷ , ۱۲:۴۰
جالب بود ...
سال نو تون هم مبارک ...
انشالله سال جدید سال خوشی و تندرستی باشه :)

پاسخ :

سال نوی شماهم مبارک :)
دختر روشنا :)
۰۱ فروردين ۹۸ , ۰۲:۰۹
ممنونم عزیزم انشالله سال خیلی خوبی داشته باشی عزیزم 

پاسخ :

:)) ممنونم از دعای خوبتون 
برای شماهم 
ŇãşíМ ĶĥăŅŭМ
۰۲ فروردين ۹۸ , ۲۱:۴۲
سلاممم *---*

وااای چقد مثه همیم  :)))))))


منم امسال هیچی نخریدم.. 

نه میوه شیرینی نه آجیل نه لباس عید :|  هیچییییییی :|  تا مشت محکمی بااشد بر دهن گران فروشان از خدا بی خبر :|
تازه میگن نخریدن نشانه فرهنگ و شعور عست ^__^

امسالم هر کی بیاد خونم(که بعید میدونم ) با چای و بیسکیویت(بعله بیسکیویت) ازش پذیرایی خواهم کرد :)


مانتو آستین پفیییییی ^________^    آخ چن مدل برا خودم کنار گذاشتم هر وخ پولدار شدمو اوضاع مساعد شد بخرم :(

خدا کنه امسال سال خوبی برا همه باشه .. همهههههه... 
دیگه برا توعم جیب پر پول و تن سلامت و لب خندون و دل خوش و موفقیت در درس و زندگی و شادی فراوان آرزومندم ^_____^

پاسخ :

سلاممممم ؛)))

خوشبحالمون ؛)

دقیقا نشونه فرهنگه .

کار خوبی میکنی عزیزجااان :d

اره استین پـــــفی :((( که برام ردنیاورد. نامـــــرد :((

انشاءالله برای توهممممممممم دوبرابر :)))
پرتو کیانی
۰۳ فروردين ۹۸ , ۱۳:۴۲
عیدت مباااارککککککک^...^
سال خیییییلیییی خوبی داشته باشی ان شاءالله وبه همه ی آرزوهات اگه صلاحه برسی^_^

پاسخ :

عید شمام مبااااارک :)))))))))

شماهم همینطور :))))
جناب منزوی
۱۲ فروردين ۹۸ , ۱۶:۰۵
گاهی وقت ها آدم یهویی تغییر می کنه و دیگه اصلاً تغییر نمی کنه :)

پاسخ :

:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan