گودزیـــلای لــمـ ــیده بر ذهـن

ترسناک


*ساعت 2 نصفه شب*


صدای زنگ پیام گوشیم میاد.متعجب بازش میکنم.


"سلام.خوبی ؟! چه خبر ؟! "


شماره ی بالای پیام رو میبینیم.


پلک نمیزنم.


شماره ی خودم بود.همون شماره ای که توی همون موبایل توی دستم بود. :|


جن .


جن.


جن.


:/


والسلااااااااااام !!!!!!!!!!!!!!!!



پ.ن: اخه خوبی ؟! :| اخه چه خبرا ؟! :|


پ.ن2: ممکنه ایرانسل یه خطو به دونفر فروخته باشه بعد اون بنده خداممم همینجوری رو هوا برای شماره ی خودش یع پیام فرستاده


باشه بعد یهو برا من بیاد :| که با این استدلالم هرچی منطق و ... بود را شکافتم من :|


پ.ن 3: نصفه_ شب _ ما _ ترسیدیم !!!!!!


حـ . آرمان (استاد بزرگ)
۱۲ فروردين ۹۸ , ۱۹:۵۴
مگه میشه همچین چیزی؟!؟!؟!

پاسخ :

من خودم هنوز تو شوکم o _o

سکته و اینا :(
ŇãşíМ ĶĥăŅŭМ
۱۲ فروردين ۹۸ , ۲۲:۳۵
وااااا  0_o

پاسخ :

والاااا :(
جناب منزوی
۱۳ فروردين ۹۸ , ۰۱:۱۴
شاید اون خط واگذار شده، بعد یکی از بستگان یا دوستان بصورت تصادفی خریده و درنهایت میخواد سربه سر بذاره
کلاً مثبت اندیشی :))

پاسخ :

نه میدونید چیه. این شماره همون گوشی تو دستم بود.یعنی به همون شماره ای که الانم دارم استفاده میکنم پیام اومد.

انگار از گوشی خودم به خودم ....... :(

مثبت اندیشی خوب بود :)
جناب منزوی
۱۳ فروردين ۹۸ , ۰۲:۰۳
میشه ازش یه فیلم وحشتناک ساخت :)
ولی انصافاً خیلی عجیبه 

پاسخ :

اره دقیقـــــــــا


Preacher k
۱۴ فروردين ۹۸ , ۱۶:۲۳
فکر کردم همراه اوله که خواسته به عرضت برسونه که نتت تموم شد رفتــــــــــــ!

پاسخ :

من اصلا ایرانسل دارم.
از خط گوشیمم نت استفاده نمیکنم کلا.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan