گودزیـــلای لــمـ ــیده بر ذهـن

جو

دیروز میخندی.

امروز ساکتی.

دیروز ولی.

امروز باوقار.

دیروز حسودی.

امروز مثلا شدی همونی که دیروز بهش حسودی میکردی.

دیروز اونجوری.

امروز اینجوری.

جو گرفتن که شاخ و دم نداره.

تو جو گرفتی یا جو تو رو گرفته نمیدونم !

ولی کل این قضیه برام بازم اینو روشن میکنه که حصار کشیدن دور خودت

اصلا هم نشونه بدی نیست.نه من منزویم و نه تو  زیادی اجتماعی.

خوبی اون حصاره امروزی مشخص شد که تو جو گیر شدی :))

ای ادم ها...

ای...

ای...


:)


پ.ن : دیالوگ عالی دیروز :/ 

.پسره انقدر دستاش میلرزید و من من میکرد اولش فکر کردیم لکنت داره

بعدش که عادی تر شد فهمیدیم از استرسش و اینا بوده.

_ خب بین اون همه دختر میخواسته صحبت کنه خجالت کشیده دیگه

. والا ما شنیدیم دخترا باید اینجوری شن و سرخ و سفید کنن.

_ حالا بعضی پسرام اینجورین.

* الان برعکس شده...دخترا پرو تر از پسرا شدن.اونا به اینا تیکه میندازن.

.اره :/

_ انقدر تو سرشون زدن  !!!!!!!!!!


و فخر... و فـــــــــــخر ؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


ای خاک به اون مکانی که من میرم و اون ادم های عزیزش :/



پ.ن ۲ : امروز بدون زنگ با صدای اذان بلند شدم.اصلا چشام داشت 

میسوختا ولی حال داد :) خدا هر روز همینجوری حال بده صلوات :)))


پ.ن ۳ : اصلا خودمو جای اون پسره میزارم وقتی دوستای مزخرفم به من 

من کردنش میخندیدن میخوام درجا سکته کنم :(

خودمو جاش میزاااارم :) میخوام نزاااارم خیلی صحنه بدی بود.

بعد مدتی یه پسر خجالتی دیدیم :)

دیگه کم شده. :)

هم دخترش هم پسرش :)

البته خجالتی بودن خوب نیست بدیش مثل حرکات یکم ضایع دیروز پسره

بود که....بمــــاند. 

ولی دیدن ادم های نو بسی جالبه :)

حتی اگه هنوزم طعم تلخ من من کردنش ناراحتت کنه.

مرسی اه.

پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan