گودزیـــلای لــمـ ــیده بر ذهـن

سلطان

یکی که هیچ کس ازش دل خوشی نداره و منم جزو اونایی

بودم که ازش هیچ خوشم نمیومد اومده ریز ریز بامن 

صمیمی شده.

اون رفتار خشک و جدی و مزخرفش...

اون بی توجهی جدیش به لباس پوشیدنش...

خب اومده نزدیک تر شده متوجه شدم به اون داغونی نیس

یه سری چیزای خوبم داره :/

ولی هر دفعه که یکی منو باهاش میبینه حرص میخورم.

خیلی بدجنسم ایا؟!

حس میکنم که دوستای ادم میشن معرف ادم.

نوع رفتارشون.پوششون

و این بنده خدااااااا :/

جلوش گفتم :

یعنی اگه اسلام به خطر نمی افتاد تا حالا هزار بار باهات 

قطع رابطه میکردم

خندید فکر کرد شوخی میکنم ولی من جدی جدی بودم :(

ای خدااااا.

حس میکنم اومده الان به من پناه اورده سر اینکه کلا همه

براش پشت چشم نازک میکنن

ای اسلامممم !

تو به فکر خطر من هستی من به فکر خطرتم؟! :)

واقعا چه خطری؟!

دارم شفت میشم :/

چجوری بهش حد و حدودش رو بفهمونم عاجزم :/



پ.ن : امروز یه سلطان جنگل دیدم :)))) یه ادم شبیه یه 

سلطان جنگل :))))))))) با اون رنگ موهای دیوونه کنندش 

اخ اخ اخ :)))))))


پ.ن ۲ : یه فکری که همین الان به سرم زد برا اون بنده خدا

اخم کردنه.یعنی خودشو کشت هی مهربون بود من حتی

لبخندم نزنم :/ که این یکمی بی ادبیه :/

ای اسلاااااام ای اسلاااااام :/


پ.ن ۳ :روزه هاتون قبـــول :)


پ.ن ۴ : خدایاااااا من از این سلطان ها میخوام :)))))

به دونه برام بفرست :)))))))

این دومین فردیه که شبیه سلطان جنگل بود !!!



پ.ن ۵ : گفت ادرس وبت رو بده .

گفتم خصوصیه 

گغت بده 

گفتم نهههههه 

و عمراااا.

یه جا میتونم هرچی میخوام بگم نمیزارم ازم کسی بگیره :)

خصوصا اون ک کلی چیز توی وب راجع بهش نوشتم .



پرتو کیانی
۲۱ ارديبهشت ۹۸ , ۱۴:۱۶
خوب کاری کردی ندادی...:|

پاسخ :

:))))))
ŇãşíМ ĶĥăŅŭМ
۲۲ ارديبهشت ۹۸ , ۱۶:۵۲
روزه های خودتم قبول..  :)

منم ازین آدما دور وبرم داشتم و بدترین رفتارارو هم از همون آدما دیدم..آدمی که فک می کردم غریبه،تنهاس..طفلکیه خدارو خوش نمیاد تنها بزارمش :|

خیلی خودتو درگیر آدما نکن ..اکثرشون فقط برای منفعتشون دور و برت هستن :/


پاسخ :

ممنونم :)

از اون محیطی که اون بنده خدا بود کندم اومدم بیرون😂
اگه جواب زنگاشو ب گوشیم ندم میشه گفت تموم تموم :)))
بـــــــــلــــــــــه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan