گودزیـــلای لــمـ ــیده بر ذهـن

میخوام

دلم میخواد :


فیلم ببینم....زیـــــاد


کتاب غیر درسی بخونم .... زیــــــــاد


فست فود بخورم...زیـــــــــــاد


برم بیرون بی هیچ هدفی ول بچرخم...زیــــــــاد


توی نت چرخ بخورم....زیــــــــــاد


با یکی دعوا کنم....زیــــــــاد


برم شهربازی اون سقوط ازاد لعنتی رو سوار شم .... زیــــــــاد


24 ساعت پشت هم تو رختخواب بخوام....زیــــــــــاد.


برم مسافرت....زیــــــــــاد


برم به بابام بگم خیلی دوسش دارم .... زیـــــــــــاد


تو جلسات خانوادگی شرکت کنم....زیـــــــــاد


رانندگی کنم...زیــــــــــــاد


اسکیتمو سوار شم....زیـــــــــاد


کتابخونه اتاقمو بزرگ کنم...زیــــــــــاد


کتاب بخرم...زیـــــــــــاد


برم شنا....زیــــــــــاد.


برم کلاس طراحی...زیــــــــــــاد.


برم تنهایی بیرون تو حوالی شهرداری و تو اون هوا حال کنم....زیــــــــــــــاد


به نازی بگم ازش بدم میاد...زِیــــــــــــــــاد.


تی وی ببینم....زیـــــــــــاد.


چ سورپرایز  خوب داشته باشم....زیــــــــــــاد.


خدا معجزه کنه...زیــــــــــــــاد







:))))))))))))



ŇãşíМ ĶĥăŅŭМ
۲۹ ارديبهشت ۹۸ , ۰۷:۵۷
عخی!

بعضیاشو منم خیلی میخوام.. :)

پاسخ :

اوهوم :)
حـ . آرمان (استاد بزرگ)
۲۹ ارديبهشت ۹۸ , ۱۱:۳۶
جالب بود ...
اما فست فود زیاد نباید خیلی خوب باشه منجر به فشار خون و اضافه وزن و کلسترول بالا میشه :)

پاسخ :

 اشکال نداره بابا :))))
با ورزش کنارش مشکلی پیش نمیااد
پرتو کیانی
۰۵ خرداد ۹۸ , ۲۳:۰۷
به به...
بهشون برسی الهی...:)

خوش باشی...زیاد.

پاسخ :

قربون تو :)

هــعی خداکنه :))
ŇãşíМ ĶĥăŅŭМ
۰۶ خرداد ۹۸ , ۱۲:۲۵
یه پشت دیگه عم گذاشته بودی توش اسم قشنگ منو به کار برده بودی پستت متبرک شده بود چرا پاکش کردی؟ :|

پاسخ :

:))))) بعدا یکی مینویسم اختصاصی برای تو :))))))))

دعا رو که کردم برات جیگری :) دیگه جای برگشتی نیست :)

یه پست رو فقط پاک کردم چون حس کردم خیلی غرغر کردم نبایدتو وبلاگم بمونه :)))))
ŇãşíМ ĶĥăŅŭМ
۰۶ خرداد ۹۸ , ۱۲:۲۵
پست مد نظرم بود :|

پاسخ :

بله بله :)

بی اعصابی چرا :))))))))
ŇãşíМ ĶĥăŅŭМ
۰۷ خرداد ۹۸ , ۱۵:۳۳
اوهوک 0_o   یه پست برا من؟ نوشابه عم برام باز کن :))

نوموخوام دیگه :/


دستت مرسی عزیزم.. منم کلی دعای خوب برات دارم الهی عاقبت به خیر شی :*

خیلی عم اعصاب دارم :|

پاسخ :

از این شکلک زبون درزا )
خو نخوا :/ منم نمیزااااارم :))))
دست توام مرسی :)))
خدا کــنه :d
. ℳƐĦƊℑ .
۰۹ خرداد ۹۸ , ۱۳:۱۰
فیلم خیلی دلم میخواد)):

پاسخ :

منم :((((

الان سه تا گرفتم از سر عقده شدید ولی احتمالا نمیشه ببینم :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan