گودزیـــلای لــمـ ــیده بر ذهـن

تو


خب خیلی خوشحالم که نرسید به اونجایی که ادرس وبم رو بخواد و کلا نشد که بهش بدم :)


چون الان میتونم اینجا پشت سرش حرف بزنم کسیم ندونه اون کیه :)


تو یه موجود حساسی که بزرگ نشدی !


از من بزرگتری ولی انگار کوچیکتری !


تو سر چیزای بیخود ناراحت میشی سر چیزایی که ادم فکرشم نمیکنه !


نمیفهمم برات مهمهم که اون حرفا رو زدی یا مهم نیستم که اونطوری رفتار کردی !


تو از اون ادمای استثنایی بودی که من این همه برای ناراحت نشدنش جنگیدم :) سابقه نداشته :)من اصولا


برای یه ادم هیچوقت نجنگیدم :) خب تو قدرشو ندونستی ! معلوم نیست کی دوباره چند سال دیگه


این میزان تلاش برای عدم ناراحتی یک فردی بیاد سراغم :)))


چقدر بد که قدرشو ندونستی !


تو خیلی احساساتی هستی و کاش نبودی !


تو خیلی ادم دور و برته فقط احساس تنهایی بیخودی میکنی !


شاید فکرمیکنی وقتی بگی تنهایی جذاب تر میشی ولی نمیشی ! بیشتر بچه میشی ! بیشتر میفهمم که


من ازت انگار بزرگترم :)


حتی حس میکنم درکمال احترامی که برات قائل بودم یکمی جو گیرم هستی :)))


چون اون حرفا رو نباید به من میزدی :))) اشتباهی گرفته بودی :)))


ریحون گفت ما میریم فردوس(بهشت جان عممون ) بعد ما مرجع تقلید میشیم با این عمامه ها :))))) بعد تو


میای ازمون سوال میپرسی :))) من گفتم تو جهنمی !


چون عاقت کردم :)))))) بخندی نخندی من عاقت کردم ! عاق رو که فقط پدر و مادرا نمیکنن ممکنه یکی به


اسم عارفه هم دلش بخواد یه روزی یکی رو عاق کنه :)


بعد میگی هرچی بدی کردی پای من بنویس ؟!!!!!!!!!!!!


:)


یه ویژگی دیگت طلبکار بودنته ! حق به جانب بودنته !


یه ویژگی دیگتم اینه که اگه یکمی شل کنم تو مشکلی نداری به عقاید من توهین کنی :)


ولی امان از اون خوبی هات که باعث شد استثنایی بشی :)


حتی برای چند روز :)


تو خیلی پر انرژی حتی اگه ته دلت پر غم باشه :) دنبال اشتراک غمت نیستی دنبال اون فازی هستی که


شاد باشی توش هم خودت هم طرفت


تو عجیبی و خیلی منو یهو شوکه میگردی :) تو از اون ادمایی هستی که ادم با تو هیچوقت خسته نمیشه  و


همیشه براش جدیدی :)


تو  راحت محبت میکنی :)


تو نمیترسی یکی پررو شه و دنبال سیاسیت بازی باشی خودتو نشون میدی :)


تو خیلی جذابی :)


و تو خیلی قشنگ جمله بندی میکنی :) جمله های لنتی ات :)))


میانگین ادمی مثل تو میشه :


یه ادم عجیب نامتعادل احساساتی مغرور "استثنایی"!



:)))))


اها راجع به غرور !


اول نداشتی !


بعدا دراوردی !


تبریک میگم :) با همین ویژگی یهو از جوب اومدت خودتو از حوالی من پرت کردی بیرون :)


این اخریه رو دوست نداشتم !


همون بهتر که رفتی !



پ.ن :کاش نامتعادل نبودی !


پ.ن 2: تو کل این دنیا زورت به من رسید فقط :)))))))))


ریحون میگفت تو امکان نداره کسیو ناراحت کنی اما این کارو با من کردی :)))


هرچند به گفته خودت من این کارو کردم :) اما طبق همون چیزی که بالا گفتم تو حساسی و میبافی و الکی


میبافی !


حرفای بقیه ام که باد هواست !


پ.ن 3: خسته شدم این چند روز انقدر درگیر حواشی قبل و بعد تو بودم !میخوام با این نوشته ها دیگه حتی


به ناراحتییم فکر نکنم :) فدای سرم :) بخشیدمت !





ILYA محمد راد
۱۲ خرداد ۹۸ , ۱۵:۰۰
الان فحش دادی یا تعریف

پاسخ :

هردوش :)))))))))

الان که گذشته دارم دوباره میخونم بیشتر فحش :)))))))
ILYA محمد راد
۱۳ خرداد ۹۸ , ۱۴:۳۹
خخخخ
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan