گودزیـــلای لــمـ ــیده بر ذهـن

یوهو


خب یه نکته پاورقی :



اگه کسی بی ارادست دلیل نمیشه بی مسئولیت باشه :)



و



نکته پاورقی تر :



بی ارادگی شاید یک درصد بخواد ارثی باشه اما 99 درصد بقیش اکتسابیه :) ما یاد میگیریم :) ماعادت میکنیم.




#من _مشکوک#




پ.ن : به یکی درخواست داد تو اینستا چون خصوصی بود پیجش...بعد اومد گفت پس گرفتم چون زده بود


متاهل :)))))))))))))))))))))))))))))))) و من تو را چگونه نچالنم ای منحرف کوچک مثلا بامرام :d



پ.ن2 : گفتم اروم صدات میره بالاهـــــا


گفت کسی نیست بالاهــــــا


:/



پ.ن3 : جیغغغغغغغغغغ :) من پرانرژی ام مثلا :))))



پ.ن4 : من منتظر فست فودم مثلا :)))


پ.ن5 : واقعا دوست ندارم کنکور 2ماه تعویق بیفته :) فردا میخوان پی چی برن اعتراض :)))) اینا همونایین


که سال 88 اگه به سن قانونی رسیده بودن میرختن خیابون :/ به جان شما :/


اخه دوماه اصلا منطقیه که داری براش گلو و وقت و انرژیتو شرحه شرحه میکنی ؟ :/


آیا این شدنی است ؟!!!! :/


اه اه اه :/ لاقل یه درخواست منطقی تر و یه دست تر داشتین همگی باهم :/


یکی میگه دوهفته یکی میگه یه ماه ...فلان کسک میگه دماه !


و فقط عشقم اونیه که میگه جانم فدای سه ماه :/


اخه لنـــــتی بســـه :)))))))


من که نظرم رو دوهفتستتتتت اگه بخواد باشه...که البته نیست :)



پ.ن چند؟ نمیدونم چرا از دخترایی که فحش میدن خوشم نمیاد :) یعنی اونایی که ورد زبونشونه :)


نمیدونم فاز تینیجرای امریکایی رو میخوان دربیارن یا میخوان بگن ما خیلی خفنیم اره داداش ؟؟؟؟؟؟


نمیدونم ولی کلا خوشم نمیاد :) دیدم عوض میشه :/


برای پسرا هم خب بده :/ ولی چون یکی رو میشناسم که فحش زیاد میده ولی فوق العاده از لحاظ دیگه


خوبه نمیتونم بگم اه و اینا :)


کلا خیلی شاید فمینیستی باشه اما بدی به دخترا نباید بیاد :/


و الان من تحت یک جو عظیمی قرار گرفتم که اینو میگممممم :)))))


وگرنه دوساعت دیگه همینو بخونم میگم ساکت بابا :))))))) اینو میگم که بدونمممم اینا الان جوه :)))




پ.ن اخر دیگه : به جون عزیز ترین فرد زندگیم که در کمال صداقت "خودمم" ! این هفته رو "مستمر" و


"با ساعت مطالعه بالا" و " با تموم کردن برنامه سختی که نوشتم " تموم میکنم و تهش میرم قلم چی و


هر چی شد باداباااااااااد....اخرش قربون خودمم میرم :)



پ.ن اخری واقعا : خب یه چیزی رو پی بردم خیلی دم کنکور عقده ای شدم :( واقعا اینو حس میکنم :)


یعنی این میزانی که من دارم خانوادمو راه به راه بغل میکنم اگه تو این سالا کرده بودم بنیان خانواده دوبرابر


این محکم میشد :d


و خیلی ام بده :) همین احساساتی شدن :) امیدوارم زودی بره بعد کنکور :) دوست ندارم این فازمو :/


عجیب غریب و ترسناکه :/ و خطرنـــــــــــاک :/


کلا بره :/


همین لنتی باعث شد چند هفته پیش سر یه قضیه مزخرف چند روز دپ شم :/


چندشات :/





و همینــــــــــا



و یه چیز دیگه




مشاورم زنگ زد و این گردو جانم اومد یهو خونمون :)))))


منم در یه حرکت ضایع وسط حرف زدنم رفتم سمت اونو و مشاورم گفت همون لپ تپلست؟؟؟


و وای بر من :/


و وای :/


خدایا گاهی این دهان مرا ارام نگه دار :)


گاهی :)





حـ . آرمان (استاد بزرگ)
۱۷ خرداد ۹۸ , ۲۱:۳۶
سلام
جالب بود
اما نفهمیدم آخرین پی نوشت بالاخره چندمی شد؟ :)

پاسخ :

سلاامممم


انقدر شلوغ بود ذهنم :/ فکر کنم میشه پس اخری :)
ILYA محمد راد
۱۸ خرداد ۹۸ , ۰۴:۵۱
اوووم جالب بود

پاسخ :

#-#
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan