گودزیـــلای لــمـ ــیده بر ذهـن

روزگار ضایع کردن دوست...


به یه چیزی فکر میکنی با یه سری احتمالات بعد میبینی هیچکدوم از اون احتمالایی که فکر کردی بهشون نشده یکی شده که اصلا به ذهنتم

نرسیده :/

فاز مثبتی داری به یه قضیه میبینی گندش در میاد :/

فاز منفی داری میبینی تهش یهو چه خوب میشه :/

میخوای یه جایی نری چون حس میکنی قراره عصبی شی ولی میری و میبینی خوشحال شدی :/

تو ضایع کردن من رو دوست داری :)

میدونم :)




****



+میتونی برای اون دهنت شخصیت قائل شی !

_نمیخوام بشم.

+عوض شدی اینجوری نبودی.

_....



****


شیمی دوم + استو + ترموهمه رو زدم :))))))

خب چرا بقیه نه ؟

چون پیش خودم گفتم این ازمون فقط اونایی که تا الان مرور کردمو میزنم :)

این هفته بقیه ام انشاءالله مرورش تموم شه بزنم ببینم قلم رو چیکار میکنم :/

کل این سوالایی که من مرورشون کردم برای این ازمون کمتر از 60 درصد سوالا بود من زدم 55 :)

خوبه دیگه:/

این دختره میگه نه سوالاش اسون بود :/

حالا خودش نرفته :/

نشسته پانسیون کنکور 93 رو زده :/

کلا انرژی منفی خیلی دلش میخواد بهم بده :))))

گرفتم فازشو :)

میگه وای تو اصلا ثبات نداری ...

میگه وای من شد یه بار ازت سوال کنم منو گیج نکنی به جای اینکه قشنگ بگی :/

میگه تو کنکور ندی بهتره ها :/ ( این دیگه شاهکار حرفاااااش بود :) ) چون تو گفتی نمیدم پشمک طلا :/

میگه اینکه تیزهوشانی باشی اصلا مهم نیس.کلا هوش مهم نیست تو کنکور :/( من کی گفتم باهوووشم ؟ واقعا من کی گفتم ؟ :/)

اقااااا من اصلا هیچی نمیشم :)

میشینیم سال بعد تو امسال قبول :)

ولی بیخیااااااال من شو لنتی :)))

انقدر درگیر من نباش :/

اه :/

شهریوری پرحاشیه جدال پرست :/

من با این شهریوراااااا خصوصااااا دختراااااش چقدر لجمممم :/

اه اه اه :/




*****



امروز یه قورمه سبزی بدمزه خوردم :/

بابام از بیرون برام خرید :/

کاش  ساندویچ میخرید :(



****


امروز پول تاکسی کل دوستامو حساب کردم :/

خسیسای بدبخت :/



****



امروز چقدر دلم میخواست درسم مهم نبود و میرفتم با دوستام دریا :)



****


نصف اهتگای گوشی من ترکی شده :/ واقعا برای خودم متاسفم :/

دو تا مازندارانی چندین عدد ترکی :/

یه دونه کردی :/

بقیه ام فارسی :/

اصلااااا فق اون یه دونه مازندرانی اشش ننگه :/

گوشی من باید همش مازندرانی باشه یکی ترکی :/

اخ پرش میکنم :)


یادش بخیر : گولدن تایم زندگیم اهنگ گوش نمیدادم :) یعنی بم اجازه میدادن تو عروسی هام از این گوشگیرا میذاشتم صدا نیاد :))))

یاد اون روزا هم بخـــــیر :)




******



دوستمو دیدم بیرون :)

با لباس گل گلی :)))

خواستم کلی ابراز احساسات کنم اما جاش نبود اصلا :/

گل گلی جان نمیدونم چی چی منی :)



******


پسره بعد ازمون سوار ماشینش شد بلند داد زد اسم شهرو گفت ( چون دانشگاهی که رفتیم ازمون دادیم خارج شهر بود)

کسی میاد برسونمش :)))

تپل :/


*****



ووووواااااااای این اهنگی که اولش میگه

سروش هـــــــامون....

بعد این سروش هامون با اون صدای کلفتش میاد وسطاش میگه

عاشـــق چشای سیاته تو بگی بــــله بــــله :)

این اهنگ دیگه حالش داره از من بهم میخوره :)

تو مسیر رفت به پانسیون و تو مسیر برگشت به خونه کلا اینو میذارم تو ماشین بابام گوش بدم :)

بابام میگه یه  تنوعی :/

میگم تنوع من رفتم :)))))

الان میدونم انقدر گوش میدم تا از خودش و صداش متنفر شم :)))))




*****



دوستم به دلیل دیدن سوسک که از روی میزش رد شد جیغ زد و فرار کرد و بعدشم گریه کرد:/

یه دقیقه بعد من سوسک رو با دستمال کشتم و تو سطل اشغال گذاشتم :/

دوستم میگه من پیرم چند روز دیگه میمیرم :/

منم میگم چه بهتر میز تورو میگیرم :/

این اخرا رو از خودم گفتم :/



*****







ŇãşíМ ĶĥăŅŭМ
۰۱ تیر ۹۸ , ۰۰:۰۲
برا دهنش شخصیت قائل شه؟ :/

اون اهنگه رو گوش ندادم..

خواب دارم..ولی خواب منو نداره :|

پاسخ :

آره ^_^
گوش کن خب
:))))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan