گودزیـــلای لــمـ ــیده بر ذهـن

بریده :)


_ یه سال نزدی این جنگل گلستانو تحمل کردی الان 7 روز مونده به کنکور زدی که چی ؟ :/ اونم با ریش تراش؟ :/


+ چون دیگه دوسشون نداشتم :)


_خیلی جوگیری :/


+ سه ماه دیگه مثل علف هرز اندازه چند وقت پیشش میشه :/


_دیوانه :/




chatterbox


# تصمیمات_یهویی#




****



یه بنده خدایی روزشمار کنکور راه انداخته :))))

عصبیم :)))



whistling


****


واقعا حس میکنم از اکثر بچه های اونجا بدم میاد از همونایی که اولش فکر میکردم نسبتا خوبن :/


من خیلی زود بدم میاد :/ من خیلی زود خسته میشم از ادما :/


چقدر بده :/ چقدر این نفرت که میاد ومیره بده :/



angry



****



واقعا دلم کیک کیشمیشی میخواد :(


کشمش هم نمیگم هیچوقت :/ یعنی چی کـــشـــمش ؟ :/


شکلات هم هیچوقت نمیگم :/


میگم شوکولات :))))))



cool


*****



داییم به نشانه اعتراض از کوتاه کردن موهام سکوت اختیار کرده :)))))



smug


*****



چقدر برای تابستون برنامه دارم :) چقدر کلاسای مختلف :)


چقدر بدنسازی لنتی منتظره من برم این عضلاتمو سفت کنم :/ مطمئنم بعد این همه مدت برم کلی درد و اینا منتظرمه :)



whew!


*****



گوشیش خاموشه !


:)



****


و این شعر موهامو زدم بهم میاد ؟ :)


مگه بد شدم نگام نمیکنی دلت میاد؟ :)




laughing




*****



دوستم میره دریا عکس میگیره :)


میزاره اینستا :)


لایک میکنیم :)


و منی که دم دریاست خونه ام :) یه ربع فاصله :) اما دوساله نرفتم :)


درس لنتی :))))




معلمی از جنس اینده
۰۷ تیر ۹۸ , ۲۲:۳۷
سلام خیلی خوب بود.

پاسخ :

سلام.
نباتِ خدا
۰۸ تیر ۹۸ , ۱۷:۰۷
شماهم کنکوری هستید؟ :)

پاسخ :

بـــــله :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan