گودزیـــلای لــمـ ــیده بر ذهـن

sssss


تراوین

دان فیلم

دان سریال (همه بازیاش )

طراحی

فیتنس

شنا

اینستا

خرید لباس

خرید کتاب

مسافرت

دریا

صحبت کردن طولانی با رضوان

همسایه بالایی رو برم تو کارش حتما

یه سری غلطا دیگه عادی نباشه

48 :)

خوابیدن زیاد

ترافیک خونه رو تموم کردن

بستنی چهار اسکوپه

قارچ سوخاری

ساندویچ چند متری چگورا

ویترااااای
بیخیال حموم های پنج دقیقه ای...

نیمه پنهان رو لاقل پنج شیش جلدش

با فاطی حرف زدن و راجع به قضایا فضولی

گریه و زاری و عذاب وجدان و درد و ... تا اومدن نتایج ممنوع

تغییر دکور اتاق( میز روبه روی پنجره )

ارایشگاه و تغییر مدل مو

سید را دریابم ! :( دریابم واقعا :(

و

از امروز تا هر وقت خودم اعلام کنم دیگه از کنکور حرفی نمیزنم

اگه زدم بیاین منو بزنین :)))))



پ.ن : انا مظلوم ؟

هایر سن گرچکتن "بووووووق"


سه زبانه مثلا ؟ :/ وای گوگولولی :/



پ.ن 2: فردا و فرداهای این هفته !



پ.ن 3: چرا هرچی بیشتر از زمان اصلیش طول میکشه ؟! رسما از برنامه عقب میفتم !!!!!!!!!!!!!! چون تمرکز ندارم !!!!!!!! هیچی !!!!



پ.ن 4: واقعا دلم میخواد این یه هفته هیچی تخونم :) چون حس میکنم شکنجه بی دلیله ! و منم لابد مازوخیسم دارم دیگه :/

دارم حتما :/



پ.ن 5: :)

حـ . آرمان (استاد بزرگ)
۰۹ تیر ۹۸ , ۰۰:۴۳
:)

پاسخ :

:)
ŇãşíМ ĶĥăŅŭМ
۰۹ تیر ۹۸ , ۰۹:۲۴
موفقیات :))


پاسخ :

:)
پرتو کیانی
۰۹ تیر ۹۸ , ۱۵:۳۸
موفق باشی جانم...:)

پاسخ :

ممنونم جانم :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan