گودزیـــلای لــمـ ــیده بر ذهـن

خروش و ...

 یاسی جانم :)

به پیشنهادتو رفتیم خروشان به جای موج های ابی :)

بله بله :) مرسی :) خیلی خیلی خیلی خوب بود :)

فقط "پای" باحالی نداشتم :/ خواهرم بود دیگه :/ یه ترسوی بیچاره :/ که همه دونفره هارو به زور بردمش :/ ولی تکی ها رو خودم

رفتم و کلی جیغ زدم و مسخره بازی دراوردم :))) هاهاهاها :))))

از شهر بازی خیلی بیشتر جیغ زدم و حال کردم :))))))

کلا میدونی عصبی ام بودم ! رفتم قشنگ پاک سازی انجام دادم :)

خلاصه اینکه کیم یه ترسوی بدبخته :/

کاش نجم همرام بود :/

خب به اونم که برنخوردم تو مشهد :/ تنه ام که نشد بهش بزنم :/

یعنی یه دختره رو اونجا دیدم وقتی سوار از این بادبادی های گرد بودم :) بهم گفت : پفک :)

که یه لحظه حس کردم اع نکنه این نجم باشه ؟!

ولی نپرسیدم !

چون نجم خیلی غلیظ حرف میزنه ولی این بنده خدا هیچ لحجه ای نداشت :)))) برای همینم نگفتم چیزی فقط خندیدم !

چرا پفک؟! :/ نمیدونم :/ فک کنم به خاطر نوع نشستنم یا رنگ مایوم :/

جیغغغغغغغغغغغغ :)

کلی خوردم :) کلی هاااااا :)

به جاش کلی ام پله بالا پایین کردم :/

زانوهام تیر میکشه الان :/

یعنی قشنگ حس میکنم یه شل بدبختم :/ باید دوباره باشگاهو برم :/ کاملااااا عضله هام به درد نخوره شده :/

***

بعدم چقدر عرب بود اونجاااااا !

یعنی از حرم من بیشتر عرب دیدم اونجا :)))

هی ام میومدن از من سوال میپرسیدن :/

منم فارسی جوابشونو میدادم اونا هی عربی میپرسیدن منم خیلی قاطع فارسی جوابشونو میدادم ضایع میشدن :/

که چی؟!

چرا من برم به زبون اونا حرف بزنم؟

اونا اومدن کشور من :/

دیگه پول ما ارزشی نداره که :)))

خب حق میدم همشون ایران پخش باشن و حال کنن با امکاناتی که نصف مردم خود کشور نمیتونن ازش استفاده کنن !

همه عرب همه عرب همه عرب :)

این میزان عرب یکجا من ندیده بودم !

کلا یه احساس غریبی عجیبی کردم :)))))

لنتیای همسایه عجیب :)

***

یه دختر و مادری رو دیدم :)

انقدر گوگولی بودن :)

یعنی من هیچ وقت زیاد از زوج مادر و دختر خوشم نمیومد !

ولی این دو ر که دیدم خوشم اومد :)

چون دختره خیلی شبیه بچگی خودم بود ! هاها :) من خیلی خودشیفته ام میدونم :(

***


پ.ن : به قول دیالوگ اخر این فیلمی که تازه دیدم :

کدوم بدتره؟!

زندگی مثل یک هیولا یا مردن مث یه ادم خوب :)

و واقعا چقـــدر مشابه این زندگی منه :))))

من الان دارم هیولا بودن ر امتحان میکنم :)

مثل جوزف :)

مث دیمن :)

مث همه اون لنتیا :)

خودم عصبی ام !

همه رم عصبی میکنم !

ولی الان فازم اینه !

هیولا بودن :(

دیگه خودشون درک کنن من الان شرایطم بده ! دیگه خودشون حق بدن من الان میتونم عصبی باشم !دیگه خودشون بخوان مهربون باشن.


پ.ن اخر : اگه کسی تونست از اخرین دیالوگ فیلم اسم فیلم رو بگه یعنی خیلی خفنه تو فیلم دیدن و دمش گرم :)






امیر رضا
۲۴ تیر ۹۸ , ۲۱:۵۳

سلام و عرض خسته نباشید

مطالب خیلی جالبی دارین

اگه براتون زحمتی نیست به وبلاگ من هم سر بزنید

با تشکر از شما

http://learnhtml5.blog.ir/

ŇãşíМ ĶĥăŅŭМ
۲۵ تیر ۹۸ , ۱۱:۳۱
تو اومدی مشهد و به من نگقتی؟ :|

دیگه با من حرف نزنیا :/

خوش بگذره :||

+  از عربا فاصله بگیر..

پاسخ :

وای نسیم تو مشهدی ؟ :(

نمیدونستم که ... :)

شب بیا حرم ببینمت :)) هاهااهاهاها
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan