گودزیـــلای لــمـ ــیده بر ذهـن

تیکه تیکه

1_وقتی حرم اونقدری خلوت میشه که من تو 45 مین سه بار میرم نزدیک اون فلزای خوشگل و محکم میگیرمشون :)






2_یکی پیام داد :) ولی دیر پیام داد :/ دیگه نمیخوام باش اشتی کنم :/ بره تو افق محو شه :/ !


3_یعنی مامانم دید من نه بازار باهاشون میام و نه هیچی میخرم توراه برگشت حرم گفت اع بیا از اینجا یه  چیزی بگیریم.منم که


حال نداشتم کلا چشم چرخوندم تو ویترین مغازه اون گوشه دیدم پیکسل میکسه گفتم یه دونه از اینا پس بگیریم . گفت خب بیا ببین


کدوم و اینا ؟! منم گفتم پیکسل جهاد ! که یهو پیکسل جهاد ر داشت :)) مثلا باید یه چیز غیر قابل دسترس ر میگفتم :/ جهاد در


دسترس بود :) خوشگله دوسش دارم :) ولی فک نکنم بمونه رو کولم :/ یعنی الان زدم :/ ولی از این پیکسلیا نیستم که :/


برش داشتم چیز غیر عادی نیست !






4_ دیالوگ فارست گامپ :


نمیدونم حق با مامان بود یا ستوان دن !


من نمیدونم که هر کدوم از ما سرنوشتی داریم یا اینکه همه ما فقط به شکل تصادفی روی یه نسیم شناوریم. ولی به نظرم هردوتا درستن.


شاید هردو دارن همزمان  اتفاق می افتن :)


کلی باهاش خندیدم :) یه جاهایی حس کردم چقدر خدا یکیو دوست داشته باشه خوبه :) بعدم با خودم فکر کردم چقدر اینکه خدا یه چیزی رو


به یکی نده میتونه با کلی چیز دیگه جبران کنه فقط کافیه دستشو ول نکنیم و امید داشته باشیم :) تهشم که گریم گرفت :(


تام هنکس :)) فوق العاده بود :)

Image result for ‫فیلم فارست گامپ‬‎



5_


_من خیلی الکی احساساتی ام :(


+کی ؟! تو ؟!


_اره :( هی باید سعی کنم نباشم :)


+تو اصلا احساساتی نیستی :) تو یه ادم ماست بی احساس پوکری !


_واقعا نیستم !


+هستی!


_پس  خیلی خوب خودمو قایم میکنم :) خوبه خوبه :)


+شایدم :/



6_ من اگه خدا بم میگفت چی می افریدمت ؟ میگفتم یا دلفین یا شاهین :))) چون عاشق ابم :)) چون عاشق اسمونم :))) قطعا دوباره انسان


نمیشدم :/ لوس :/



7_میرم تو لایوش برام دست تکون میده :) خارج میشم میگه به چه حقی خارج میشی ؟ :)))



8_همراه خودم کتاب اوردم  یه چیز جدید بخونم :/ اما دوباره دی جی سالینجر نوشته هاش منو خل کرد دوباره رفتم سراغ دشتش :/


جذاب لنتی :/



9_ کسی میدونه یکی یه فیلمو انلاین ببینه بیشتر ترافیک میره یا همونو دان کنه و ببینه ؟ :( یا اندازه همن ؟ :) سوال حل نشده ذهن دوستم :)



پرتو کیانی
۲۶ تیر ۹۸ , ۰۳:۱۹
حرم کیه؟

پاسخ :

حرم کیه واقعا پرتو ؟؟؟؟هوم ؟؟؟حرم کیه؟؟؟😂
حرم دیگه :) حرم امام رضا :)
منتهی مقبره پایین که درواقع اصلیه: ) زیر زمین :)
این مقبره به قبر نزدیک تره تا اون ضریح طلایی اصلی بالا که همه میرن :)))
اینگونه
ŇãşíМ ĶĥăŅŭМ
۲۶ تیر ۹۸ , ۱۱:۲۱
تو رفیقی؟ :/  تو نم دونی من مشهدم؟؟ :|  من با اینکه اصن بهت اهمیت نمیدم میدونم تو شمالی :||


همش تو سردابه ها بودی؟بالا نرفتی؟خود ضریحو دیدی؟؟؟


+گفتم با من حرف نزن اه :/   اسمم رو هم تو متنات نیار :|

پاسخ :

اخه هیچ وقت اشاره ای نکردی که :( من از کجا بدونم خو :/ اخه من دارم راه به راه تو نوشته هام میگم من شمالم :))))

سردابه ها :)))

اره بابا بالا هم رفتم :) کلی از خود ضریحم عکس گرفتم :)

میارم میارم میارم :)))) دفعه بعدی ایشالله :) یا تو بیا مازندران بیام ببینیمت :))))))


ŇãşíМ ĶĥăŅŭМ
۲۶ تیر ۹۸ , ۱۱:۲۷
:||||||||||||||||||||


الان داری میری خدافظی؟؟؟ ://///



با من حرف نزن لنتی با من حرف نزن :|



+خدا حافظتون..به سلامت برسید.. سفرتون بی خطر ان شاء الله

پاسخ :

یه نیم ساعت دیگه میریم حرم :)))


میزنم :) میزنم :) میزنم :)


قربونت بشم :) تو بیا کلی جبران میکنم :))))
ŇãşíМ ĶĥăŅŭМ
۲۶ تیر ۹۸ , ۱۱:۲۹
نوموخوام :|

پاسخ :

:( ایی :(

بیا خا لوس نکن :)

بیا مازندراااان قبلش بم بگو میام گل ریزون میکنم برات :)))
ŇãşíМ ĶĥăŅŭМ
۲۶ تیر ۹۸ , ۱۱:۳۳


باشع.. اگه یه وخ اونوریا اومدم بعد همونموقع تصمیم میگیرم افتخار دیدارم نصیبت شه یا نع :/  :))))

پاسخ :

خا :/

لوس :/
پرتو کیانی
۲۶ تیر ۹۸ , ۱۵:۴۵
آهاااا....
آخه خیلی خلوت بود در ذهنم نمیگنجید حرم امام رضا خلوت باشه...!
التماس دعا:)

پاسخ :

اره در ذهن منم نمیگنجید :)
مث عقده ای ها سه بار رفتم :)
یویو😅
ماهی کوچولوی قرمز
۲۷ تیر ۹۸ , ۰۸:۱۲
دعام کن
۹.   نمی دونم😐 
بهت میاد احساساتی باشی 🙂
دی جی سالینجر کیست چیست
کامنتای نسیم و جوابای تو😂

پاسخ :

:)
منم نمیدونم :(
معمولیم :)))
نویسنده است :) جذاب خان :)
😂نسیمه دیگه :)))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan