گودزیـــلای لــمـ ــیده بر ذهـن

عمو جون :)))

وقتی یک کتابی که کلی گشتی و نبود رو پیدا میکنی :)))))



و وقتی این شاهکار چهار  جلدی رو میگیری :)))))



جیغغغ امروز دقیقا ۴۲۰ هزار تومان پول کتاب دادم :)))))

این دو ناناز و چندی دیگر :)))

اصلا امروز خیلی روز خوبی بود :)))

کلاس طراحیمو رفتم خیلی خوب بود امروز :))))

بعدم چندی لباس خونگی و کفش و کیف گرفتم :))))

یعنی قصد من فقط کتاب بود که مامانم گفت از دست این لباسات خسته شدیم 😂

گفتم من از بازار و خرید بدم میاد ؟؟؟ 

مگه اینکه به قصد خرید کتاب باشه لباس و اینا به عنوان اشانتین کنارش بیاد 😅


*****


گفتم عاشق اون مرد فروشنده کتابفروشی شدم ؟؟ :))))))

جیغ :)))

نزدیک به ساعت باهاش حرف زدم و همچنان حرف داشتم برای گفتن :)))

این آدما ادمایین که باید تو زندگی ما باشن :)

کسایی که ما حرف داریم باهاشون برای گفتن :) اونم زیاد :)

خلاصه اینکه شمارمشمارمو گرفت هروقت بقیه لیست کتابهایی ک خودش معرفی کرد

رو آورد بم خبر بده :)))))

خیلی آدم خوب و پر ی بود :) پر از لحاظ علم و شخصیت 😂


***


امروز: )

یعنی من میدونم این پسر در حد شیش سال ازم بزرگتره :)

اما خودش نمی دونه من چند سالمه و چندسال ازش کوچیکترم :)

بهم میگه عمو جون 😂😂😂😂😂😂

داشتم تشنج میکردم 😂😂😂

عموی کی بودی تو ؟ 😅

خلاصه اینکه خیلی جلوی خودم رو گرفتم که نخندم 😂

باشه عمویی  😂

کوچولوی پر حاشیه 😎😁



حـ . آرمان (استاد بزرگ)
۳۰ تیر ۹۸ , ۲۳:۴۱
420 تومن پول کتاب!!!!!!
چقدر گرون شده کتاب!!!

البته تنها کتاب نیست ها الآن همه چی گرونه :(

پاسخ :

وای اره اره اره :/

واقعا انقدر شد :/ یعنی داشت حساب میکرد گفتم اع؟؟؟؟ :))))

خود فروشنده هم میگفت خیلی گرون شده :(

دیگه اینه دیگه :(

ما اینجاییم :(
ŇãşíМ ĶĥăŅŭМ
۳۱ تیر ۹۸ , ۱۱:۲۸
خوج به حالت کتاب خریدی *_*

پاسخ :

اره کلی ذوق مرگممم :)))))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan